Threads: 89
Sparta-Heracles
Edouard Duplan is met succes geopereerd aan een gebroken middenvoetsbeentje. Igor Gluscevic is terug in Almelo, waar hij verder werkt aan zijn herstel.
Sparta Rotterdam: geblesseerd: Duplan, Wapenaar.
Heracles Almelo: geblesseerd: Gluscevic, Michalke.
Wie dit leest is gek
Threads: 21
Quansah wellicht in de basis ten koste van Everton :roll:
Had de reis naar Rotterdam graag gemaakt, maar kan helaas niet door diverse redenen. De spanning begint wel een beetje te komen nu.
Desondanks heb ik er wel een goed gevoel over, Sparta - Heracles 1-2.
Threads: 11
SPARTA R'DAM: Westerveld,De Roover,
Adeleye,Schenkel,Jaggy,v.Bueren,Slot,
Lindenbergh,Dissels,Roberts,Boukhari
HERACLES ALMELO: Pieckenhagen,Boakye,
Wuytens,Bosnar,Looms,Maas,Bridji,
Klavan,v.d.Bergh,Lakic,Quansah
A.S.V. Apeldoornse Boys
Threads: 11
1-1 Boukhari en Everton
A.S.V. Apeldoornse Boys
Eerste helft was Sparta beter en kwam het verdiend op 1-0. De tweede helft was echter voor Heracles en wij waren genadig dat wij het lieten bij één treffer. Wat een kansen hebben we gemist. Ik eis dan ook dat de KNVB een onderzoek instelt. De commentator sprak zelfs al van 'Heracles speelt Sparta helemaal weg momenteel'. Die uitspraak was het laatste puzzelstuk. Glasheldere zaak, een Heracles supporter heeft in de rust stiekem de hele mat er uit gesloopt en heeft het vervangen voor kunstgras.
Vooral doorgaan met jullie zielige kunstgras theorieën jongens...
Threads: 89
:cheers: ?
Wie dit leest is gek
Ze smaakten goed hoor :wink:
Maar mijn punt moge duidelijk zijn.
Overigens wel jammer dat Willem II en De Graafschap hebben gewonnen. Ik heb niks tegen De Graafschap, sympathieke club, maar als concurrent moeten ze het maar even rustig aan doen. Hun start is behoorlijk indrukwekkend, doet me denken aan ons eerste eredivisie seizoen. Toen stonden wij na 4 wedstrijden op 10 punten.
Ik hoop dat Ruud Brood donderdag zijn eerste uitzege als trainer van Heracles gaat boeken. De Heracles aanhang heeft er nu lang genoeg op moeten wachten. Net als wij lang genoeg hebben moeten wachten op een avond bekervoetbal in eigen stadion. Daarna er weer vol op knallen in eigen huis tegen AZ, die vorig jaar niet bij ons wisten te winnen.