The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - Heerenveen
#1
Ik vind Ajax-uit met Bumme, Gitter, Hoef en Flixieluv toch leuker.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
Ik hoop dat ze je snel weer uitnodigen om 3 punten te komen halen dan. Er komt ook een bekerwedstrijdje aan meen ik :Big Grin
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#3
Legion Wrote:Ik hoop dat ze je snel weer uitnodigen om 3 punten te komen halen dan. Er komt ook een bekerwedstrijdje aan meen ik :Big Grin

Als ik dan weer een ambulance met gillende sirenes mag achtervolgen en een pooier met hoer uit de blubber mag trekken ben ik present!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Mukkus Wrote:Ik vind Ajax-uit met Bumme, Gitter, Hoef en Flixieluv toch leuker.

Kom maar een keer broodje beenham bij ons eten Muk.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Ik hoop dat ze je snel weer uitnodigen om 3 punten te komen halen dan. Er komt ook een bekerwedstrijdje aan meen ik :Big Grin

Als ik dan weer een ambulance met gillende sirenes mag achtervolgen en een pooier met hoer uit de blubber mag trekken ben ik present!

Welk lomp wiif besluit er uberhaupt om in de stromende regen te gaan zeiken? Misschien waren het golden shower liefhebbers, dan begrijp ik het nog.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#6
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Ik hoop dat ze je snel weer uitnodigen om 3 punten te komen halen dan. Er komt ook een bekerwedstrijdje aan meen ik :Big Grin

Als ik dan weer een ambulance met gillende sirenes mag achtervolgen en een pooier met hoer uit de blubber mag trekken ben ik present!

Welk lomp wiif besluit er uberhaupt om in de stromende regen te gaan zeiken? Misschien waren het golden shower liefhebbers, dan begrijp ik het nog.

Welke lompe vent besluit er uberhaupt om op een afrit van de snelweg in de stromende regen alle 4 de banden in de drassige berm te zetten..... :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Ik hoop dat ze je snel weer uitnodigen om 3 punten te komen halen dan. Er komt ook een bekerwedstrijdje aan meen ik :Big Grin

Als ik dan weer een ambulance met gillende sirenes mag achtervolgen en een pooier met hoer uit de blubber mag trekken ben ik present!

Ze waren vast blij dat jij met de 'auto' was

[Image: p13-061107-a1.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
mukkus heeft gelukkig met eigen ogen gezien dat heerenveen in de eerste helft compleet werd weggevaagd.

2de helft was het meer een wedstrijd, heerenveen was beter (of feyenoord slechter) en dan zie je toch dattie alves prima kan ballen.
Reply
#9
Heerenveen speelde de tweede helft in de 'basisopstelling'. zoals Verbeek vanaf het begin van het seizoen gespeeld zou willen hebben.

Toen kon Heerenveen Feyenoord aardig onder druk zetten, paar kansjes voor Heerenveen, wat counters voor Feyenoord. Eerste helft was absoluut voor Feyenoord.

Maar het spelbeeld in de tweede helft geeft mij nog genoeg hoop om 4e te worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
waf Wrote:mukkus heeft gelukkig met eigen ogen gezien....

....dat Feyenoord-supporters niet bijster slim zijn. Eerst roepen 'who the fuck is Alves' en vervolgens hem uitfluiten bij balcontact.

Als je niet weet wie Alves is, hoe kun je hem dan uitfluiten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:
waf Wrote:mukkus heeft gelukkig met eigen ogen gezien....

....dat Feyenoord-supporters niet bijster slim zijn. Eerst roepen 'who the fuck is Alves' en vervolgens hem uitfluiten bij balcontact.

Als je niet weet wie Alves is, hoe kun je hem dan uitfluiten?

ik heb ook 4 man horen zingen hoedefok is alves. maar als je goed keek zag je dat die hem niet utfloten. :razz:

ik vind het heerenveen publiek toch dommer. die hebben hem vorig jaar elke thuiswedstrijd bewondert en zongen toch ook hoedefok is alves. :razz:
Reply
#12
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Ik vind Ajax-uit met Bumme, Gitter, Hoef en Flixieluv toch leuker.

Kom maar een keer broodje beenham bij ons eten Muk.

Als ik naar Ajax-uit ga? Dan moet ik wel een verdomd stuk omrijden om in Enschede een broodje beenham te gaan halen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:mukkus heeft gelukkig met eigen ogen gezien....

....dat Feyenoord-supporters niet bijster slim zijn. Eerst roepen 'who the fuck is Alves' en vervolgens hem uitfluiten bij balcontact.

Als je niet weet wie Alves is, hoe kun je hem dan uitfluiten?

ik heb ook 4 man horen zingen hoedefok is alves. maar als je goed keek zag je dat die hem niet utfloten. :razz:

ik vind het heerenveen publiek toch dommer. die hebben hem vorig jaar elke thuiswedstrijd bewondert en zongen toch ook hoedefok is alves. :razz:

Wie is hier nu dom, spelwonder? :razz:
Reply


Forum Jump: