The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Her-Vit
#1
D'ran weet jij (of iemand anders) of die Rahim al meteen zijn debuut zal maken in de basis centraal achterin? Zo ja, ten koste van wie zal dat gaan.

En ik neem aan dat Looms gewoon weer linksachterin komt te staan?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
geschorst
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#3
Bredanaar Wrote:geschorst

Die schorsing zit er op als ik het juist heb.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
je hebt gelijk. Bekerwedstrijd tegen Telstar telde ook mee idd. :oops:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#5
Bredanaar Wrote:je hebt gelijk. Bekerwedstrijd tegen Telstar telde ook mee idd. :oops:

De combinatie PSV-er, bekerwedstrijd en vergeten blijft mooi cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:je hebt gelijk. Bekerwedstrijd tegen Telstar telde ook mee idd. :oops:

De combinatie PSV-er, bekerwedstrijd en vergeten blijft mooi cry

Dit maakt het dan compleet:
Bredanaar Wrote:geschorst
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
:lol:
Reply
#8
Peter Wrote::lol:

[Image: pisvee.jpg]

[Image: foodfriet.gif]

[Image: kiespijn.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
Moeilijk te zeggen Ekslem, Brood wisselt nog wel eens. De kans dat Rahim speelt na het geblunder in Heerenveen is dan ook wel redelijk groot denk ik. Ik verwacht een 4-4-2 opstelling met Looms op linksback, Wuytens en Rahim centraal en Boakye op rechtsback. Het kan ook zo maar zijn dat Heracles met 3 verdedigers speelt (Maas als verdedigende middenvelder) en dan is het nog maar de vraag of Rahim wel centraal komt te staan, ik zou dan eerder voor Wuytens kiezen. Bosnar zie ik niet snel in de basis staan morgen. Looms lijkt me in ieder geval wel een zekerheidje.

Ik heb erg zin in morgenavond, eindelijk de kans om de zure nasmaak van de vorige wedstrijd weg te spoelen. Maar daarvoor zal wel eerst een goede wedstrijd gespeeld moeten worden. Achterin moet het collectief er tig keer beter staan dan in Heerenveen en voorin moet de samenwerking met onze technische spelers weer gaan lopen. Als dat lukt zijn die Arnhemmers te pakken. De spelers kunnen ondanks de wanprestatie in Heerenveen in ieder geval vanaf de eerste minuut rekenen op onze volledige (vocale) steun. Wij zijn geen Groningers die bij 1 minder resultaat meteen de eerste minuten wegblijven Undecided
Reply
#10
D'r an, ik heb Everton opgestelt. Hij scoort er morgen minimaal 1.
Hopelijk voor jou scoort Vitesse er niet meer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Vret Mien Gras Wrote:D'r an, ik heb Everton opgestelt. Hij scoort er morgen minimaal 1.
Hopelijk voor jou scoort Vitesse er niet meer.

Gelukkig spelen wij met 11 spelers en niet met alleen Everton, Vitesse mag er best 2 maken als vd Bergh, Lakic en Klavan er ook allen 1 maken :razz:
Wel verstandige keuze trouwens, kwalitatief is Vitesse wel een tegenstander die zijn handen vol kan hebben aan Everton...
Reply
#12
Als Rob Maas maar een pienantie erin schiet :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Zou die dr. Klavan op het middenveld staan?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
D'r an met de lippe Wrote:Moeilijk te zeggen Ekslem, Brood wisselt nog wel eens. De kans dat Rahim speelt na het geblunder in Heerenveen is dan ook wel redelijk groot denk ik. Ik verwacht een 4-4-2 opstelling met Looms op linksback, Wuytens en Rahim centraal en Boakye op rechtsback. Het kan ook zo maar zijn dat Heracles met 3 verdedigers speelt (Maas als verdedigende middenvelder) en dan is het nog maar de vraag of Rahim wel centraal komt te staan, ik zou dan eerder voor Wuytens kiezen. Bosnar zie ik niet snel in de basis staan morgen. Looms lijkt me in ieder geval wel een zekerheidje.

Ik heb erg zin in morgenavond, eindelijk de kans om de zure nasmaak van de vorige wedstrijd weg te spoelen. Maar daarvoor zal wel eerst een goede wedstrijd gespeeld moeten worden. Achterin moet het collectief er tig keer beter staan dan in Heerenveen en voorin moet de samenwerking met onze technische spelers weer gaan lopen. Als dat lukt zijn die Arnhemmers te pakken. De spelers kunnen ondanks de wanprestatie in Heerenveen in ieder geval vanaf de eerste minuut rekenen op onze volledige (vocale) steun. Wij zijn geen Groningers die bij 1 minder resultaat meteen de eerste minuten wegblijven Undecided

No offence, maar moet dat nou echt in elk bericht over Heracles weer herhaald worden? Na een keer of 5 is dat echt wel duidelijk Wink
Reply
#15
Ekslem Wrote:Zou die dr. Klavan op het middenveld staan?

Ongetwijfeld, Klavan speelt de laatste weken behoorlijk goed voetbal (ook bij Engeland - Estland zou die positief zijn opgevallen) en komt veel beter uit de verf op het middenveld dan in de defensie. Feyenoord zou geïntresseerd zijn in een speler van ons, ik weet bijna zeker dat het om Klavan gaat. Erg jammer dat zijn contract dit seizoen afloopt, straks vangen we nog geen stuiver voor hem...

T00L Wrote:No offence, maar moet dat nou echt in elk bericht over Heracles weer herhaald worden? Na een keer of 5 is dat echt wel duidelijk Wink

Ik las net op de officiële website van Heracles dat er nog enkele kaarten beschikbaar waren dus ik hoop door middel van positieve reclame dat jullie je centjes gaan uitgeven ten gunste van Heracles :razz:
Reply
#16
D'r an met de lippe Wrote:
Ekslem Wrote:Zou die dr. Klavan op het middenveld staan?

Ongetwijfeld, Klavan speelt de laatste weken behoorlijk goed voetbal (ook bij Engeland - Estland zou die positief zijn opgevallen) en komt veel beter uit de verf op het middenveld dan in de defensie. Feyenoord zou geïntresseerd zijn in een speler van ons, ik weet bijna zeker dat het om Klavan gaat. Erg jammer dat zijn contract dit seizoen afloopt, straks vangen we nog geen stuiver voor hem...

En Quansah speelt die of zit die op de bank? Lijkt me veel concurrentie opt middenveld met b.v. Bridji, de Vries, vd Bergh, Maas, Klavan
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Vraag anders gewoon wat hij als vermoedelijke opstelling verwacht. :p
Reply
#18
Peter Wrote:Vraag anders gewoon wat hij als vermoedelijke opstelling verwacht. :p

Als ie mijn laatste vraag beantwoordt, ben ik een heel eind :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Quansah zal waarschijnlijk met Bridji moeten uitvechten wie er zal spelen rechts op het middenveld. Wie van hen 2 zal spelen durf ik niet te zeggen...
Reply
#20
0-9
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
7x Alves?
Reply
#22
Nee, Lazovic 7x voor Vitesse.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
En 2x Sibon?
Reply
#24
Peter Wrote:En 2x Sibon?

2x een eigen goal van Pieckenhagen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Ok bedankt. Dan ga ik nu ff Lazovic © maken als ik het budgettechnisch voor elkaar krijg.
Reply
#26
Geen Looms
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Wel 1-0 :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#28
Treesong Wrote:Als Rob Maas maar een pienantie erin schiet :8:


:lol:
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#29
Treesong Wrote:Als Rob Maas maar een pienantie erin schiet :8:
done :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#30
Matige wedstrijd. Vitesse loerde met hun snelle aanvallers op de counter en Heracles kon weinig met het initiatief. Daarvoor leed het ook teveel balverlies en ging de opbouw te langzaam. Na de snelle treffers van Vitesse probeerde Heracles het wel weer maar ik had niet het idee dat de gelijkmaker nog zou vallen. Grote opluchting dus. Wedstrijd snel vergeten en op naar het belangrijke duel in Rotterdam...
Reply


Forum Jump: