The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utrecht - Ajax
#31
Dre Wrote:Do it! Do it! Do it! Icon_twisted

[Image: starsky.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#32
goa Wrote:
Dre Wrote:Do it! Do it! Do it! Icon_twisted

[Image: starsky.jpg]

cry

Maar hij was de eerste :wink:

[Image: 3588282_std.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#33
Siem de Jong in de basis. Hup Adri =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Sanmartean en Urby al snel eruit.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#35
wat een saaie kutwedstrijd is het zeg, maar ja wat wil je ook met 2 van die kutploegen..
Bangkok resident.
Reply
#36
Ricochan Wrote:wat een saaie kutwedstrijd is het zeg, maar ja wat wil je ook met 2 van die kutploegen..

Ja ze hebben nog maar twee voorvallen vermeld op de radio, de blessures en een Grandelletje, pfffffff.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#37
Ja ik hoor weer iets op de radio, nu vermelden ze de fopduiken van Suarez.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#38
Huntelaar 87e min 0-1..... Xtragaap4de
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#39
Tripplexxx Wrote:Huntelaar 87e min 0-1..... Xtragaap4de

De minuut klopt net niet Nostradamus!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Heuj, eindelijk actie Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#41
Jansoe Wrote:Heuj, eindelijk actie Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Wat bedoel je, dat ze van de tribune een bommetje op Grandell gooien?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#42
Ja. De wedstrijd is namelijk slaapverwekkend dat ik zelfs dat zie als actie :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#43
Jansoe gekkie toch!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#44
Oppermachtig ! 3x de lat/paal geraakt, genoeg kansen gecreërd en dik verdiend gewonnen! Utrecht 0 kansen...
Reply
#45
Xtragaap4de is het al afgelopen ?
Bangkok resident.
Reply
#46
Lekker! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Knappe zege! Utrecht stelt wel voor de zoveelste keer teleur in eigen huis. Confused
Reply
#48
Lekker afgemaakt door Huntelaar.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
Gentenaar pakt die bal vlak voor tijd ( niet die ie corner tikte waarna er afgefloten werd) nog wel goed.

Gentenaar is voetballend zeker een stuk minder dan Stekelenburg, het is echter wel echt een doelman die punten pakt voor het team. Ondanks dat Ajax dik beter was en verdiend gewonnen heeft, als Gentenaar die bal niet pakt krijgen ze toch weer de deksel op de spreekwoordelijke Neus ( :wink: ).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#50
Fabian Wrote:Oppermachtig ! 3x de lat/paal geraakt, genoeg kansen gecreërd en dik verdiend gewonnen! Utrecht 0 kansen...

Hahahahaha, lachwekkend ventje... Oké, Ajaks had misschien de betere kansen, maar ik heb toch zeker twee goede kansen voor Utrecht geteld.

En oppermachtig? Pfff, vind het maar een stroef draaiend zootje daar bij Ajaks. Niet dat FC Utrecht zoveel beter was, maar ik heb Ajaks beter zien voetballen in het verleden.

Blijkbaar zijn ze daar in Zuidoost al snel tevreden.
Reply
#51
Keyzer Wrote:Blijkbaar zijn ze daar in Zuidoost al snel tevreden.

Ik zal het niet vaak voor de neusjes opnemen maar dit lijkt me toch een vrij gefrustreerde uitspraak :lol: .

Als je stroef draait (zoals je zelf aangeeft) en je wint IN Utrecht, waar ze al moeite hebben om te winnen als ze GOED draaien, dan mag je idd blij zijn lijkt me.[/i]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#52
Maar Utrecht had wel degelijk een aantal goede kansen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
centre court Wrote:stam gaat zoals verwacht niet eens de helft vd wedstrijden spelen deze competitie.
Wel knap dat je "persoonlijke omstandigheden" verwacht :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:stam gaat zoals verwacht niet eens de helft vd wedstrijden spelen deze competitie.
Wel knap dat je "persoonlijke omstandigheden" verwacht :roll:

Zegt ie dat dan?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Keyzer Wrote:
Fabian Wrote:Oppermachtig ! 3x de lat/paal geraakt, genoeg kansen gecreërd en dik verdiend gewonnen! Utrecht 0 kansen...

Hahahahaha, lachwekkend ventje... Oké, Ajaks had misschien de betere kansen, maar ik heb toch zeker twee goede kansen voor Utrecht geteld.

En oppermachtig? Pfff, vind het maar een stroef draaiend zootje daar bij Ajaks. Niet dat FC Utrecht zoveel beter was, maar ik heb Ajaks beter zien voetballen in het verleden.

Blijkbaar zijn ze daar in Zuidoost al snel tevreden.

Pompen of verzuipen en hij valt 2x in een kansrijke positie, gecreërd hebben ze geen reet, niente, nada !
Wel slim Keyzer, dat bommetje naar je eigen keeper gooien....

Utrecht is afgetroefd op hun eigen huismerk : strijd.

Ik hoop dat het nu gaat draaien, hier en daar werd er gewoon echt al goed gevoetbald en gecombineerd, geeft hoop.
Alhoewel ze woensdag zomaar met 1-3 op de bek kunnen gaan tegen SC Alves.
Reply
#56
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:stam gaat zoals verwacht niet eens de helft vd wedstrijden spelen deze competitie.
Wel knap dat je "persoonlijke omstandigheden" verwacht :roll:

cry

ik heb 't toch over 't aantal wedstrijden dat ie speelt? zal mijn een worst zijn waarom die ouwe er niet is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:stam gaat zoals verwacht niet eens de helft vd wedstrijden spelen deze competitie.
Wel knap dat je "persoonlijke omstandigheden" verwacht :roll:

als je zo oud bent als stam wordt de kans uiteraard wel groter dat er iemand in zijn omgeving omvalt. :razz:
Reply
#58
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:stam gaat zoals verwacht niet eens de helft vd wedstrijden spelen deze competitie.
Wel knap dat je "persoonlijke omstandigheden" verwacht :roll:

cry

ik heb 't toch over 't aantal wedstrijden dat ie speelt? zal mijn een worst zijn waarom die ouwe er niet is.
Je probeert goedkoop je gelijk te halen met een uitspraak van tijden geleden die niet gebaseerd was op dergelijke omstandigheden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: