The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Feyenoord - AZ
ik hoop dat het wordt afgelast. ik kan namelijk niet. :letitallout:

maar dat zullen ze heus door laten gaan...
Reply
Misschien gaat de politie in Rotterdam ook wel staken. :8:
Reply
Lee lijkt herboren

ROTTERDAM - Op zachte toon vertelt Chun-Soo Lee dat het weer een stuk beter met hem gaat. Zijn moeder had lekker Koreaans gekookt [baby] , hij was blij zijn familie weer te zien en nee, heimwee zal hij nu echt niet snel meer krijgen.

Chun-Soo Lee traint weer volop.

Het tafereel, kort na de middagtraining van Feyenoord, heeft iets ongemakkelijks. Lee is braaf aangeschoven om vragen van de pers te beantwoorden, maar zoiets werkt nogal omslachtig. Vragen dienen in het Duits te worden gesteld, de Zuid-Koreaanse zaakwaarnemer vertaalt ze, Lee mompelt met gebogen hoofd wat terug en even later volgt er een antwoord op maat, in het Duits. ‘Chun-Soo is blij weer terug te zijn en het gaat goed met hem’. Zoiets.

’sOchtends had Lee zich bij Peter Bosz gemeld en aangezien ook de technisch manager van Feyenoord geen Koreaans spreekt, moet dat gesprek volgens hetzelfde principe zijn verlopen. ,,Ik zag een heel andere Lee binnenkomen dan twee weken geleden,’’ vindt Bosz niettemin. ,,Toen zat er een zielig hoopje mens, nu kijkt hij anders om zich heen. We zullen hem helpen, maar ik zeg ook: hij moet het nu zélf laten zien.’’

Voorlopig heeft Lee nog een behoorlijke lading scepsis te overwinnen. De Koreaan arriveerde pas drie weken na zijn transfer in Nederland, had een maand nodig om wedstrijdfit te worden en was een dikke maand later alweer gevlogen. ‘Aanpassingsproblemen’, luidde de officiële lezing, maar het exacte verhaal bleef nogal vaag.

Trainer Bert van Marwijk was hoe dan ook zwaar geïrriteerd over de gang van zaken. ,,Nee, ik zal niet zo snel meer een speler halen uit die hoek van de wereld,’’ zei hij vrijdag.

De herinnering aan de laatste Koreaanse voetballer in Rotterdam versterkt de twijfels alleen maar. Chong-Gug Song kwijnde weg bij Feyenoord, ondanks zijn status als beste speler van het land. En Chun-Soo Lee had in zijn tijd bij het Spaanse Real Sociedad ook al grote moeite te aarden in Europa.

,,Toch is dat niet per se typisch Koreaans,’’ zegt hoogleraar Boudewijn Walraven, Korea-expert aan de Universiteit van Leiden. ,,Vergeleken met bijvoorbeeld Japanners zijn Koreanen juist vrij open, makkelijk in de omgang. Natuurlijk blijven de culturele verschillen enorm, maar Koreanen zijn hierin niet gecompliceerder dan andere Aziaten. Bij PSV slaagde bijvoorbeeld Jung-Moo Huh, nu bondscoach van Zuid-Korea, in de jaren 80 wél. Ieder individueel geval is verschillend.’’

De teleurstelling bij Feyenoord was na Lee’s vertrek in het bijzonder zo groot, omdat de club zoveel aandacht en energie aan de Koreaan had geschonken. Feyenoord maakte de voetballer wegwijs in de Koreaanse gemeenschap en Lee kreeg intensief Nederlandse les. ,,Dat ging ook allemaal heel goed,’’ aldus Bosz. ,,Ook binnen de spelersgroep. Totdat het ineens omsloeg, na de wedstrijd tegen Ajax.’’

,,Ik was teleurgesteld over mijn prestatie,’’ zegt Lee daarover. ,,Ik wilde me bewijzen, scoren voor Feyenoord. Dat veroorzaakte stress en later kreeg ik ook nog de griep. Bovendien had ik moeite met het weer in Nederland. Mijn gevoel was even niet goed, maar nu is dat weer over.’’

In een persoonlijk gesprek wilde Van Marwijk gistermiddag vooral van Lee weten of de berichten in de Koreaanse media klopten. De voetballer zou liever in Engeland spelen en wilde eigenlijk helemaal niet naar Feyenoord. ,,Niets van waar,’’ zei Lee in het Koreaans. Zijn zaakwaarnemer vertaalde dat in het Duits en daarna ging de voetballer, voor het eerst in drie weken, trainen.
Reply
dit is echt een psychisch wrak als je het mij vraagt.... :roll:

ook fijn dat hij voor het eerst in 3 weken weer gaat trainen. :roll:
Reply
waf Wrote:ik hoop dat het wordt afgelast. ik kan namelijk niet. :letitallout:

Moet je weer stofzuigen? :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:

ik zal iig niet hier sites vragen waarop tussenstanden staan als mijn cluppie thuis speelt. :razz:
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:

ik zal iig niet hier sites vragen waarop tussenstanden staan als mijn cluppie thuis speelt. :razz:

Waarom niet, bel je met iemand in het stadion?

Begrijp de :razz: niet...?
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:

Waarom niet, bel je met iemand in het stadion?

Begrijp de :razz: niet...?

het was een jij-bak!

de stofzuigende namakksupporter tijdens ajakkesnak Wrote:Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 14:43

--------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand wat een goede website is die de tussenstanden bijhoudt, naast teletekst, voetbal.nl en vi.nl? Ben benieuwd.
Reply
Tja, samenwonen heeft hem de broek doen overdragen...
Reply

Forum Jump: