The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NAC - Feyenoord
#1
3-1 \Big Grin/
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#2
Dan mag Feyenoord wel eens op gaan passen dat ze niet als 6e of 7e gaan eindigen.
Reply
#3
he, lekker voetbalweekend Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Olee, opzouten met Feyenoord.
Terug naar de plek waar het hoort te staan.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Pak nog een biertje Vret. :cheers:
Reply
#6
Gedolt door De Graaf, Kolkka, Mtiliga. Die waren niet goed genoeg voor Feyenoord Undecided
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#7
Ik heb opeens het vermoeden dat de pot die ik 20 april ga kijken in De Kuip nog een heel belangrijke kan worden................

Hoop echt dat Feyenoord bij de eerste 5 gaat eindigen want speel liever twee keer tegen de Rotterdammers dan tegen FC Twente.
Heerenveen en NAC kunnen we over twee potjes helemaal hebben.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Euh Bumme Ajax heeft al twee keer dit seizoen van NAC verloren. Zowel uit(beker) als thuis. Dus dat helemaal hebben zal niet zo makkelijk gaan. Heb dan liever Feyenoord Big Grin.
Reply
#9
AssyriskaFF Wrote:Euh Bumme Ajax heeft al twee keer dit seizoen van NAC verloren. Zowel uit(beker) als thuis. Dus dat helemaal hebben zal niet zo makkelijk gaan. Heb dan liever Feyenoord Big Grin.

Ik zeg ook niet dat we twee keer van NAC winnen maar over twee wedstrijden zie ik ons zowel tegen NAC als tegen Heerenveen en Feyenoord wel "winnen". Tegen FCT schat ik die kansen lager in.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
Je hebt toevallig met alle geluk van de wereld met 2-4 gewonnen in Friesland, maar dat gaat je niet nog een x lukken als je ze treft in de play-offs. Mij zou het niks verbazen als Heerenveen voorronde CL gaat halen.. ze spelen een slippertje daargelaten toch al maanden prima voetbal!
Reply
#11
Bumme Wrote:Ik heb opeens het vermoeden dat de pot die ik 20 april ga kijken in De Kuip nog een heel belangrijke kan worden................

Hoop echt dat Feyenoord bij de eerste 5 gaat eindigen want speel liever twee keer tegen de Rotterdammers dan tegen FC Twente.
Heerenveen en NAC kunnen we over twee potjes helemaal hebben.

Dat beschouw ik als een compliment voor het sterke voetbal van FC Twente.
Van Loen speelt ook liever tegen de Roterdammers :Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#12
Vret Mien Gras Wrote:Dat beschouw ik als een compliment voor het sterke voetbal van FC Twente.

Dat mag je ook zeker doen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
mwoah, ik vrees zelf t meest voor Heerenveen...
Daarna Twente en dan Nac.
Feyenoord zou fantastisch zijn
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Heb liever Twente dan NAC in ieder geval.

Twente bakt er toch niets meer van in die play offs, as usual.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
gittermaster Wrote:mwoah, ik vrees zelf t meest voor Heerenveen...
Daarna Twente en dan Nac.
Feyenoord zou fantastisch zijn

Heerenveen is het meest onvoorspelbaar. Ze hebben wederom dit seizoen bewezen dat ze geweldig voetbal kunnen laten zien.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
plee-offs is voor hockeyers en andersoortige wijvencompetities. ga je dus lekker druk maken over wie tegen wie speelt. :roll:

wat maakt het nou uit, de kampioen is dan al bekend en er is er maar 1 die de voorronde verdient (als we die al mogen spelen) en dat is de nummer 2.
Reply
#17
waf Wrote:plee-offs is voor hockeyers en andersoortige wijvencompetities. ga je dus lekker druk maken over wie tegen wie speelt. :roll:

wat maakt het nou uit, de kampioen is dan al bekend en er is er maar 1 die de voorronde verdient (als we die al mogen spelen) en dat is de nummer 2.

Beaam, en de rest die een minder seizoen draait heeft gewoon pech.
Schijt play-offs.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#18
uiteindelijk wint ajax de playoffs toch en verliezen ze weer van een schijtclubje uit oost europa of scandinavie. whats new.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
centre court Wrote:uiteindelijk wint ajax de playoffs toch en verliezen ze weer van een schijtclubje uit oost europa of scandinavie. whats new.

Komend seizoen gaan we onderuit tegen FC Dender van Johan Boskamp ! :wink:
Reply


Forum Jump: