The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - AFC AJAX
#31
en dan nu een neutrale toeschouwer van eredivisielive:

ik vond het een enerverende pot voetbal en ik vond de scheids meer dan prima. niet beslissend en alle beslissingen waren verdedigbaar.
Reply
#32
waf Wrote:en dan nu een neutrale toeschouwer van eredivisielive:

ik vond het een enerverende pot voetbal en ik vond de scheids meer dan prima. niet beslissend en alle beslissingen waren verdedigbaar.
Daar sluit deze neutrale toeschouwer zich bij aan, vond Blom eigenlijk prima fluiten, liet veel toe maar dat is juist te waarderen lijkt me, alles doodfluiten is een stuk simpeler.
Reply
#33
Bumme Wrote:Het kost je de hele dag maar dan heb je wel wat.......

Ontvangst in Nijmegen en binnengaan van stadion was prima. Wij zaten in de eerste groep van de 14 bussen dus hadden alle tijd om een goede plek in het vak te vinden. Zicht en locatie van het uitvak was prima. Vlak na het begin van de wedstrijd waande ik even in Alkmaar te zitten want de fantastische klappers hebben hun weg naar Nijmegen ook gevonden. Wat een walgelijk idee is dat toch en echt een schande voor het publiek. Heel snel afschaffen die dingen.

Eerste helft was zeer matig ( zeker als je die nu met het tweede bedrijf kan vergelijken). Cvitanich terecht geel voor hands maar na het zien van de beelden deel ik de mening van Gittermaster dat daar een flinke duw ( misschien wel rijp voor een pingel) aan vooraf ging. De beste kans in de eerste helft was voor NEC maar die werd echt superslap ingeschoten. Ajax was over het geheel genomen wel wat sterker.

Tweede helft was voetbal zoals voetbal in mijn ogen hoort te zijn; strijd, agressie, mooie acties en veel doelpunten.
Over de doelpunten is al genoeg geschreven en ik kan mij daar wel in vinden. De 2-2 was niet fraai van Stekelenburg maar met name de verdedigign stond behoorlijk te slapen. Daarbij schoot El-Ak de bal ook wel erg mooi binnen.
Dat het juist die Dani was die in eigen doel kopte vond ik wel mooi. Er wordt veel gezegd over Suarez ( en vaak ook terecht want ook vandaag was hij weer een echte bloedzuiger) maar die Dani kan ook er ook wat van hoor. Wat een theater maker is dat.

Al met al erg blij met de drie punten want bij 2-2 en met 10 tegen 11,5 ( Blom vergat zo nu en dan een kaartje te geven aan NEC, en die overtreding van Bouaouzan op Suarez is in mijn ogen gewoon rood, helemaal als je ziet dat hij absoluut niet voor de bal gaat maar echt alleen voor de man) zag ik het heel even somber in.

Man van de wedstrijd was in mijn ogen Emanuelson, hij was werkelijk overal en deed bijna niets fout.

Busreis terug was wederom prima, de bosjesmannen waren wel in zicht maar helaas voor hun net te laat. Ze hadden waarschijnlijk iets te lang kastanjes en eikels lopen zoeken.........

Ik heb echt geen idee waar jij klappers hebt gezien maar die waren er echt niet. Hooguit misschien wat oudjes die nog wel eens met een programmaboekje willen slaan maar na het debacle van spurs-thuis, toen NEC even ongevraagd en zonder 1 van de sfeerteams te informeren vrolijk aankondigde dat er bij spurs thuis klappers zouden liggen (die vervolgens masaal op het veld op in de gracht belandde), weet ik 100% zeker dat er niemand bij NEC zich nog in zijn hoofd haalt om klappers neer te leggen.

Vind overtreding van Bouaouzan geen rood. Hij gaat idd wel door maar hij schept als het ware zonder bijvoorbeeld een been uit te steken. Ik vond het een zelfde soort overtreding als Cvitanich maakte (die ook geel kreeg). Laten we ook niet vergeten dat het tegen Suarez was (niet dat dat een criterium is) waardoor het allemaal wel weer iets erger leek dan het was want meneer sprong weer een gat in de lucht, bleef "zwaar aangeslagen" liggen maar wist niet hoe snel ie weer in de 16 moest komen (om te kijken hoe Dani in eigen goal kopte) toen ie zag dat Bouaouzan geel kreeg.

Tegen Dani heb ik ook staan schelden dat ie op moest staan toen ie bleef liggen na een duel met Suarez waar weinig leek te gebeuren (was wel aan de andere kant). Maar kan me ook niet echt voorstellen dat ie zich daar echt gaat aanstellen aangezien we toen volgens mij 2-3 achter stonden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#34
kratovsk Wrote:
waf Wrote:en dan nu een neutrale toeschouwer van eredivisielive:

ik vond het een enerverende pot voetbal en ik vond de scheids meer dan prima. niet beslissend en alle beslissingen waren verdedigbaar.
Daar sluit deze neutrale toeschouwer zich bij aan, vond Blom eigenlijk prima fluiten, liet veel toe maar dat is juist te waarderen lijkt me, alles doodfluiten is een stuk simpeler.

Ik vond eigelijk dat ie juist niet zo heel veel toe liet. Hij floot alleen wel voor de ene kleine overtreding maar voor de andere floot ie niet daardoor krijg je juist dat je "aangevallen" wordt door beide partijen. Want het ajax publiek zong hem vrolijk toe maar ook vanuit ons werd ie bezongen omdat ook wij redelijk wat dingen zagen die niet klopten. Bijvoorbeeld toen Ajax de bal simpel inleverde bij Bouaouzan die weg was en van 2 kanten werd aangevallen/vastgehouden net een meter of 15 over de middellijn (vlak na de 1-1). Hij kan de bal met veel moeite nog in de richting van Saidi spelen en de scheids geeft voordeel aan, Saidi kan echter amper bij de bal en Wielaert zet een sliding waarna de bal over de lijn gaat. In plaats van een vrije trap op 30 meter van de goal krijg je een ingooi ergens in de hoek. Dat soort dingen vind ik als supporter, en ook als speler, erg irritant omdat het (volgens mij) gewoon een kwestie is van simpel nadenken. Hij geeft voordeel maar Saidi kan de bal niet eens meer raken, hoe kan het dan voordeel zijn? Bij een handsbal of niet (zoals die pingel van PSV) tsja.. dat is gewoon een waarneming en als ze dat fout zien is dat klote maar niks aan te doen want die scheids ziet het zo op dat moment door de positie waar ie staat.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#35
Sfeerteam bij NEC? :razz:


Zoals ik al zei, had NEC niet hoeven verliezen thuis van Ajax (dat hoeft niemand), maar gaven individuele fouten de doorslag. Ik hoop dat Dani wat koptraining krijgt deze week, want die gaf 2 goals weg.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#36
Is het bij Ajax tegenwoordig een sport om je tattoos te laten zien ofzo? Die Soemeljani en van de Wiel lopen er echt bij als 2 bajesklanten.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#37
harry_bierdop Wrote:Ik heb echt geen idee waar jij klappers hebt gezien maar die waren er echt niet. Hooguit misschien wat oudjes die nog wel eens met een programmaboekje willen slaan maar na het debacle van spurs-thuis, toen NEC even ongevraagd en zonder 1 van de sfeerteams te informeren vrolijk aankondigde dat er bij spurs thuis klappers zouden liggen (die vervolgens masaal op het veld op in de gracht belandde), weet ik 100% zeker dat er niemand bij NEC zich nog in zijn hoofd haalt om klappers neer te leggen.

1000% zeker dat de eerste vakken (links) naast ons klappers hadden. Heb ze niet alleen gehoord maar ook gezien.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#38
harry_bierdop Wrote:
kratovsk Wrote:
waf Wrote:en dan nu een neutrale toeschouwer van eredivisielive:

ik vond het een enerverende pot voetbal en ik vond de scheids meer dan prima. niet beslissend en alle beslissingen waren verdedigbaar.
Daar sluit deze neutrale toeschouwer zich bij aan, vond Blom eigenlijk prima fluiten, liet veel toe maar dat is juist te waarderen lijkt me, alles doodfluiten is een stuk simpeler.

Ik vond eigelijk dat ie juist niet zo heel veel toe liet. Hij floot alleen wel voor de ene kleine overtreding maar voor de andere floot ie niet daardoor krijg je juist dat je "aangevallen" wordt door beide partijen. Want het ajax publiek zong hem vrolijk toe maar ook vanuit ons werd ie bezongen omdat ook wij redelijk wat dingen zagen die niet klopten. Bijvoorbeeld toen Ajax de bal simpel inleverde bij Bouaouzan die weg was en van 2 kanten werd aangevallen/vastgehouden net een meter of 15 over de middellijn (vlak na de 1-1). Hij kan de bal met veel moeite nog in de richting van Saidi spelen en de scheids geeft voordeel aan, Saidi kan echter amper bij de bal en Wielaert zet een sliding waarna de bal over de lijn gaat. In plaats van een vrije trap op 30 meter van de goal krijg je een ingooi ergens in de hoek. Dat soort dingen vind ik als supporter, en ook als speler, erg irritant omdat het (volgens mij) gewoon een kwestie is van simpel nadenken. Hij geeft voordeel maar Saidi kan de bal niet eens meer raken, hoe kan het dan voordeel zijn? Bij een handsbal of niet (zoals die pingel van PSV) tsja.. dat is gewoon een waarneming en als ze dat fout zien is dat klote maar niks aan te doen want die scheids ziet het zo op dat moment door de positie waar ie staat.

het was toch een mooie pot? komt zeker ook door de scheids. je kan wel opmerkingen maken over bepaalde beslissingen, maar ik vond er gewoon geen fouten tussen zitten. gewoon verdedigbaar en dat wil niet zegen dat je er niks tegen in kunt brengen of dat het als supporter niet irritant zou zijn.....

gewoon een mooie pot, ik zou meer dan trots zijn op je ploeg als ik jou was.
Reply
#39
Legion Wrote:Is het bij Ajax tegenwoordig een sport om je tattoos te laten zien ofzo? Die Soemeljani en van de Wiel lopen er echt bij als 2 bajesklanten.

Soemeljani heeft die al sinds zijn Heerenveen-tijdperk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Slim!

Pothuizen: 'Ik wist dat hij al geel had en voelde hem aankomen. Dan lopen spitsen vaak door, dus ik wachtte met passen. Ik kreeg een licht duwtje en begon à la Suárez een beetje te rollebollen en de scheidsrechter trapte erin.'
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#41
Bumme Wrote:Slim!

Pothuizen: 'Ik wist dat hij al geel had en voelde hem aankomen. Dan lopen spitsen vaak door, dus ik wachtte met passen. Ik kreeg een licht duwtje en begon à la Suárez een beetje te rollebollen en de scheidsrechter trapte erin.'

Bij de samenvatting zag je hem ook dik grijnzen toen ie de rode kaart uit die zak zag komen.
Gebeurde echt totaal niets, echt geheel niet vergelijkbaar met die dwaze actie van die debiel die al eens iemand de vernieling in getrapt heeft....
Reply
#42
Fabian Wrote:
Bumme Wrote:Slim!

Pothuizen: 'Ik wist dat hij al geel had en voelde hem aankomen. Dan lopen spitsen vaak door, dus ik wachtte met passen. Ik kreeg een licht duwtje en begon à la Suárez een beetje te rollebollen en de scheidsrechter trapte erin.'

Bij de samenvatting zag je hem ook dik grijnzen toen ie de rode kaart uit die zak zag komen.
Gebeurde echt totaal niets, echt geheel niet vergelijkbaar met die dwaze actie van die debiel die al eens iemand de vernieling in getrapt heeft....

en wel voor sneuarez juichen. die maakt en smerige overtredingen en speelt doorlopend toneel.

een goed milieu begint bij je zelf!
Reply
#43
Suarez heeft nou eenmaal de juiste kleur wasgoed aan, dat maakt een boel goed.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#44
Bumme Wrote:Suarez heeft nou eenmaal de juiste kleur wasgoed aan, dat maakt een boel goed.

zo'n gebruikt maandverbandje past prima bij die kuttekop idd!
Reply
#45
waf Wrote:
Bumme Wrote:Suarez heeft nou eenmaal de juiste kleur wasgoed aan, dat maakt een boel goed.

zo'n gebruikt maandverbandje past prima bij die kuttekop idd!

Verdorie heb ik zo'n leuke jij-bak mag ik hem niet maken.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Bumme Wrote:Slim!

Pothuizen: 'Ik wist dat hij al geel had en voelde hem aankomen. Dan lopen spitsen vaak door, dus ik wachtte met passen. Ik kreeg een licht duwtje en begon à la Suárez een beetje te rollebollen en de scheidsrechter trapte erin.'

Bij de samenvatting zag je hem ook dik grijnzen toen ie de rode kaart uit die zak zag komen.
Gebeurde echt totaal niets, echt geheel niet vergelijkbaar met die dwaze actie van die debiel die al eens iemand de vernieling in getrapt heeft....

en wel voor sneuarez juichen. die maakt en smerige overtredingen en speelt doorlopend toneel.

een goed milieu begint bij je zelf!

Veroordeel ik de actie van 'Potje' ergens ?

Harry, de klappers --> 1000% zeker inderdaad.... Kaaspubliek!
Reply
#47
waf Wrote:gewoon een mooie pot, ik zou meer dan trots zijn op je ploeg als ik jou was.

Dat is voor jou lang geleden he waf?




Sorry, die was te makkelijk. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#48
EJR Wrote:
waf Wrote:gewoon een mooie pot, ik zou meer dan trots zijn op je ploeg als ik jou was.

Dat is voor jou lang geleden he waf?




Sorry, die was te makkelijk. :razz:

nee jij!
Reply
#49
Fabian Wrote:Veroordeel ik de actie van 'Potje' ergens ?

nee, maar die 'grove' overtreding wel. :razz:
Reply
#50
waf Wrote:
Fabian Wrote:Veroordeel ik de actie van 'Potje' ergens ?

nee, maar die 'grove' overtreding wel. :razz:

Klopt ja, en vooral omdat het hier iemand betreft die wat mij betreft niet eens meer op een voetbalveld rond had mogen lopen.....
Reply
#51
Wat is dat trouwens voor tactiek van MvB om vanaf de 20e minuut steevast 3 speler warm te laten lopen. Om de x aantal minuten werden ze afgelost en mochten de volgende 3 ?? Ik vroeg me echt af waarom? Om de basisspelers te motiveren???
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#52
harry_bierdop Wrote:Wat is dat trouwens voor tactiek van MvB om vanaf de 20e minuut steevast 3 speler warm te laten lopen. Om de x aantal minuten werden ze afgelost en mochten de volgende 3 ?? Ik vroeg me echt af waarom? Om de basisspelers te motiveren???

Sollied doet dat ook regelmatig, dan zijn de spelers altijd een beetje warm, mochten ze onverhoopt moeten invallen. Dat was tenminste altijd mijn gedachte...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
inderdaad, doet ie in de arena ook altijd en ik vind t ook wel prima.
The great old Ludwig von...
Reply
#54
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:gewoon een mooie pot, ik zou meer dan trots zijn op je ploeg als ik jou was.

Dat is voor jou lang geleden he waf?




Sorry, die was te makkelijk. :razz:

nee jij!

Ik ben hartstikke trots op onze nieuwe aankopen Buijs en Derijck! :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: