The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 31
#31
Ik ga voor de laagste score van de ronde: 7 uit 5 incl c en quiz. En dan krijgen we volgende week weer zo'n moeilijke ronde, doe mij maar van die rondes waar Ajax gewoon thuis speelt tegen Willem II en Feyenoord tegen Heracles.....
Hopelijk maakt Willem II nog wat goed vandaag door de nul te houden.
Reply
#32
kratovsk Wrote:Ik ga voor de laagste score van de ronde: 7 uit 5 incl c en quiz. En dan krijgen we volgende week weer zo'n moeilijke ronde, doe mij maar van die rondes waar Ajax gewoon thuis speelt tegen Willem II en Feyenoord tegen Heracles.....
Hopelijk maakt Willem II nog wat goed vandaag door de nul te houden.

Vind deze rondes juist wel leuk, al heb ik ook maar 15 uit 5. Gelukkig kan t altijd erger.. de nummer 14 staat volgens mij op 0 uit 9. :8:
Reply
#33
kratovsk Wrote:Ik ga voor de laagste score van de ronde: 7 uit 5 incl c en quiz. En dan krijgen we volgende week weer zo'n moeilijke ronde, doe mij maar van die rondes waar Ajax gewoon thuis speelt tegen Willem II en Feyenoord tegen Heracles.....
Hopelijk maakt Willem II nog wat goed vandaag door de nul te houden.

Willem II al 0-1 achter. Erg matige ploeg hoor
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#34
0-2 Sultana 2x. Atteveld- effect? Ik hou het op het slechte Willem II
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
30 incl alles, treurig
Reply
#36
Blijkbaar ook nog het verkeerde antwoord bij de quiz ingevuld, heb wel erg ernstig lopen falen. Tis wel bijzonder spannend nu rond plek 10....
Reply
#37
De quiz is bij iedereen fout geteld. SD zal wel weer die aangepaste Wikipedia met '2' hebben gevolgd. :roll:
Reply
#38
kratovsk Wrote:30 incl alles, treurig

Das precies het gemiddelde. De nummer 14 had 6 punten en de nummer 18 liefst 9. Wat een ronde. :p
Reply
#39
Peter Wrote:De quiz is bij iedereen fout geteld. SD zal wel weer die aangepaste Wikipedia met '2' hebben gevolgd. :roll:
Heb je ze al gemaild ? :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#40
Neuh de hele top heeft 0 punten dus de gevolgen zijn 0,0. Maar tis natuurlijk wel belachelijk slordig weer van SD. :roll:
Reply
#41
Ze zijn wakker bij SD, iedereen heeft nu 3 punten meer. De enige die in die Wikipedia-aanpassing van 1 van de deelnemers maandagavond is getrapt is dus SD zelf. Undecided Undecided

EDIT: het gat met de nummer 2 is nu opeens 2 punten ipv 8, dus die is er blijkbaar ook ingetrapt. Dead
Reply
#42
ik ben maar 11 plaatsen gezakt met 2 ajakkesverdediger, knol, didulica en vd gun.......

maar ook geen meter opgeschoten, sta je daar lekker met je goeie gedrag op de 121ste plek...
Reply


Forum Jump: