29-09-2009, 07:56 PM
berdych wint ook van jongens waar hij achter met de H2H, daar heeft hij geen problemen mee zoals je vandaag kon zien :

He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
vragen
|
29-09-2009, 07:56 PM
berdych wint ook van jongens waar hij achter met de H2H, daar heeft hij geen problemen mee zoals je vandaag kon zien :
![]()
He i’m back, koploper FTM 2018!
29-09-2009, 09:00 PM
dan gaat hij het toernooi winnen....
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-10-2009, 12:09 PM
weer een aantal vragen
![]() 1) Youzhny heeft 4 titels gewonnen, noem ze maar: 2) wat was de eerste titel van davydenko?
08-10-2009, 12:13 PM
1) Rotterdam 07, Chennai 08, Stuttgart 03 (?) en de 4e weet ik niet, gokje voor Moskou 04.
2) Ik gok München 03
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-10-2009, 08:36 PM
Noem per jaar de man die de meeste gravelpartijen gewonnen heeft in de laatste 5 jaar?
![]() en ad, chennai, rdam, stuttgart is goed, moskou niet ![]()
08-10-2009, 08:41 PM
1e titel van davy was estoril, als ik het me goed herinner.
2002 of 2003 totaal verrassend en hij kostte toen iets van 400 met TM... :oops: youzhny heeft gewonnen: chennai: finale tegen nadal rotterdam: finale tegen ljubicic??? en hij won dacht ik st. petersburg....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|