The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De midweekronde
#31
Ajax mag denk ik heel blij zijn dat NAC vandaag niet en Roda JC wel wint. Nac moet nu volgende week helemaal volle bak gas geven.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
fijn om die oorlogstaal van maaskant te horen...
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Ekslem Wrote:Ajax mag denk ik heel blij zijn dat NAC vandaag niet en Roda JC wel wint. Nac moet nu volgende week helemaal volle bak gas geven.

aan de andere kant krijgt twente dan wel ruimte. ik weet niet wat beter is. nec zal ook wel met het mes op de tanden spelen, die gunnen het ajakkes ook niet.

oftewel, je kan 100 kanten oplullen. twente moet gewoon winnen, doen ze dat niet, dan verdienen ze het niet.
Reply
#34
Dan zal Nec toch echt wel uit een ander vaatje moeten tappen dan dat ze vandaag deden....Kommer en kwel....welgeteld 4 spelers vandaag op het veld gezien die het shirt van nec waardig zijn.
Make tea, not war
Reply
#35
Vertel mij maar welke 4 dan?

Overigens: BOEIEND!!!!! ( 2 weken nog )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#36
babos, sibum, die renneger voorin en vooral Davids (enige die echt heeel goed speelde).

Verder idd: BOEIEND!!!!!
Make tea, not war
Reply
#37
omfg Davids, echt ik zal het 1 keer uitschrijven OH MY FUCKING GOD Davids!

Die gast moeten ze een enkelband om doen (zoals gasten uit de bajes hebben) die een weekend op verlof mogen; zo gauw ie over de middenlijn (aan de bal) komt moet ie een 220 schok krijgen!!!!!

Sibum is en blijft (voor mij) gewoon een held maar speelt misschien op max 60 of 70% van z'n kunnen de laatste tijd, was ook vandaag weer onder de maat. (wat niet wil zeggen dat ie niet weer boven de rest uit steeg)!

Saïdi; Blijft met Goosens de gevaarlijkste en belangrijkste man van NEC maar hij is zo wisselvallig. Zelfs binnen 1 wedstrijd kan hij van vorm wisselen. Neemt niet weg dat hij samen met Goossens degene is met de meeste potentie (op 1 a 2 jaar tijd dan! De Nuyt, Ten Voorde en Weiser komen er aan).

Rest was gewoon weer budshit zoals altijd maar goed dat boeit mij (en ons) weinig. We hebben wel een team dat er staat op momenten dat het er voor opgelaaien wordt. Ik denk echt dat als we het 30 min lang 0-0 (of beter obv) tegen ajax kunnen houden we kans maken om iig niet te verliezen. Nogmaals, ik weet dat de kans dat Ajax punten verspeelt bij ons op het moment dat het er om gaat kleiner is als in een 11e speelronde (oid) maar toch denk ik dat hun hier nog niet gewonnen hebben.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: