The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
(20-04-2012, 02:34 PM)Haggie Wrote: unibet heeft ook beelden!
bp voor *5-4 nu.
Ga dan verdomme niet de rally aan, maar probeer een winner te slaan!!!!!Angry
(20-04-2012, 02:32 PM)kooltje Wrote: iemand beelden? Gaat het ook echt gelijk op?

Djoko speelt niet echt bijster goed. Voorlopig doet Haase t leuk. Toch zal hij 64 61 verliezen ofzo.

Goed gezien Hag....
Reply
(20-04-2012, 02:51 PM)kooltje Wrote:
(20-04-2012, 02:34 PM)Haggie Wrote: unibet heeft ook beelden!
bp voor *5-4 nu.
Ga dan verdomme niet de rally aan, maar probeer een winner te slaan!!!!!Angry
(20-04-2012, 02:32 PM)kooltje Wrote: iemand beelden? Gaat het ook echt gelijk op?

Djoko speelt niet echt bijster goed. Voorlopig doet Haase t leuk. Toch zal hij 64 61 verliezen ofzo.

Goed gezien Hag....

:eusa_angel:

He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
64 62 Angel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat zou het heerlijk zijn voor FTM als onderstaande uitkomt:

Since Borg and Nadal's careers are so similar, both winning RG and Wimbledon in 1978/2008, and 1980/2010, and won RG in 1981/2011, but lost the finals of Wimbledon and USO in 1981/2011 to McEnroe/Djokovic.

Also in 1982, Borg lost QF of Monte Carlo (after having to play qualies!).

Will Rafa advance past QF of Monte Carlo this year?
Reply
Had Borg zich vergeten in te schrijven voor MC?
Reply
Jammer van Tsonga.Angry
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Het begin van mijn eerste jaar FTM was niet zo best, slechts middenmoter na de AUS open. Inmiddels gestegen naar de 11e plek in het klassement, met uitzicht op meer.

Nu nog in mijn team Djokovic, Berdych en Simon.
De hele top 10 heeft nadal........

Het word dus OF mijn weekend en ik storm de top 10 binnen OF jullie weekend haha.
Fijn weekend toegewenst allemaalWink
Reply
Ik geef Djoko een meer dan goede kans tegen Nadal. Wordt wel een finale om van te smullen, maar ik ga hem helaas missen, ik zal zondag niet voor half 8 thuis zijn Sad

Hopelijk een beetje regen en een derde set die half 8 begint.
Reply
Opnemen tampie!

Ik heb zojuist simon - tsonga gekeken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Da's ook nog wel een optie...
Reply
Roffaboy ook al zop'n topweek, van 8 naar 15 gezakt. Leuke week dit Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Berdych staat echt fantastisch te spelen!

Nu 5*-4 voor
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko trekt het nog recht, Nadal zonder problemen naar de finale en dus de verwachte Djoko-Nadal finale. Djoko krijgt 2,25 bij de bookies. Nadal 1,73. Ik ben toch van mening dat Djoko meer kans maakt, door de Djoko-Nadal historie van het afgelopen jaar. Al is samen met RG dit toernooi wel de uitgelezen kans voor Nadal om weer eens van Djoko te winnen. En Djoko is niet zo overtuigend tot op heden, met de verloren sets tegen Dolgo en Berdych.
Reply
Djoko wederom niet top, eerste set toch redelijk eenvoudig naar Nadal. Tweede set gaat op de 'videorecorder'.
Reply
Prachtig hoe Djoko enorm wordt geveegd en overklast!!! :eusa_clap:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Atlanta, nog gefeliciteerd met goud. Ben tevreden met zilver, al is goud mislopen op 20 punten wel erg zuur, zeker gezien de huidige medaillestand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-04-2012, 03:36 AM)Ad Wim Wrote: Atlanta, nog gefeliciteerd met goud. Ben tevreden met zilver, al is goud mislopen op 20 punten wel erg zuur, zeker gezien de huidige medaillestand.

Dankje, jij gefeliciteerd met zilver! Je 1e goud is waarschijnlijk een kwestie van tijd, na 2x zilver. Wink

Reply
ik kan de medailles nu niet zien zien, maar ik heb zeker een keer goud gehaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-04-2012, 06:06 AM)Ad Wim Wrote: ik kan de medailles nu niet zien zien, maar ik heb zeker een keer goud gehaald.

Vorig jaar bedoel je?
Reply
Waarom word ik elke keer geconfornteerd met Monte Carlo als topic. Weg met die pleuris week. Baal er nog steeds gigantisch van
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(27-04-2012, 08:16 AM)Atlanta Wrote:
(27-04-2012, 06:06 AM)Ad Wim Wrote: ik kan de medailles nu niet zien zien, maar ik heb zeker een keer goud gehaald.

Vorig jaar bedoel je?

Ik kan hem ook niet terugvinden Ad. Als je het kunt onderbouwen kijken we er verder naar.

Reply
Ad heeft alleen goud in de subleage behaald.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gaat die laffe Bachinger nou ook nog de hf halen? Ongelooflijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(27-04-2012, 09:12 AM)Stille Wrote: Waarom word ik elke keer geconfornteerd met Monte Carlo als topic. Weg met die pleuris week. Baal er nog steeds gigantisch van

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
*schop*
Reply
(27-04-2012, 09:48 AM)buurs Wrote: Ad heeft alleen goud in de subleage behaald.

Dat bedoel ik inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-04-2012, 03:00 AM)Ad Wim Wrote:
(27-04-2012, 09:48 AM)buurs Wrote: Ad heeft alleen goud in de subleage behaald.

Dat bedoel ik inderdaad.

Klopt ook niet, toch? Ook die vind ik nergens terug in ieder geval. Vorige week je eerste goud in de subleague.
Reply
Vreemd, stond me echt iets van bij. Maar kan ik uiteraard verkeerd hebben.
Maar Atlanta doet dus niet mee in de subleague? Hop!

En niemand me ook feliciteren, honden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: