Zijn ze nog in winterslaap?
Ik heb een droom.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Aanpassen database ivm transfers
|
Zijn ze nog in winterslaap?
Ik heb een droom.
05-02-2013, 01:51 AM
Zie hier mijn mail naar cm. ben benieuwd of dit effect heeft
Ze liggen echt achter..... hoi, zouden jullie de database willen bijwerken? Hieronder heb ik voor jullie alvast alle mutaties opgesomd. Geen dank hiervoor Groetjes, Dennis ajax: uit: Ebecilio, Enoh, Koppers in: Cuenca ado: uit: Toornstra in: Santi Kolk, Dico Koppers AZ: uit: Boymans, Falkenburg in: Aron Johanson, Overtoom, Heymans Groningen: uit:Suk, Ivens, Jones, Hirijeh in: Rasmus Lindgren Twente: uit:Boyata, Kuiper, Cornelisse in: niemand Utrecht: uit: Gerndt, Bovenberg in: Jens Toornstra Feyenoord: uit:Elabdalaoui, Ramstijn in: Niemand Heracles: Uit: Armenteros, Overtoom, Pedro In: Schamp, Navratill NAC: Uit: Lasnik In: Rik ten Voorde NEC: Uit: Smits, Rick ten Voorde In: Bovenberg, Falkenbrig, Boymans, Palsson Pec Zwolle: Uit: Hiwat, van den Berg In: Valpoort, van de Werff, Klich, Sigurjonsson Pisvee: Uit: Manolev In: Hiljemark RKC: Uit: niemand In: Lemke, Zeldenrust Roda JC: Uit: Kadar In: Secerovic, Demouge, Bonevacia Heerenveen: Uit: Valpoort, Fasli, El Akachaoui In: El Ghanassy, van den Berg Vitesse: Uit: Chanturia, Hofs In: als bekend, niemand VVV: Uit: Meeuwis In: Ramsteijn Willem II: Uit: niemand In: Hofs, Tim Cornelisse
The great old Ludwig von...
05-02-2013, 11:32 AM
(05-02-2013, 01:51 AM)gittermaster Wrote: Zie hier mijn mail naar cm. ben benieuwd of dit effect heeft Respect dat je dit zo aanlevert. Ergens ook erg logisch, anders gebeurt er namenlijk niets.
Ik heb een droom.
05-02-2013, 10:54 PM
(This post was last modified: 05-02-2013, 10:55 PM by gittermaster.)
dank Sjaak,
ik verveelde me Bredanaar pikt er natuurlijk ook weer het belangrijkste gedeelte uit.... Heb overigens al antwoord gehad. Bedankt enzo, maar ze zijn afhankelijk van hun "databasepartner" voor aanlevering, hij gaf aan dat ze bijna klaar zijn. Ik verwacht dus volgende week een bijgewerkte database
07-02-2013, 10:46 PM
kijk, dat hebben ze dan nog relatief snel gedaan
|
« Next Oldest | Next Newest »
|