Threads: 27

Beslissingsduel, op het terrein van Dre, aangezien hij meer punten heeft gehaald in de poulewedstrijden. De wedstrijd kan aanstaand weekend gespeeld worden.
De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...

Threads: 312

Matador! Wrote:De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...
Is er al een inschrijftopic dan?! Ik wil iig wel meedoen!! Peter - Eriks Gunners - Divisie 67

Threads: 27

Peter Wrote:Matador! Wrote:De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...
Is er al een inschrijftopic dan?! Ik wil iig wel meedoen!! Peter - Eriks Gunners - Divisie 67
Nee, die zal ik deze week starten..

Threads: 312

Matador! Wrote:Peter Wrote:Matador! Wrote:De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...
Nee, die zal ik deze week starten..
Dat is mooi.. !!

Threads: 131

Dre Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ehm, de terugwedstrijd is ook in 1-2 geëindigd, dus wat doen we?  :eeeek:
haha lachen  Ik heb je uitgenodigd voor aanstaande zondag. Wat doen we trouwens als het een gelijkspel wordt?
 Ik heb je uitgenodigd voor aanstaande zondag. Wat doen we trouwens als het een gelijkspel wordt?
Dan ben ik de winnaar, want jij hebt voor de 2e keer het thuisvoordeel, dus dat lijkt me een mooie compensatie.  :8:

She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!

Threads: 53

1-1 gespeeld.. tegen nr6..

cruijff Wrote:1-1 gespeeld.. tegen nr6..
Verkeerde topic!  :lol:

Threads: 53

zag het 

Helaas, ik heb de beslissingswedstrijd tegen Dre (terecht) met 2-1 verloren. Wedstrijdverloop 1-0 (10"), 1-1 (61"), 2-1 (65"). Dre's team had meer kansen, maar had minimaal 1 rode kaart moeten hebben. Mijn team speelde countervoetbal en benutte 1 van de 3 kansen (met nog een bal op de buitenkant-paal. Desondanks vind ik een 2e plaats na een beslissingswedstrijd een bevredigend resultaat en Dre natuurlijk van harte met de eerste IAG-SD-Cup! =D>

Threads: 34