The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Roda JC
#1
Gabri beboet zichzelf

Van onze speciale verslaggever


AMSTERDAM, woensdag
Voor Gabri is het een dure kerst geworden. De middenvelder van Ajax moest maandag opdraven voor een straftraining en kreeg samen met zijn medespelers ook een boete voor de wanprestatie tegen Vitesse. Hij voelde zich echter eveneens schuldig vanwege zijn rode kaart. Gabri bood de selectie zijn excuses aan en legde zichzelf nog eens een extra geldstraf op.
Henk ten Cate kon de onnodige overtreding van hem nog wel hebben. „Gabri is een speler die zich gaat ergeren aan wat om hem heen gebeurt en zichzelf vervolgens verliest. Zonder kwade intentie, want Gabri laat zijn ploeggenoten nooit in de steek.”

Overigens ontbrak de Spanjaard gisteren tijdens de training. Hij kreeg toestemming om tweede kerstdag met zijn familie in Barcelona door te brengen. „Voor Spanjaarden zijn die dagen erg belangrijk”, aldus Ten Cate.
Vanavond is Gabri geschorst tegen Roda JC. Ajax kan wel weer beschikken over Jaap Stam en John Heitinga.

Ajax: geschorst: Perez, Gabri.

Roda JC: geblesseerd: Van Dessel, Rompelberg, Vandamme.
Wie dit leest is gek
Reply
#2
Huntelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaat vanaaf los [-o<
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Roda gaat los zal je bedoelen !
Reply
#4
K - Dennis Gentenaar :roll:
M - Johnny Heitinga
V - Jaap Stam
V - Thomas Vermaelen
M - Urby Emanuelson
A - Ryan Babel
A - Klaas-Jan Huntelaar
M - Wesley Sneijder
A - Tom de Mul
V - George Ogararu
V - Zdenek Grygera


K - Bram Castro
V - Jan-Paul Saeijs
V - Pa Modou Kah
V - Vincent Lachambre
M - Marcel Meeuwis
M - Kemy Agustien
A - Dieter van Tornhout
M - Adil Ramzi
A - Andres Oper
V - Davy De Fauw
M - Marcel de Jong
Wie dit leest is gek
Reply
#5
Gentenaar is zeker niks minder dan Stekelenburg! =D>
Reply
#6
Peter Wrote:Gentenaar is zeker niks minder dan Stekelenburg! =D>

Is Stekelenburg ook overbelast of hebben ze allemaal teveel eggnog gehad?
Reply
#7
Stekelenburg is ziek.
Reply
#8
1-0 sneijder


geel voor huntelaar
Make tea, not war
Reply
#9
Maak er dan maar een rode ook van...
Bangkok resident.
Reply
#10
Riekki Wrote:1-0 sneijder


geel voor huntelaar

Diefstal.

Was hands van Sneyder....
Reply
#11
Hij heeft goed naar Mols gekeken.
Reply
#12
Jammer dat ajaks 3 punten op deze manier moet stelen, zal wel aan de mentaliteit liggen :wink:
Bangkok resident.
Reply
#13
Ricochan Wrote:Jammer dat ik nooit in een stadion zit, zal wel aan mijn mentaliteit liggen :wink:


Sloeber
Reply
#14
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Jammer dat ik nooit in een stadion zit, zal wel aan mijn mentaliteit liggen :wink:


ik ben een Sloeber want ik ben voor ajaks


Sukkel...

Als ajaks geen penalty krijgt schreeuw je moord en brand en nu ze een onterecht doelpunt maken zeg je niks.
Reply
#15
Ricochan Wrote:
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Jammer dat ik nooit in een stadion zit, zal wel aan mijn mentaliteit liggen :wink:


ik ben een Sloeber want ik ben voor ajaks


Sukkel...

Als ajaks geen penalty krijgt schreeuw je moord en brand en nu ze een onterecht doelpunt maken zeg je niks.

Leer eerst maar eens lezen. JA ik vond het een penalty, maar daarnaast zeg ik ook dat ze dan NOG niet verdienden te winnen. Sukkeltje.

You win some and you lose some, it's all in the game....

Het is dom van Sneijder, voor hetzelfde geldt krijgt ie weer een kaart, alleen nu pakt het goed uit. 'De hand of blinde tyfushond' :lol:

Redelijke eerste helft, verdiende 2-0. Bar slechte 2e helft, zonder kansen voor Roda jc. Verdiende overwinning, zonder dat het leuk was. Het was voornamelijk koud...
Reply
#16
Haha, geweldige goal van Sneijder!!! Zwaar onterechte goal, maar verdiende overwinning (voor zover uit de samenvatting bleek)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Lamme Lennie Wrote:Haha, geweldige goal van Sneijder!!! Zwaar onterechte goal, maar verdiende overwinning (voor zover uit de samenvatting bleek)

Voetballiefhebber, zo wil je ze wel maken he. Doet me denken aan het commentaar van veel ajaxaanhangsel toen Farfan vorig jaar een strafschop kreeg. Moord en brand!!!! Groot onrecht was Ajax aangedaan :roll: .Sneijder moet alsnog gestraft worden Icon_evil Scheids heeft het niet gezien dus kassa!!! Wedstrijdje of 4 aan de kant. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#18
Bredanaar Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Haha, geweldige goal van Sneijder!!! Zwaar onterechte goal, maar verdiende overwinning (voor zover uit de samenvatting bleek)

Voetballiefhebber, zo wil je ze wel maken he. Doet me denken aan het commentaar van veel ajaxaanhangsel toen Farfan vorig jaar een strafschop kreeg. Moord en brand!!!! Groot onrecht was Ajax aangedaan :roll: .Sneijder moet alsnog gestraft worden Icon_evil Scheids heeft het niet gezien dus kassa!!! Wedstrijdje of 4 aan de kant. :razz:

Ik was met een Napolitaan, en in Italië zou hij inderdaad 3/4 wedstrijden krijgen nav de beelden.
Reply
#19
Bredanaar Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Haha, geweldige goal van Sneijder!!! Zwaar onterechte goal, maar verdiende overwinning (voor zover uit de samenvatting bleek)

Voetballiefhebber, zo wil je ze wel maken he. Doet me denken aan het commentaar van veel ajaxaanhangsel toen Farfan vorig jaar een strafschop kreeg. Moord en brand!!!! Groot onrecht was Ajax aangedaan :roll: .Sneijder moet alsnog gestraft worden Icon_evil Scheids heeft het niet gezien dus kassa!!! Wedstrijdje of 4 aan de kant. :razz:

:lol:

[Image: pacman-intellivision-2.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Ricochan Wrote:Jammer dat ajaks 3 punten op deze manier moet stelen, zal wel aan de mentaliteit liggen :wink:

Het ligt toch echt aan de tenenkrommende scheidsrechter en grensrechters...stelletje prutsers. Week na week gaan ze de fout in...
Reply
#21
Sneijder sloeg die bal helemaal niet uit zijn handen volgensmij. Als je goed luisterde hoorde je hem zeggen: "Los laten, blinde tyfushond!".
Reply
#22
Gelukkig heeft Huntelaar met zijn gele kaart nog iets voor me gescoord deze ronde :roll:

Kan iemand de beelden van Sneijder zijn goal mss plaatsen hier?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#23
Tukker_Rulez Wrote:Sneijder sloeg die bal helemaal niet uit zijn handen volgensmij. Als je goed luisterde hoorde je hem zeggen: "Los laten, blinde tyfushond!".


:lol:
Reply
#24
Tukker_Rulez Wrote:Sneijder sloeg die bal helemaal niet uit zijn handen volgensmij. Als je goed luisterde hoorde je hem zeggen: "Los laten, blinde tyfushond!".

grappig zeg. :roll:

Triplexxx Wrote:Het ligt toch echt aan de tenenkrommende scheidsrechter en grensrechters...stelletje prutsers.

dat die blom het niet kon zien kan ik me goed voorstellen. misschien had de grens het wel moeten zien ja, maar ja, als je meer dan 1 hersencel hebt word je natuurlijk geen grensrechter.
Reply


Forum Jump: