The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Let op programma komende weken!
#1
Allereerst nogmaals excuses voor afgelopen week. Zoals gezegd geen tijd gehad om te verwerken en dus ook geen kans voor jullie om een team te maken. Inmiddels is alles verwerkt en ook weer wat dingen geupdate.

De komende ronde wordt een dubbele ronde. Oftewel de wedstrijden van dit weekend PLUS de wedstrijden met kerst (26 en 27 dec). Vervolgens zal de database donderdag en vrijdag open zijn en weer sluiten op vrijdag 29 december voor de wedstrijd excelsior-feyenoord.
Reply
#2
db is weer open! vergeet niet je team te maken voor morgen!
Reply
#3
Wat wordt er bij CT met Willem II - NAC gedaan?
Reply
#4
niets want mac is op vakantie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Mac, met alle respect maar je hebt het slecht voor elkaar dit jaar.
Jammer dat je er zo weinig tijd voor hebt, maar ik vergeef het je (niet dat je daar op zit te wachten....).
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Vorig jaar is zelfs niet afgewerkt (prijzen). Ik had er nog mee kunnen leven als ie had gezegd, sorry jongens het komt uit de eigen zak en sponsors vinden lukt niet dus geen prijzen, excuses. Maar de nummer 1 prijs wel uitdelen en de rest niet, vind ik not done!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Ekslem Wrote:Vorig jaar is zelfs niet afgewerkt (prijzen). Ik had er nog mee kunnen leven als ie had gezegd, sorry jongens het komt uit de eigen zak en sponsors vinden lukt niet dus geen prijzen, excuses. Maar de nummer 1 prijs wel uitdelen en de rest niet, vind ik not done!


BEAAM ! Daarom ben ik er nu ook mee gestopt, maar ik wil sowieso mijn prijs van vorig jaar hebben !!! En anders bedenken jullie maar iets wat net zoveel waard is, we hebben het eerlijk gewonnen.
Reply
#8
Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
bijna alle prijzen zijn uitgedeeld op de horloges en de muismatten na. Ik moet zeggen dat het gezeur van ricochan daar niet echt bij helpt. Ik heb m netjes uitgelegd dat de horloges van de zus van Jazz vandaan moesten komen. Die hebben een juwelier en die hebben een hele tijd problemen gehad omdat ze overvallen waren. Hierdoor moesten wij persoonlijk iets gaan regelen en iets uit eigen zak gaan betalen. Meneer ricochan had hier niet veel begrip voor en zeurde een week later alweer dat hij z'n prijs wilde hebben. Sorry maar bij dat soort mensen vergaat de zin om iets anders te regelen me heel snel. Ik zeg niet dat het anders wel al geregeld was geweest maar helpen doet t zeker niet.

We zijn zeker nog van plan iets te regelen. Het spijt me dat het allemaal zo lang duurt.

De afgelopen week was het de bedoeling dat Jazz het zou regelen...heb m nog niet kunnen spreken erover dus weet niet precies wat er gebeurd is. Zou best eens kunnen dat het er tussendoor geschoten is, geloof dat ie 10 dagen op een rij moest werken.
Reply
#10
Treesong Wrote:Undecided

En dan beginnen we nog niet eens over de prijzen van de TTT van vorig jaar :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#11
Voyou Wrote:
Treesong Wrote:Undecided

En dan beginnen we nog niet eens over de prijzen van de TTT van vorig jaar :wink:

Elke keer als ik dat gezeur van die Ricochan lees in een post of PB stel ik het weer een maand uit. Sorry.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#12
Mac Wrote:Ik heb m netjes uitgelegd dat de horloges van de zus van Jazz vandaan moesten komen. Die hebben een kermiskraam met grijpmachines.....

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Treesong Wrote:
Voyou Wrote:
Treesong Wrote:Undecided

En dan beginnen we nog niet eens over de prijzen van de TTT van vorig jaar :wink:

Elke keer als ik dat gezeur van die Ricochan lees in een post of PB stel ik het weer een maand uit. Sorry.

Ik heb je mischien een half jaar geleden 1 keer een Pm gestuurd, dus je moet niet gaan overdrijven ouwe zemelaar, maar die prijs van jou die steek je maar in je reet want die wil ik niet eens meer

En mac jij moet ook niet de waarheid verdraaien, na jou mailtje waarin je het uitlegde heb ik je pas een of twee maanden daarna weer eens gevraagd hoe het er inmiddels mee zat, en niet een week later, dus ga het nou niet afschuiven op een ander dat jij je beloften niet nakomt.
Reply
#14
Mac Wrote:bijna alle prijzen zijn uitgedeeld op de horloges en de muismatten na. Ik moet zeggen dat het gezeur van ricochan daar niet echt bij helpt. Ik heb m netjes uitgelegd dat de horloges van de zus van Jazz vandaan moesten komen. Die hebben een juwelier en die hebben een hele tijd problemen gehad omdat ze overvallen waren. Hierdoor moesten wij persoonlijk iets gaan regelen en iets uit eigen zak gaan betalen. Meneer ricochan had hier niet veel begrip voor en zeurde een week later alweer dat hij z'n prijs wilde hebben. Sorry maar bij dat soort mensen vergaat de zin om iets anders te regelen me heel snel. Ik zeg niet dat het anders wel al geregeld was geweest maar helpen doet t zeker niet.

We zijn zeker nog van plan iets te regelen. Het spijt me dat het allemaal zo lang duurt.

De afgelopen week was het de bedoeling dat Jazz het zou regelen...heb m nog niet kunnen spreken erover dus weet niet precies wat er gebeurd is. Zou best eens kunnen dat het er tussendoor geschoten is, geloof dat ie 10 dagen op een rij moest werken.

Fair enough....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:
Voyou Wrote:
Treesong Wrote:Undecided

En dan beginnen we nog niet eens over de prijzen van de TTT van vorig jaar :wink:

Elke keer als ik dat gezeur van die Ricochan lees in een post of PB stel ik het weer een maand uit. Sorry.

Ik heb je mischien een half jaar geleden 1 keer een Pm gestuurd, dus je moet niet gaan overdrijven ouwe zemelaar, maar die prijs van jou die steek je maar in je reet want die wil ik niet eens meer

Gut kind, wat laat je je weer kennen =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: