The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heracles
#31
En we kennen jullie nou wel, dat als Ajax niet met 5-0 wint en alleen maar aan het razen is, dat jullie het dan al meteen een matige pot vinden.
Ze winnen weer eens een keer thuis, met behoorlijk voetbal en ze kunnen nog kampioen worden ook, wees blij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ad Wim Wrote:En we kennen jullie nou wel, dat als Ajax niet met 5-0 wint en alleen maar aan het razen is, dat jullie het dan al meteen een matige pot vinden.
Ze winnen weer eens een keer thuis, met behoorlijk voetbal en ze kunnen nog kampioen worden ook, wees blij!

Staat nergens dat we niet blij zijn, je moet het niet mooier maken dan het is/was. Was een redelijke pot, mede door het afbraak voetbal van Heracles(logisch anders krijg je 5-0 op de broek) en door het gebrek aan creativiteit op voornamelijk de rechterflank. Babel die 100x het zelfde trucje probeert te doen en 95x de bal op dezelfde manier verspeelt hielp ook niet echt. Roger speelde als een dweil, die moet gauw weer terug naar Spanje.
Ze hebben een aantal leuke aanvallen gehad maar daar is alles ook wel mee gezegd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#33
Ad Wim Wrote:En we kennen jullie nou wel, dat als Ajax niet met 5-0 wint en alleen maar aan het razen is, dat jullie het dan al meteen een matige pot vinden.
Ze winnen weer eens een keer thuis, met behoorlijk voetbal en ze kunnen nog kampioen worden ook, wees blij!

Een kinderhand is weer gauw gevuld zie ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Ik zeg alleen maar dat het een prima wedstrijd was met af en toe prachtige aanvallen en een uitblinkende Sneijder en Huntelaar. Ik vond Roger ook drama, en van De Mul en Babel kwam ook geen goede voorzet, zoals wel vaker.
Maar na twee interlands, waarin veel van de basiself speelde, vond ik het een vrij aardige wedstrijd.
Ik hou er nooit zo van, en dan zeg ik niet direct dat jullie dat zijn/doen, dat Ajax altijd maar over mindere tegenstanders heen moet lopen en als ze niet dik winnen met goed voetbal, dat het dan tegenvalt en meteen een matige wedstrijd is.

Maar ja, laten we ons gaan richten op het komende kampioenschap!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad heeft het dadelijk weer voor elkaar om 8 pagina's over Ajax te lullen :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Ad Wim Wrote:En we kennen jullie nou wel, dat als Ajax niet met 5-0 wint en alleen maar aan het razen is, dat jullie het dan al meteen een matige pot vinden.
Ze winnen weer eens een keer thuis, met behoorlijk voetbal en ze kunnen nog kampioen worden ook, wees blij!

Je doet net of het eeuwen geleden is dat we thuis wonnen.....

zo 1/4 Ajax Heracles Almelo 3-0 Eredivisie
zo 4/3 Ajax SC Heerenveen 0-1 Eredivisie
do 22/2 Ajax Werder Bremen 3-1 UEFA Cup

Heeft in totaal 1 wedstrijd tussen de laatste winst thuis en gisteren gezeten....
En alleen competitie 2 wedstrijden...dus waar heb je het nou over.
Snap alleen niet dat HtC 4-3-3 blijft spelen thuis, waar ze uit met 4-4-2 veel beter spelen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#37
Willen jullie ajb die verbale kots van Ada Wim niet quoten. Ik ben al zo moe...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#38
Ajax speelt de laatste maanden een stuk beter in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. En Werder Bremen reken ik natuurlijk niet mee. Heerenveen verloren en Excelsior gelijk, terwijl je die beide wedstrijden gewoon moet winnen.
En toen ze tegen Excelsior gelijk speelden, had PSV de week ervoor ook punten laten liggen en profiteerden ze er dus niet optimaal van.
Daarom was ik gisteren ook een beetje angstig, zeker na die interlands, en misschien was daarom de vreugde ook wel groter, mede ook omdat ze nu dus echt weer meedoen om het kampioenschap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Verbale Kotser Wrote:Ajax speelt de laatste maanden een stuk beter in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden.

In uitwedstrijden kunnen ze counteren ('zakelijk voetballen' heet dat in Alkmaar en Eindhoven), in thuiswedstrijden moeten ze het spel maken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Mukkus Wrote:
Verbale Kotser Wrote:Ajax speelt de laatste maanden een stuk beter in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden.

In uitwedstrijden kunnen ze counteren ('zakelijk voetballen' heet dat in Alkmaar en Eindhoven), in thuiswedstrijden moeten ze het spel maken.

Denk dat het ook met de opstelling te maken heeft, geen echte vleugels (althans goede) en krampachtig vasthouden aan 4-3-3 net als het NL elftal. Je maakt imo een opstelling om je team heen niet andersom.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: