The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Fc Twente Enschede - Heracles Almelo
gefeliciteerd dran met die lippe !
Bangkok resident.
Reply
Luinge show
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik zal afreizen naar Enschede maar vrees dat we met lege handen huiswaarts keren.
Heb je een leuke middag gehad? :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik zal afreizen naar Enschede maar vrees dat we met lege handen huiswaarts keren.

vast wel want het is voor ze een overwinning
Reply
de nieuwe Wrote:

Haha, een SCHITTERENDE middag :Big Grin

Wat een explosie van vreugde na de 0-1. Gelijkspel is dik en dik verdiend. Wat een dot van een kans kreeg Friend op het einde nog, die had er in gemogen! Verder jammer dat ook RKC heeft gelijk gespeeld maar dat mag de vreugde niet bederven. En ik maak mij zorgen om de blessure van Maas (overigens viel de 1-1 ook toen wij met 10 man speelden, Maas werd behandeld).

Oh Oho Ohooo, KAMPIOEN VAN TWENTE :8:

Nu doorstomen in eigen huis tegen Feyenoord en Excelsior en handhaving is wel heel erg dichtbij. Kunnen die fct'ers mooi weer roepen dat ze volgend jaar verzekerd zijn van 6 punten, hahaaaaaaa :waf:

p.s. Is het van het fct-publiek teveel gevraagd om te applaudiseren voor een speler die gewisseld wordt? Ik zag minstens de helft dat namelijk niet doen. :roll:

Heracles, BEDANKT!!!!
Reply
Gefeliciteerd met het puntje. Geniet er maar van want volgend jaar zal de reis toch echt richting de lange leegte gaan....
Reply
Feli d´r an, in ieder geval toch nog een titel behaald.

Het kampioenschap van Tukkerland. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Feli d´r an, in ieder geval toch nog een titel behaald.

Het amateurkampioenschap van Duitsland. =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bedankt voor de felicitaties. Wat ben ik trots op mijn club, wat hebben ze er ook weer voor gevochten.

Ik citeer een stukje van teletekst, ik geniet er werkelijk van:

In de eerste competitie ronde verloor fct bij Heracles met 3-0 en ook nu beet de Almelose ploeg fel van zich af.

En;

Heracles weigerde echter te capituleren

Mijn nickname hebben de spelers wel begrepen, d'r an met de lippe.

Tukker_Rulez Wrote:Geniet er maar van want volgend jaar zal de reis toch echt richting de lange leegte gaan....

Mwaah, ik zie Veendam eigenlijk niet promoveren....

... en Heracles niet degraderen. Ook bij eventuele nacompetitie heb ik vertrouwen in een goede afloop. Kwalitatief doen wij niet onder voor onze concurrenten en de vorm is er ook. En iedereen die gisteren de werklust van Heracles heeft gezien weet dat het mentaal ook ijzersterk is. En dan heb ik het nog niet eens over de achterban. Aan de steun zal het niet liggen in deze cruciale fase.

Overigens kan het wel eens einde carriere Rob Maas zijn, dat is wel een flinke streep door de rekening Sad
Reply
800 Heraclieden on tour

http://s107.photobucket.com/albums/m304/...we-Her.flv
Reply
D'r an met de lippe Wrote:800 Heraclieden on tour

http://s107.photobucket.com/albums/m304/...we-Her.flv

Kampioen van Twente! haha leuk filmpje, het is jullie gegund!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Kennedy Wrote:Luinge fluit....

Feli met het puntje (of meer) Heraclieden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply

Forum Jump: