22-07-2007, 10:03 AM
Wel een beetje licht ontvlambaar type heb ik begrepen.
May The Schwartz Be With You
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Met een lach het weekend in?
|
22-07-2007, 10:03 AM
Wel een beetje licht ontvlambaar type heb ik begrepen.
May The Schwartz Be With You
22-07-2007, 12:36 PM
Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D> Rommedahl was echt afschuwelijk slecht afgelopen seizoen in Engeland, er kwam geen bal aan die hij voorgaf althans probeerde te geven en acties leken ook nergens op...die man lijkt wel totaal opgebrand.
Bangkok resident.
23-07-2007, 09:18 AM
Ekslem Wrote:En wie kwam ik gister tegen zoals wel vaker op feestjes en in kroegen??????? Ach, das niks vergeleken met onze eigen Mike Zonneveld. Die staat in zn eigen dorp zelfs te boek als onproffesioneel ivm zn drankgebruik. :8:
23-07-2007, 07:44 PM
Peter Wrote:Ekslem Wrote:En wie kwam ik gister tegen zoals wel vaker op feestjes en in kroegen??????? Jij staat bekend als onprofessioneel in Nederlands en het maken van voorspellingen.
24-07-2007, 08:51 AM
Natte snor heeft ook weer iets te melken
We can't, can not get, we can not get enough!!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|