Threads: 137
Voor de tukkers en iedereen die ons een warm hart toedraagt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 18
Zal wel niet druk worden dan (hehe)
Bangkok resident.
Ricochan Wrote:Zal wel niet druk worden dan (hehe)
Er doen er nu al meer mee dan de "CL 06/07 voorspellingen".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 18
Vret Mien Gras Wrote:Ricochan Wrote:Zal wel niet druk worden dan (hehe)
Er doen er nu al meer mee dan de "CL 06/07 voorspellingen".
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit :eten:
Bangkok resident.
Threads: 22
Ik wou me inschrijven met Heracles Kampioen van Twente.....toch maar niet gedaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Depor Wrote:Ik wou me inschrijven met Heracles Kampioen van Twente.....toch maar niet gedaan.
Ja dat zou grappig zijn polderknul.
Threads: 15
Slotje......
En naar het tukkertopic met dit soort onzin.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Threads: 2