The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-Vitesse
#1
Twee dagen achtereen gaf Bert van Marwijk deze week de selectie vrijaf. Op die manier wilde hij zijn spelers de tijd geven om te herstellen van hun pijntjes en blessures. De trainer hoopt dat daardoor zijn ploeg tegen Vitesse wat frisser voor de dag komt dan de afgelopen weken. ‘Het is een prima week geweest. De groep had die paar dagen rust nodig, dat merk je aan alles’, zei Van Marwijk vrijdag.

Een speler die duidelijk opknapte van de paar dagen rust was Denny Landzaat. Vorige week werd pas in de warming-up besloten om hem niet te laten spelen tegen De Graafschap, omdat hij kampte met een hamstringblessure. Maar nadat de spelersgroep maandag en dinsdag vrijaf had gekregen, stond ook de international woensdag nagenoeg fit weer op het trainingsveld. ‘Die paar dagen rust hebben hem goed gedaan’, zei Van Marwijk. ‘Hij maakt een scherpe en fitte indruk.’

Voor Tim de Cler, Jonathan de Guzman en Chun-Soo Lee is het nog maar de vraag of zij zondag in actie kunnen komen. Beiden kampen met een blessure aan hun voet. Lee en De Guzman liet daardoor de training van vrijdag aan zich voorbij gaan. De Cler begon wel aan de oefensessie, maar kon volgens Van Marwijk tegen het eind nauwelijks meer lopen. ‘Normaal moet zo’n blessure langzaam herstellen. Maar bij De Cler wordt de blessure alleen maar erger.’

Van Marwijk wilde vrijdag nog niet bekend maken of hij weer met Michael Mols in de basis zal beginnen. De spits is weer fit, nadat hij kampte met een knieblessure. ‘Voor mezelf heb ik de beslissing al gemaakt’, zei de trainer. ‘We hebben de beste periode van het seizoen beleefd met Makaay in de spits en een fitte en in vorm zijnde Hofs, De Guzman en Bruins daarachter. Maar er ontstaan situaties in een seizoen, bijvoorbeeld door blessures of doordat spelers de vorm niet hebben, waarin de ploeg iets anders vraagt. Maar ik ben blij dat ik bijvoorbeeld tegen AZ heb kunnen zien wat Michael voor het team kan betekenen.’
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#2
Timmer is weer twijfelachtig. :lol:

Timmer en Bruins terug na griep en lijken fit

Luigi Bruins en Henk Timmer keerden vrijdag weer terug op het trainingsveld. Het tweetal was afgelopen week ziek. Ze lijken op tijd fit voor het duel komend weekend tegen Vitesse.
Reply
#3
Belangrijke wedstrijd voor Feyenoord. Ik ga er vanuit dat Mols gewoon op de bank begint. Hofs heeft net zijn contract verlengd dus die gaat nu echt niet op de bank plaatsnemen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#4
Legion Wrote:Belangrijke wedstrijd voor Feyenoord.

Euhm welke wedstrijden zijn ook alweer niet belangrijk voor Feyenoord?
Reply
#5
Timmer pakt gewoon punten, wat een reddingen aan het eind =D>
Mag ook wel eens gezegd tussen al dat opgehemel van die clown van PSV door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
zaadpot. zeer slecht. gelukkige 1-0.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
centre court Wrote:zaadpot. zeer slecht. gelukkige 1-0.
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Timmer pakt gewoon punten, wat een reddingen aan het eind =D>
Mag ook wel eens gezegd tussen al dat opgehemel van die clown van PSV door.

Gomes wordt niet opgehemeld hoor.
Reply
#9
wat een zaadpot. wij slecht, fietstas slecht.

wel vind ik het goed gecoacht van de mos. vanaf de bank het signaal geven dat ze niet moeten opgeven door een verdediger er uit te halen. en dan krijg je nog een paar kansen. heerlijk gepareerd door timmer, die op de lijn wel een van de betere is.

moet ik toch wel weer even opmerken dat die wiedemeijer enorm anti feyenoord floot. het zal deels met mijn rood witte bril te maken hebben, en ik kan het bij gebrek aan kabel niet terugzien, maar in de eerste helft kregen wij geen enkele vrije trap mee en werkelijk alles tegen. ook die rode kaart vond ik geen rood trouwens.

en oh ja, van der schaaf moet dood.
Reply
#10
en hofs was weer om te janken zo slecht. die gast heeft werkelijk geen idee wat hij moet doen, althans ik hoop niet dat hij denkt dat hij aanspeelbaar is als hij stelselmatig achter 2 verdedigers gaat staan. met hofs speel je met 10 man.
Reply
#11
wedstrijd was idd niet al te best... overigens als die kaart voor die vitesse speler rood was had Greene er ook afgemogen, leek mij toch ook een doorgebroken speler (na dramatisch uitverdedigen van Greene overigens)...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: