The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Martin Jol
Martin Jol dient ontslag in bij Tottenham

Martin Jol is weg bij Tottenham Hotspur. De Nederlandse trainer maakte zijn vertrek donderdagavond bekend na de verloren wedstrijd tegen Getafe in het UEFA Cup toernooi (1-2).

Het ontslag zat er al een tijdje aan te komen, de Engelse media speculeerden al weken over een vertrek van Jol. Voor het duel met Getafe had Jol het bestuur aangekondigd dat aan de samenwerking een eind zou komen.

Tottenham kende dit seizoen een belabberde start. In tien wedstrijden wisten de Londenaren zeven punten bij elkaar te sprokkelen en bezetten daarmee de achttiende plek in de Premier League.

Jol werd in 2004 op aanraden van toenmalig manager Frank Arnesen aangetrokken als assistent van Jacques Santini. Na dertien wedstrijden diende de Franse coach zijn ontslag in en de Nederlander nam het roer over als hoofdtrainer.

In het seizoen 2005-2006 werd een plek in de voorronde van de Champions League verspeeld; rivaal Arsenal kwam op de laatste speeldag voorbij.

Ben benieuwd waar hij nu heen gaat Sad
Reply
Schijnbaar scandeerde het publiek gister zijn naam en stond ie met tranen in zijn ogen aan de zijlijn :cry:

Nu maar hopen dat ie niet naar Ajax gaat :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Schijnbaar scandeerde het publiek gister zijn naam en stond ie met tranen in zijn ogen aan de zijlijn :cry:

Dat was ook mijn gedachte :wink:
Reply
Ekslem Wrote:Schijnbaar scandeerde het publiek gister zijn naam en stond ie met tranen in zijn ogen aan de zijlijn :cry:

ze waren toen ik bij spurs was erg over jol te spreken. voor de wedstrijd werd zijn naam al gescandeerd.

jammer dat hij daar weg is, maar hij kan gewoon achterover leunen en wachten op de volgende engelse klus.
Reply
Jol: Neefje vertelde dat ik was ontslagen

TOTTENHAM - Martin Jol hoorde donderdag pas na afloop van de wedstrijd van Tottenham Hotspur in de UEFA Cup tegen het Spaanse Getafe van zijn neefje Rob dat hij door de Engelse club was ontslagen. De Nederlandse coach zegt dit zondag in een interview met de krant The People.

„Het verhaal dat ik het al voor de wedstrijd wist, is absolute onzin. Ik zag mijn neefje direct na de wedstrijd in de spelerstunnel. Hij trok me aan mijn arm en vertelde me dat iedereen blijkbaar al wist dat ik was ontslagen. Ik ben toen naar de kleedkamer gegaan om het de spelers te vertellen. Ze stonden op en klapten voor me. Het was zeer emotioneel.”
Bangkok resident.
Reply
Tottenham hoopt dat Jol snel naar PSV gaat

AMSTERDAM - Tottenham Hotspur hoopt dat Martin Jol snel de nieuwe trainer van PSV wordt. Dat scheelt de Britse club namelijk veel geld. The Mail on Sunday meldt dat de Spurs dan circa 4 miljoen pond aan compensatie besparen.

Martin Jol
Foto: EPA

Jol die vorige week aan de kant werd gezet bij Tottenham, is nog steeds in onderhandeling met de Britten over de afkoopsom. Zijn contract liep nog door tot eind van dit seizoen.

Als Jol snel overstapt naar PSV, zouden de kosten voor de Spurs aanzienlijk dalen. Het bedrag dat Jol meekrijgt, zou dan ongeveer een miljoen pond bedragen

Denk dat Martin voorlopig niks gaat doen anders verliest hij dus een paar miljoen...
Bangkok resident.
Reply

Forum Jump: