01-11-2007, 11:53 AM
Dan is Slory dus precies op tijd terug.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Fey - Gra
|
01-11-2007, 11:53 AM
Dan is Slory dus precies op tijd terug.
01-11-2007, 11:59 AM
Peter Wrote:Dan is Slory dus precies op tijd terug. helemaal niet. hij doet pas maandag mee met jong feyenoord, dus hij is een week te laat.
01-11-2007, 01:35 PM
Hofs is er niet bij, maar Slory misschien wel en dan kunnen we 4-3-3 gaan spelen met Slory en Lee op de zijkanten
Sterk in Rotterdam
Sterk in Nederland Niets is sterker dan dat ene woord FEYENOORD
01-11-2007, 01:42 PM
Guzman, Sahin of Bruins op de bank voor die poepchinees lijkt me wat overdreven?!
01-11-2007, 02:06 PM
slory speelt zeker niet, en al helemaal niet in de basis, dus het wordt lee of buys. die krijgen sowieso vast allebei speeltijd.
01-11-2007, 06:59 PM
Biseswar of Wijnaldum in de basis lijkt mij prima. Voor de leeuwen gooien die gasten
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
02-11-2007, 10:28 AM
Legion Wrote:Biseswar of Wijnaldum in de basis lijkt mij prima. Voor de leeuwen gooien die gasten die wijnaldum vond ik gisteren wel erg voor zichzelf bezig, maar lijkt me wel een goede speler, lee vond ik ook weer een paar sterke momenten hebben, die zou ik wel eens een hele wedstrijd willen zien...
02-11-2007, 10:41 AM
Legion Wrote:Biseswar of Wijnaldum in de basis lijkt mij prima. Voor de leeuwen gooien die gasten Ik wil Biseswar wel eens zien, hij deed het bij Heracles aardig, alleen een beetje egoistisch, maar dat moet ook wel wil je jezelf in de kijker spelen en terug gevraagd worden bij Feyenoord.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
02-11-2007, 11:30 AM
Hoe lang duurt het nog voordat Slory weer helemaal fit is?
![]() |
« Next Oldest | Next Newest »
|