Threads: 137
Feli, mooie populaire tukker!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 312
Feli. Trakteer je zondag op 3 punten? 8-[
Threads: 10
:cheers:
Mijn gras is groener
Threads: 312
hieperdepiep...
valt met het nieuwe forum ook niet meer te zien wie de jarigen zijn he...
The great old Ludwig von...
Threads: 208
Er zijn al een aantal verjaardagentopics niet geopend de laatste tijd geloof ik (Treesong, Harry, myself :cry: )
Maar desalniettemin Feli Vretje. drie punten trakteren vind ik overigens wel een erg goed idee!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 21
Nog gefeliciteerd mede-Tukker!
Op jou verjaardag is de voetbalacademie fct\Heracles officieel een feit geworden :cry:
Dus het kado voor je verjaardag van ons is 2 ton steun per jaar zonder dat je bang hoeft te zijn dat de grote talenten naar ons gaan... (wel de afdankertjes als je het niet erg vind, wij worden hoofd-leverancier aan de hoofd-klasse)
Threads: 114
Gratuliere, Vret!
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 84
Hup Vret! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 325
Threads: 137
Jippie, er zijn toch nog mensen die mij feliciteren. Zo onpopulair ben ik dus toch niet.
Maar het mooiste cadeau is dat ik opnieuw oom ben geworden op mijn eigen verjaardag. Een mooier cadeau kun je je niet wensen; naar de verjaardag van je nichtje gaan met een paar bakken Groslch in de kofferbak wat gelijk jouw bijdrage is voor je eigen verjaardag, dan je zus met de rotzooi achterlaten en beschonken het pand weer verlaten met de knip vol!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 21
Nogmaals gefeliciteerd dan!
Threads: 93
Ja, dubbel van harte!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 114
Und noch einmal gratuliere, Vret!
Oh, my god, we bought Kenny!