The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - FC Spanning en Strijd
Heurelho da Silva Gomes vanmiddag gewoon in de basis
06 april 2008 13:30
Wedstrijd PSV - Heracles Almelo
Datum 06-04-2008
Stadion Philips Stadion
Locatie Eindhoven
Scheidsrechter Kevin Blom
Aanvang 14.30 uur
Roorda toch op de bank. Heurelho da Silva Gomes staat vanmiddag toch gewoon in de basis tegen Heracles Almelo. De Braziliaan viel donderdagavond tegen Fiorentina geblesseerd uit, maar hij is op tijd weer fit om in het Philips Stadion onder de lat te staan. Als enige PSV’er miste Gomes dit seizoen nog geen enkele competitiewedstrijd.

Bakkal en Dzsudzsák
Balazs Dzsudzsák en Otman Bakkal keren weer terug in de basis bij PSV, sterkhouders Edison Méndez en Jason Culina beginnen in tegenstelling tot afgelopen donderdag weer op de bank. Slobodan Rajkovic speelt weer als linksback, Mike Zonneveld is afgevallen uit de selectie. Hij heeft last van zijn rug en daardoor maakt de jonge Braziliaan Fagner zijn rentree in de selectie. De voorhoede wordt weer gevormd door clubtopscorer Koevermans, Farfán en Dzsudzsák. De wedstrijd in het Philips Stadion begint om 14.30 uur. Straks op PSV.nl een rustverslag, eindverslag en bericht van de persconferentie. Ook via PSV TV Online reacties en een nabeschouwing.

Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Rajkovic, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Väyrynen, Méndez, Lazovic, Culina, Addo en Fagner
Wie dit leest is gek
Reply
Gelukkig dat Gomes weer fit is blijkbaar. Jamme dat mijn gokje Roorda niet goed uitpakt Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij moet dus echt de IC op om nog geloofwaardig te zijn.....
Reply
Lijkt er wel op :lol:

Vandaag lekker teletekstsupporteren. Kaart weggeven, omdat ik niet zou kunnen, gaat die andere onzin niet door :| Ach ja, worden toch zeker geen kampioen vandaag
Reply
Ekslem Wrote:Jammer dat mijn gokje Roorda niet goed uitpakt Icon_evil
Heb ook die gok genomen Sad
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
1-0 #-o Typisch PSv als dit 1-1 zou worden!
Reply
Slim Afellay om geel te pakken ](*,)
Reply
Prutsers!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Goal van Garcia Garcia onterecht afgekeurd?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nee, stond wel buitenspel. Alleen ben ik onzeker of die bal van een psv-er kwam, maar goed dat kon verder ook vrijwel niemand zien.
Beide ploegen vrij gelijkwaardig, psv toch wat gevaarlijker. Ik blijf raar opkijken dat psv gewoon countervoetbal speelt in eigen huis....

@ Ekkie, ik heb dit keer de vriending van m'n maat blij gemaakt, ik wou wel weer eens de Ronde van Vlaanderen zien, eens in de 5 jaar... :roll:
Reply
Dramatische pot, slechtste thuisduel van het seizoen. En dan hoor ik Vergoossen op de terugweg op LdL nog doodleuk beweren dat PSV de 1e helft prima speelde en dikverdiend heeft gewonnen. :crazy: Als we de komende wedstrijden zo spelen is kwartfinale Uefa Cup het eindstation en mogen we ons opmaken voor de play-offs. Gelukkig staat iedereen er meestal wel als het er echt om gaat, dus ik zie de komende week ondanks vanmiddag met veel vertrouwen tegemoet.
Reply
Het was helemaal niets vanmiddag met PSV. Geluk dat doelpunt van Heracles niet goedgekeurd werd, ten onrechte.
Aanvalsspel van PSV leek er niet op, automatismen weer ver te zoeken. Bakkal speelde een zwakke wedstrijd, net als Raikovic (aan de bal zelden zo'n slechte speler gezien). Marcellis had het lastig met Lakic, logisch gezien het lengteverschil. Het was dat Heracles er aanvallend niet veel van bakte, vandaag was er wat te halen geweest.

O well, op naar Fiorentina en met flink anti-voetbal de 0-0 eruit slepen :lol: .
Reply
Gefeliciteerd Philips SV aanhangers.
Als 'degradatiekandidaat' heb je niet veel te zoeken in Eindhoven als er ten onrechte een doelpunt in jou voordeel wordt afgekeurd, nota bene bij een 0-0 stand. Hoe dan ook, wij kunnen ons op gaan maken voor een fraai feest, waarschijnlijk in ons eigen Polman volgende week. Excelsior en VVV kunnen ons niet meer passeren en Willem II zal 4 punten moeten pakken terwijl zij nog tegen Feyenoord en fct spelen. En wie weet verslaan wij NAC wel. Dit gaat niet meer verkeerd, al met al een goed weekend!
Reply
Ekslem Wrote:Slim Afellay om geel te pakken ](*,)

Ohoh wat dom...
Reply
Fabian Wrote:Nee, stond wel buitenspel. Alleen ben ik onzeker of die bal van een psv-er kwam, maar goed dat kon verder ook vrijwel niemand zien.

Bal kwam van Rajkovic, dus 100% ten onrechte afgekeurd.
Reply
Ekslem Wrote:
Ekslem Wrote:Slim Afellay om geel te pakken ](*,)

Ohoh wat dom...

7e geel alweer, allemaal door opstootjes, praten of domme overtredingen volgens mij. Best te begrijpen dat hij opgefockt raakt door al die overtredigen op hem (vandaag ook weer zeker 6 of 7x behoorlijk geraakt), maar hij moet zich toch echt eens leren beheersen. Dead
Reply
Durft die Affelay ook nog de schuld aan de scheidsrechter te geven, hij moet gewoon met zijn handen van Boakye af blijven. En daarna ook nog even mijmeren dat hij het de scheidsrechter wel vergeeft omdat hij toch wel een goede scheidsrechter is, hypocriet gejank. Net als hij raaskalkte over een donker rode kaart die Boakye zogenaamd had moeten hebben wegens een charge op Bakkal. Laat me niet lachen, Bakkal rolt als een bezetene over de grond om nog geen seconde later weer vrolijk over het veld te rennen. Affelay Undecided
Reply
En de tackle was op de bal....
Reply
Idd niet helemaal gelijk in dezen. Ik kon me zijn frustratie echter wel voorstellen en ik vind ook dat hij veel te weinig in bescherming wordt genomen.
Reply
Echt iedereen die ik spreek of hoor, is er al zeker van dat PSV kampioen is. Ik moet het serieus nog zien. Twe en Vit spelen allebei nog twee finales en die zullen er allebei opklappen denk ik. Twe kan je zomaar verrassen thuis en Vit uit als het er omgaat heb je ook niet zomaar gewonnen.
Reply
Ekslem Wrote:Idd niet helemaal gelijk in dezen. Ik kon me zijn frustratie echter wel voorstellen en ik vind ook dat hij veel te weinig in bescherming wordt genomen.

Deels mee eens. Hij wordt soms ten onrechte niet in bescherming genomen, maar het wordt ook tijd dat hij eens wat minder gaat pingeldozen als dat niet noodzakelijk is. Te vaak verkiest hij 2 man uitspelen boven een pass die net zo effectief kan zijn en dan volgt er weer zo'n rotschop en ligt ie weer blessé op het gras.

Ekslem Wrote:Echt iedereen die ik spreek of hoor, is er al zeker van dat PSV kampioen is. Ik moet het serieus nog zien. Twe en Vit spelen allebei nog twee finales en die zullen er allebei opklappen denk ik. Twe kan je zomaar verrassen thuis en Vit uit als het er omgaat heb je ook niet zomaar gewonnen.

Ook maar deels mee eens. Als het er echt om gaat staat PSV er altijd. Of ze zondag winnen betwijfel ik ook, want je moet het altijd nog maar doen. Verliezen lijkt me echter vrijwel uitgesloten. In de echte topduels staat PSV altijd dermate goed dat je bij voorbaat weet dat je een puntje gaat pakken. En als je bij Roda en NEC een puntje pakt moet dat in Vitesse ook kunnen. Ik heb er wel vertrouwen in dat we beide duels minimaal gelijkspelen en dat is voldoende.

Overigens hoor ik juist iedereen zeggen dat Ajax wel even wint in Groningen, maar dat moet ik ook eerst nog maar eens zien. Groningen draait niet lekker enzo, maar niemand wint makkelijk in de Euroborg, zeker Ajax niet gezien het transferverleden tussen de clubs. Weet zeker dat Groningen (en zeker ook de aanhang) er voor 100% opklappen en zou me niks verbazen als dat op een gelijkspelletje ofzo uitloopt!

Thuis winnen van Twente kan best, uit winnen van Vitesse kan best, puntje voor Groningen tegen Ajax kan best. 3 kansen en als 1 van de 3 goed uitvalt ist al kassa. 99% kans op de titel, maar t kan natuurlijk altijd fout. Als we het komend weekend niet worden gaan we met knikkende knieën naar Arnhem en moet ik het ook nog zien.
Reply
Ik geef ook wel toe dat ik vaak van het meest negatieve uitga betreffende PSV :oops:

Dat pingeldozen voetbal van Afellay zit nu eenmaal in hem en het kan soms idd een stuk effectiever en daar zal hij ook aan moeten werken. Maar omdat hij zo voetbalt en vaak de actie maakt, geeft dat tegenstanders toch geen vrijbrief om hem steeds af te zagen! Het moet niet gekker worden. Ook als hij er langs is en voor de derde keer onregelmentair gestopt wordt, mag er ook wel een (2e) geel getrokken worden. Gebeurt te vaak niet imo!

Ajax wint overigens wel van gro denk ik. Die spelen nergens meer om en daar is een half elftal afwezig geloof ik.

Laten we er maar op vertrouwen dat PSV er idd meestal staat als het er omgaat!
Reply
Laat twente maar een puntje pakken zondag, dan speelt PSV nog ergens voor in Arnhem en laten ze het niet lopen...

(als slot op de deur voor het geval nec-vites gelijk wordt)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Laat twente maar een puntje pakken zondag, dan speelt PSV nog ergens voor in Arnhem en laten ze het niet lopen...

Net als vorig jaar.....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gelukkig gaat Aad de Mos nog liever dood dan dat hij Ajax kampioen maakt. :-({|=
Reply
Peter Wrote:Gelukkig gaat Aad de Mos nog liever dood dan dat hij Ajax kampioen maakt. :-({|=

Daarbij denk ik dat de spelers van Vitesse ook dit jaar wel weer trek hebben in die leuke bonus uit Eindhoven. Vorig jaar moesten ze er minimaal 3 minder maken dan PSV, met een beetje geluk gaat het nu alleen om de punten.
Onvoorstelbaar dat de KNVB tweejaar achtereen afsluit met een wedstrijd tussen dezelfde ploegen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply

Forum Jump: