Threads: 76
iemand gisteren 24 uur gezien, wilfried de jong gezien met theo maassen?
misschien moet je ervoor in de juiste bui zijn, maar ik had soms werkelijk tranen in mijn ogen van het lachen. en vandaag heb ik hem op upc maar even teruggezien, want ik had het begin gemist.....
Threads: 30
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Threads: 312
ik vond m eerlijk gezegd iets tegenvallen, misschien iets te hoge verwachtingen van het duo. Echter kijk nu al uit naar Marijke... :
The great old Ludwig von...
gittermaster Wrote:ik vond m eerlijk gezegd iets tegenvallen, misschien iets te hoge verwachtingen van het duo. Echter kijk nu al uit naar Marijke... :
ik zei al, misschien moet je er in de juiste bui voor zijn (maar die bui had ik dan wel 2 dagen achtereen).
zelfs wilfried de jong kreeg de slappe lach. de jong verloor soms zijn rol als interviewer en dan zag je weer de de jong zoals bij waardenberg & de jong. vooral die scene waarbij ze op minder dan een armlengte van elkaar gaan staan....
maar goed, ik krijg nog de slappe lach over die reactie van maassen bij het pimpampetten op lichaamsdeel met een f. fallus. jajaja fallus. dat is een lichaamsdeel. nee, dat geloof ik niet hoor. is dat een deel van jouw lichaam? ja en een heel groot deel ook! ja, maar het is een fallussymbool, niet fallus, je gaat toch niet naar de dokter: ik heb last van mijn fallus? jeeetje wat ben jij flauw zeg, nou nog een keer draaien. een i. iris! nee, dat is geen lichaamsdeel. ja daaaaag, nou hou ik er mee op, dit gaat niet meer goedkomen. wat kinderachtig zeg (doet schoenen en jas aan en pakt zijn tas....

)
Threads: 35
haha dat met die Fallus was idd geweldig =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Theo is gewoon geweldig. Pas bij zn nieuwste show geweest, 1,5 uur lang dubbel gelegen. Ook een heerlijke dosis zelfspot heeft die gast.
Wat me wel verbaasde is dat er na een kwartier alweer 5/6 mensen wegliepen uit de zaal, als je kaartjes voor Theo Maassen koopt weet je toch dat je een grove show te horen krijgt? Treurmuizen. Koop dan niks zodat er meer echte liefhebbers kunnen gaan, zo makkelijk is t niet om aan kaartjes voor zn shows te komen. Langs mij zat ook een vrouwtje dat niet 1x gelachen heeft en met de minuut chagrijniger ging kijken.
Peter Wrote:Treurmuizen.
dat was jij al. verzin zelf eens wat man.
waf Wrote:Peter Wrote:Treurmuizen.
O ja want jij hebt het woord treurmuis uiteraard wel zelf verzonnen. 8-[
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Treurmuizen.
het is wel heel armoedig om net te reageren in een topic waar je voor treurmuis bent uitgemaakt en vervolgens zelf dat woord te gebruiken. ontzettende copycat. maar goed, als je dat zelf niet inziet houdt het op natuurlijk.
waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Treurmuizen.
het is wel heel armoedig om net te reageren in een topic waar je voor treurmuis bent uitgemaakt en vervolgens zelf dat woord te gebruiken. ontzettende copycat. maar goed, als je dat zelf niet inziet houdt het op natuurlijk. 
Wat is de grap? 8-[
ik vond Theo Maasen altijd geweldig, maar moet bekennen dat ik vind dat zijn shows weinig nieuws brengen. Blijft vermakelijk, maar valt wel wat in herhaling.
ik realiseer me ook wel dat t lastig is om steeds vernieuwend te zijn, maar het is iets wat me gewoon opvalt.
Vond m als acteur ook tegenvallen in TBS. Had ie imo beter niet kunnen doen.
Maar zijn eerste shows "neuk t systeem" en "kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen" zijn natuurlijk gewoon briljant
The great old Ludwig von...
Threads: 84
gittermaster Wrote:Vond m als acteur ook tegenvallen in TBS.
Prima psychopatenrol hoor :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 13
Heb het opgenomen. Vanavond maar eens even kijken dan. :
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)