The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - Feyenoord
#1
Gaat door :Big Grin !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
Hup harrie Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Milano "held" Koenders noemen ze um ook wel! MILAAAAAANNOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Gelukkig nog die bal erin. Voor rust speelde NEC erg goed en mag feyenoord niet klagen als ze 2 of 3-0 achter komen. Na rust draak van een wedstrijd met 2 grote kansen voor Feyenoord en later nog 2 goede kansen voor NEC. Koenders speelde overigens de hele wedstrijd erg goed, Pothuizen ook al 3 weken op rij ongenaakbaar en dat voor zo'n ouwe lul die vanavond weer, bier in de ene hand en sigaret in de andere hand, in de fuik op de bar staat te hossen.

Ik vind het overigens echt schandalig dat Been Rommedael er uit haalt en Saidi erin zet. Bouaouzan heeft geen bal geraakt, constant gevaar voor eigen defensie met z'n balverlies. Rommedael speelde ook niet sterk maar Bouaouzan laten staan :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#4
Harry, allereerst: gefeliciteerd!

Dan een vraag: waarom ben je zo'n fan van Posthuizen? Die gast heeft een feinooit tattoo, en heeft ook bij Vitesse gespeeld. Toch niet echt een NEC-clubman, lijkt me zo... Verder een redelijke, maar zeker niet geweldige voetballer. Ben benieuwd!
Reply
#5
harry_bierdop Wrote:Milano "held" Koenders noemen ze um ook wel! MILAAAAAANNOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Gelukkig nog die bal erin. Voor rust speelde NEC erg goed en mag feyenoord niet klagen als ze 2 of 3-0 achter komen. Na rust draak van een wedstrijd met 2 grote kansen voor Feyenoord en later nog 2 goede kansen voor NEC. Koenders speelde overigens de hele wedstrijd erg goed, Pothuizen ook al 3 weken op rij ongenaakbaar en dat voor zo'n ouwe lul die vanavond weer, bier in de ene hand en sigaret in de andere hand, in de fuik op de bar staat te hossen.

Ik vind het overigens echt schandalig dat Been Rommedael er uit haalt en Saidi erin zet. Bouaouzan heeft geen bal geraakt, constant gevaar voor eigen defensie met z'n balverlies. Rommedael speelde ook niet sterk maar Bouaouzan laten staan :roll:

voor rust speelde nec redelijk en niets beter dan feyenoord met 2 kansen (ja, een met 3 kansen achter elkaar, maar die tellen niet alle 3) en een keer rommeldal die slecht voorgeeft. feyenoord stelde daar weinig tegenover, maar behalve dat setje kansen weinig problemen.

tweede helft vond ik feyenoord beter, 3 kansen en eigenlijk geen gevaar meer van nec. tot die laatste kutminuut. jezus wat een kut gevoel, er blijft ons echt helemaal niets bespaard.

ik vond nieveld en leerdam trouwens best aardig ballen.
Reply
#6
Goed dat Been die jonkies ook meteen aan het werk ziet. Er zit talent zat bij Feyenoord blijkt wel weer
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#7
@ flixie:
Ik ben niet echt een fan van Pothuizen, ik geef alleen aan dat ie (tegen mijn verwachting in) de laatste 3 wedstrijden (in de basis door vertrek Peter en blessure van Otten) vrijwel foutloos speelt. Tegen Ajax was ie ondanks de 3 tegengoals (samen met Zomer) de MotM aan onze kant, tegen Vites was ie vrijwel de enige bij NEC die een puike pot speelde en gister was ie ook weer foutloos.

Er zijn een heleboel mensen die zijn die zijn overstap naar Vitesse destijds nog steeds niet hebben vergeven. Hij zal nooit een mister-NEC worden maar hij heeft laatste jaren wel heel veel krediet teruggewonnen van de meeste supporters. En sinds sparta-thuis vorig jaar is ie natuurlijk toch een klein beetje een held.

@ Waf:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je alleen de samenvatting hebt gezien.
Ik vond NEC echt heer en meester in de 1e helft en, afgezien van constant balbezit en het voortdurend winnen van vrijwel alle duels + alle 2e ballen, had NEC echt wel meer kansen als die 2,5 die jij opnoemt.
* Na 2 minuten zet Lasse Sibum al vrij voor de Keeper, Timmer is echter 2cm eerder bij de bal als Sibum.
* Dan nog binnen de 10 minuten de uitbraak van Rommedael (na de wederom een superpass van Lasse) die de bal erg slecht afspeelt maar m.i. moet dit gewoon altijd een goal zijn.
* Daarna (na ik meen 20 min) de 3 kansen in 1 aanval. De 2 kansen van Lasse vond ik zwak ingeschoten en waren voor Timmer, Beuk deed het wel goed maar bal van de lijn gehaald.
* Paar minuten daarna de vrije trap van El Ak waarbij Timmer de kopbal van Pothuizen met moeite stopt, Van Beukering kan net niet meteen uithalen met links in de rebound.
* Zelfde minuut nog een corner, kopbal van beukering, El Ahmadi haalt de bal van de lijn. Pothuizen schiet de rebound ongeveer het Feyenoord-vak in :razz: .
* Toen kwam het enige wapenfeit van Feyenoord.. Biseswar werd redelijk goed (in de loop) aangespeeld maar komt niet verder dan een rollertje.
* Zelfde geldt voor het rollertje vlak voor rust van Schöne vanaf rand 16. Wel weer stuitend hoe Hofland staat te slapen daar.

2e helft was, van NEC kant zeker, gewoon slecht. Maar dat NEC's 1e gevaar die kopbal van Koenders was ben ik (wederom) niet met je eens. Feyenoord had wel twee 100% kansen en nog een kansje van Makaay. Maar NEC had ook zeker wel kansen.
Vlak na de kans van Biseswar kreeg NEC een redelijk grote kans uit een lage corner (overstapje Sibum, van beuk kan vrij inschieten op de 5 meter maar hangt te veel achterover). Daarna de bal van Makaay voorlangs, toen de levensgrote kans van Slory 20 min voor tijd. Laatste kwartier was gewoon weer voor NEC, met eerst Schone die de bal meegeeft aan Kivuvu en die toch redelijk vrij door kan lopen echter niet uitkomt met z'n lange benen en de bal verkeerd raakt, daarna 2 x saidi die de achterlijn (in de 16) haalt alleen de bal 2 x net niet voor respectievelijk Lasse en Sibum valt, daarna nog de kans van Janssen die zich vrij voor Timmer draait alleen slecht inschiet en als laatste nog de goal.

Nu merkte je trouwens pas hoe lamgeslagen het feyenoord legioen is. Waar jaar in jaar uit het uitvak erg veel liederen en ook vrij massaal zich liet horen was het dit jaar echt bizar. 1e helft werd er 3 x de 1e regel van het hand in hand ingezet maar was het na 2 regels afgelopen. Toen Timmer die 3 kansen in 1 aanval pakte kwam er niet eens applaus of wat dan ook terwijl het zo goed als vóór hun vak gebeurde. 2e helft is 2 x het we shall not be moved ingezet na de kans van Slory en daarna was het weer over. Ik hoop echt dat Mario het weer op de rit krijgt volgend jaar want dit was echt Feyenoord onwaardig.

Leerdam speelde idd (als enige) een goeie pot Waf, die andere hoorde ik wel in de opstelling staan maar kon hem niet vinden tussen de andere A-junioren :8: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#8
harry_bierdop Wrote:@ Waf:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je alleen de samenvatting hebt gezien.

onjuist, ik heb heel de wedstrijd op eredivisie live gezien en ik heb geen seconde gemist.

Quote:Ik vond NEC echt heer en meester in de 1e helft en, afgezien van constant balbezit en het voortdurend winnen van vrijwel alle duels + alle 2e ballen, had NEC echt wel meer kansen als die 2,5 die jij opnoemt.

na een kwartier was de balbezit verhouding 49-51 voor feyenoord. na 45 minuten was dat 54-46. voortdurend balbezit valt wel mee. nec was wel beter, maar feyenoord was duidelijk aan het zoeken met weer een nieuwe verdediging met 3 gassies van 19.

Quote:* Na 2 minuten zet Lasse Sibum al vrij voor de Keeper, Timmer is echter 2cm eerder bij de bal als Sibum.

timmer kwam weer eens te traag uit zijn goal, maar die bal was gewoon veel te hard. mooi gespeeld van schone, geweldige speler, maar een kans noem ik dat niet. dan was die bal in de 1ste helft van slory ook een kans.

Quote:* Dan nog binnen de 10 minuten de uitbraak van Rommedael (na de wederom een superpass van Lasse) die de bal erg slecht afspeelt maar m.i. moet dit gewoon altijd een goal zijn.

die had ik genoemd. goed gekeept van timmer trouwens.

Quote:* Daarna (na ik meen 20 min) de 3 kansen in 1 aanval. De 2 kansen van Lasse vond ik zwak ingeschoten en waren voor Timmer, Beuk deed het wel goed maar bal van de lijn gehaald.

had ik ook genoemd. slecht ingeschoten idd.

Quote:* Paar minuten daarna de vrije trap van El Ak waarbij Timmer de kopbal van Pothuizen met moeite stopt, Van Beukering kan net niet meteen uithalen met links in de rebound.

die noemde ik niet. die bal kon er eigenlijk niet in. de beleving in het stadion is anders, ik weet he, maar als ik geen kramp krijg in mijn anus is het niet zo gevaarlijk. :wink:

Quote:* Zelfde minuut nog een corner, kopbal van beukering, El Ahmadi haalt de bal van de lijn. Pothuizen schiet de rebound ongeveer het Feyenoord-vak in :razz: .

die bal was er niet ingegaan. en dan nog, daarvoor staat er iemand bij de 2de paal. maar goed, een halve kans erbij voor jou. daar zetten we de kopbal van hofland tegenover. :razz:

Quote:* Toen kwam het enige wapenfeit van Feyenoord.. Biseswar werd redelijk goed (in de loop) aangespeeld maar komt niet verder dan een rollertje.

dat was slory, ook een bruine. :razz:

Quote:* Zelfde geldt voor het rollertje vlak voor rust van Schöne vanaf rand 16. Wel weer stuitend hoe Hofland staat te slapen daar.

zo onbeduidend dat ik het vergeten ben. :razz:

Quote:2e helft was, van NEC kant zeker, gewoon slecht.


ja, zo ken ik er nog een paar. of was feyenoord goed? wat zal het zijn? :|

Quote:Maar dat NEC's 1e gevaar die kopbal van Koenders was ben ik (wederom) niet met je eens. Feyenoord had wel twee 100% kansen en nog een kansje van Makaay. Maar NEC had ook zeker wel kansen.
Vlak na de kans van Biseswar kreeg NEC een redelijk grote kans uit een lage corner (overstapje Sibum, van beuk kan vrij inschieten op de 5 meter maar hangt te veel achterover). Daarna de bal van Makaay voorlangs, toen de levensgrote kans van Slory 20 min voor tijd. Laatste kwartier was gewoon weer voor NEC, met eerst Schone die de bal meegeeft aan Kivuvu en die toch redelijk vrij door kan lopen echter niet uitkomt met z'n lange benen en de bal verkeerd raakt, daarna 2 x saidi die de achterlijn (in de 16) haalt alleen de bal 2 x net niet voor respectievelijk Lasse en Sibum valt, daarna nog de kans van Janssen die zich vrij voor Timmer draait alleen slecht inschiet en als laatste nog de goal.

die bal van jansen vond ik ook nauwelijks een kans, die van beukering wel idd, maar daar staat tegenover dat biseswar een pingel had kunnen krijgen in de laatste minuut. draamhaar twijfelde echt even, maar durfde het niet aan. dat het laatse kwartier voor nec was vind ik echt onzin. het leek regelrecht op een 0-0 af te stevenen. totdat die goal viel uit een onterechte vrije trap. gebeurde de hele wedstrijd, nec kreeg een vrije trap bij elk twijfelgeval, feyenoord kreeg nagenoeg niks mee. wel een beetje mijn gekleurde bril, maar toch, zo zag ik het.

Quote:Nu merkte je trouwens pas hoe lamgeslagen het feyenoord legioen is. Waar jaar in jaar uit het uitvak erg veel liederen en ook vrij massaal zich liet horen was het dit jaar echt bizar. 1e helft werd er 3 x de 1e regel van het hand in hand ingezet maar was het na 2 regels afgelopen. Toen Timmer die 3 kansen in 1 aanval pakte kwam er niet eens applaus of wat dan ook terwijl het zo goed als vóór hun vak gebeurde. 2e helft is 2 x het we shall not be moved ingezet na de kans van Slory en daarna was het weer over. Ik hoop echt dat Mario het weer op de rit krijgt volgend jaar want dit was echt Feyenoord onwaardig.

iedereen heeft het gehad met timmer. en als het spannend en koud is zing je minder. :wink:

Quote:Leerdam speelde idd (als enige) een goeie pot Waf, die andere hoorde ik wel in de opstelling staan maar kon hem niet vinden tussen de andere A-junioren :8: .

gewoon best een knappe prestatie van jong feyenoord aangevuld met makaay. :razz:
Reply
#9
Zag ik het verkeerd of had El Ahmadi heel erg de intentie om Schone een dikke elleboog te verkopen?
Wat mij betreft alsnog een vooronderzoek naar deze actie!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
Bumme Wrote:Zag ik het verkeerd of had El Ahmadi heel erg de intentie om Schone een dikke elleboog te verkopen?
Wat mij betreft alsnog een vooronderzoek naar deze actie!

hij ving hem op, omdat die schone er doorheen wilde. je kunt niet door iemand heen lopen, dat is ook onmogelijk obstructie te noemen.

geel voor schone lijkt me meer op z'n plaats.
Reply
#11
harry_bierdop Wrote:gister was ie ook weer foutloos.
harry_bierdop Wrote:Pothuizen schiet de rebound ongeveer het Feyenoord-vak in

:-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
waf Wrote:timmer kwam weer eens te traag uit zijn goal

Quote:2e helft was, van NEC kant zeker, gewoon slecht.


ja, zo ken ik er nog een paar. of was feyenoord goed? wat zal het zijn? :|

die bal van jansen vond ik ook nauwelijks een kans, die van beukering wel idd, maar daar staat tegenover dat biseswar een pingel had kunnen krijgen in de laatste minuut. draamhaar twijfelde echt even, maar durfde het niet aan. dat het laatse kwartier voor nec was vind ik echt onzin. het leek regelrecht op een 0-0 af te stevenen. totdat die goal viel uit een onterechte vrije trap. gebeurde de hele wedstrijd, nec kreeg een vrije trap bij elk twijfelgeval, feyenoord kreeg nagenoeg niks mee. wel een beetje mijn gekleurde bril, maar toch, zo zag ik het.

* Timmer kwam traag uit zijn goal, maar volgens mij was Sibum ook niet echt snel haha.

* NEC was gewoon slecht 2e helft en Feyenoord minder slecht dan in de 1e helft maar nog steeds slecht. Beide grote kansen kwamen voort uit achterlijk simpel balverlies van NEC. JDT nam feyenoord wel aan de hand, goeie actie ook bij de zijlijn met als gevolg het kansje van Makaay. Ik zou hem maar meteen opstellen midweeks. Als ie op is wissel je hem gewoon na een uur.

* Janssen vond ik wel degelijk een (grote) kans. Hij staat op de 5 meter lijn met alleen nog Timmer voor hem. Oké, het is Tim Janssen dus je zou om die reden kunnen zeggen dat het geen kans is ( :wink: ) maar een van beukering krijgt die bal er wel in.

* Gekleurde bril is waar want van onze kant ging het hetzelfde, wij hadden ook het gevoel dat Feyenoord veel mee kreeg en voornamelijk dat ie amper geel trok. Hij wou gewoon een wedstrijd met weinig kaarten (dat kan) maar als je dan kijkt dat ie tig keer geen geel geeft (aan beide partijen) en dan ineens pothuizen voor iets heel onbenulligs op het middenveld wel slaat het ook nergens op. Kreeg ie weer commentaar op en dan ineens krijgt Feyenoord weer geel uit het niets. m.i. had ie veel minder hoeven fluiten voor kleine overtredingen en 2x geel moeten trekken (overtreding op rommedael 1e helft en Koenders herstelde op het middenveld zijn eigen balverlies met vasthouden, duidelijk geel maar gaf ie (beide) niet)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#13
waf Wrote:
Bumme Wrote:Zag ik het verkeerd of had El Ahmadi heel erg de intentie om Schone een dikke elleboog te verkopen?
Wat mij betreft alsnog een vooronderzoek naar deze actie!

hij ving hem op, omdat die schone er doorheen wilde. je kunt niet door iemand heen lopen, dat is ook onmogelijk obstructie te noemen.

geel voor schone lijkt me meer op z'n plaats.

Hebben wij het over dezelfde actie?
Eerste helf links van de 16 meter. El Ahmadi gaat voorbij Schone en is bang dat hij aan zijn rechterkant weer terugkomt, hij geeft daarop een enorme zwaai met zijn elleboog in het luchtledige ( echt a la Lee Towers) maar (nmbm) met de intentie Lasse te raken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:gister was ie ook weer foutloos.
harry_bierdop Wrote:Pothuizen schiet de rebound ongeveer het Feyenoord-vak in

:-k

Ja een dropkick van 18 meter..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#15
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:gister was ie ook weer foutloos.
harry_bierdop Wrote:Pothuizen schiet de rebound ongeveer het Feyenoord-vak in

:-k

Ja een dropkick van 18 meter..

Voor Pothuizen-begrippen is dat dus foutloos. Hoe noem je dat dan alstie die bal erin geschoten had?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Zag ik het verkeerd of had El Ahmadi heel erg de intentie om Schone een dikke elleboog te verkopen?
Wat mij betreft alsnog een vooronderzoek naar deze actie!

hij ving hem op, omdat die schone er doorheen wilde. je kunt niet door iemand heen lopen, dat is ook onmogelijk obstructie te noemen.

geel voor schone lijkt me meer op z'n plaats.

Hebben wij het over dezelfde actie?
Eerste helf links van de 16 meter. El Ahmadi gaat voorbij Schone en is bang dat hij aan zijn rechterkant weer terugkomt, hij geeft daarop een enorme zwaai met zijn elleboog in het luchtledige ( echt a la Lee Towers) maar (nmbm) met de intentie Lasse te raken.

welnee, zoiets zou karim nooit doen. :razz:
Reply
#17
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:gister was ie ook weer foutloos.
harry_bierdop Wrote:Pothuizen schiet de rebound ongeveer het Feyenoord-vak in

:-k

Ja een dropkick van 18 meter..

Voor Pothuizen-begrippen is dat dus foutloos. Hoe noem je dat dan alstie die bal erin geschoten had?

Sorry Muk dat niet elke club in Nederland van die stervedettes zoals in Heerenveen in het veld heeft lopen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#18
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:gister was ie ook weer foutloos.
harry_bierdop Wrote:Pothuizen schiet de rebound ongeveer het Feyenoord-vak in

:-k

Ja een dropkick van 18 meter..

Voor Pothuizen-begrippen is dat dus foutloos. Hoe noem je dat dan alstie die bal erin geschoten had?

Sorry Muk dat niet elke club in Nederland van die stervedettes zoals in Heerenveen in het veld heeft lopen.

Hohoho....Breuer heeft een aardig hoog Pothuizen-gehalte.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: