The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - SC Heerenveen
#91
Quote:Ajax wacht op de heer Pannenkoek
De man die Marco van Basten vorig weekeinde voor draaiende camera’s en rechtstreeks in een tv-uitzending uitschold voor pannenkoek, dreigt in de achterban van Ajax, maar eigenlijk ook vér daar buiten, een cultheld te worden.

Dat verdient hij ergens wel.

Wie in een stadion in diepe opwinding over een nederlaag de eindverantwoordelijke voor pannenkoek uitscheldt, heeft toch ten minste iets van beschaving in zich. Ik ken trainers die al bij een verkeerde wissel uiteenlopende ongeneeslijke ziektes toegewenst kregen. Zo ver ging de woedende man in kwestie niet.

Hij was er dinsdag tegen Heracles niet bij in de Arena. Niet uit protest, nee; zijn seizoenkaart is tijdelijk ingenomen door de club. Gisteren mailde iemand me dat de supporter, die intern bij Ajax inmiddels als ‘pannenkoek’ wordt aangeduid, een stadionverbod van een jaar heeft gekregen.

Dat kon niet waar zijn. Het klopte dus ook niet. Bij Ajax, zo zei voorlichter Miel Brinkhuis, zal de heer Pannenkoek zeker geen stadionverbod krijgen omdat hij pannenkoek heeft geroepen. Wat hij wel even moet komen uitleggen is hoe hij bij de wedstrijd tegen Heerenveen vanuit een vak in de tweede ring op de eerste ring is gekomen en precies boven de spelerstrap is beland. Ze vragen zich bij Ajax af of het waar is dat hij onderweg wat mensen bedreigd heeft om voorbij de bewaking te komen.

Mocht dat zo zijn, dan beraadt de club zich op maatregelen. Maar voor het bezigen van het scheldwoord ‘pannenkoek’ zal de man geen straf krijgen. Sterker nog, ze vinden zijn taalgebruik nog best grappig ook. Ajax heeft de jongeman inmiddels wel getracht te bellen. Men wacht nu tot hij zich meldt bij de club. Dat gesprek met de heer Pannenkoek moet er namelijk echt even komen. Ik heb het idee dat hij tóch een stadionverbod riskeert.

vind ik toch wel gaaf hoor. hij is kennelijk op hoge poten uit een ander gelegen vak gekomen om verhaal te halen. Undecided vandaar dat hij relatief beheerst reageerde, de scherpe kantjes van zijn woede waren er zeker net af. ik vermoed dan dat hij tegen suppoosten zegt: oprotten ik moet er door. wat hij ook gezegd heeft, dat gedrag als bedreignd bestempelen en zijn scc innemen vind ik op het eerste gezicht een sneue reactie.
Reply
#92
En het vak waar hij stond is aan de westkant van de Arena, eigenlijk alleen maar bereikbaar via het hoofdgebouw =D>, tis wel knap werk, hij is zowieso langs Security gekomen Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#93
Winstonicus Wrote:En het vak waar hij stond is aan de westkant van de Arena, eigenlijk alleen maar bereikbaar via het hoofdgebouw =D>, tis wel knap werk, hij is zowieso langs Security gekomen Undecided

Je kan er ook uit bij 127 en dan stukje over parkeerdek.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#94
Hee waf, nog meer uitzonderingen op je regel

ANP Wrote:Fans Ajax boos bij training

AMSTERDAM (ANP) - Tientallen Ajax-fans hebben vrijdag rond de training van de Amsterdamse club hun onvrede geuit over de prestaties van het eerste elftal in de laatste weken.

Ajax verloor twee keer (FC Groningen en sc Heerenveen) en speelde gelijk tegen Heracles, waardoor het zicht op een eventuele titel totaal vertroebelde.

De spelers kregen vrijdag bij het betreden van het trainingsveld allerlei verwensingen naar het hoofd geslingerd. Tijdens de warming-up betrad trainer Marco van Basten het veld. Hij sprak de boze meute zo'n tien minuten toe.

Korte tijd later drongen de fans het trainingsveld op en eisten opnieuw een gesprek met Van Basten en de spelers. De boze supporters verweten de spelers gebrek aan inzet en clubliefde. Namens de spelersgroep meldde Urby Emanuelson zich uiteindelijk bij de fans. Na tien minuten verlieten de supporters het trainingsveld.
Reply
#95
Bumme Wrote:
Winstonicus Wrote:En het vak waar hij stond is aan de westkant van de Arena, eigenlijk alleen maar bereikbaar via het hoofdgebouw =D>, tis wel knap werk, hij is zowieso langs Security gekomen Undecided

Je kan er ook uit bij 127 en dan stukje over parkeerdek.

ik kan daar blind de weg vinden in de Arena , ben zowat overal geweest, maar vak nummers is wel mijn zwakste punt, 410 weet ik die ligt boven wang A waar ook de brug loopt richting het parkeerdeck.
en volgens mij is 418/419 naast het uitvak waar je de trap kan laten zakken om de catwalk in te kunnen of boven op het dak.
Juni zit ik er weer 3 weken Icon_evil
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#96
Hoef Wrote:Hee waf, nog meer uitzonderingen op je regel

ANP Wrote:Fans Ajax boos bij training

AMSTERDAM (ANP) - Tientallen Ajax-fans hebben vrijdag rond de training van de Amsterdamse club hun onvrede geuit over de prestaties van het eerste elftal in de laatste weken.

Ajax verloor twee keer (FC Groningen en sc Heerenveen) en speelde gelijk tegen Heracles, waardoor het zicht op een eventuele titel totaal vertroebelde.

De spelers kregen vrijdag bij het betreden van het trainingsveld allerlei verwensingen naar het hoofd geslingerd. Tijdens de warming-up betrad trainer Marco van Basten het veld. Hij sprak de boze meute zo'n tien minuten toe.

Korte tijd later drongen de fans het trainingsveld op en eisten opnieuw een gesprek met Van Basten en de spelers. De boze supporters verweten de spelers gebrek aan inzet en clubliefde. Namens de spelersgroep meldde Urby Emanuelson zich uiteindelijk bij de fans. Na tien minuten verlieten de supporters het trainingsveld.

ja, duhuh, dat zijn dus meelopers die aansluiting zoeken bij die ene wel echte supporter.

pfff, ook altijd bij feyenoord dat gezeik over gebrek aan inzet. net of je dat kunt beoordelen.
Reply
#97
Klopt het dat de rode kaart van Vermaelen tegen Heerenveen kwijtgescholden is?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#98
nee, althans hij speelde niet tegen Heracles
The great old Ludwig von...
Reply
#99
harry_bierdop Wrote:Klopt het dat de rode kaart van Vermaelen tegen Heerenveen kwijtgescholden is?

nee , het was ook 2 keer geel en gele kaarten stepen ze niet weg en hij heeft daarna ook niet gespeeld
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Klopt het dat de rode kaart van Vermaelen tegen Heerenveen kwijtgescholden is?

nee , het was ook 2 keer geel en gele kaarten stepen ze niet weg en hij heeft daarna ook niet gespeeld

Volgens mij kreeg hij direct rood. En daarvoor heeft ie 1 wedstrijd gekregen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Oke thnx!

Paar gapers op het NEC forum beweerde dat. Vind het overigens vreemd dat Zomer 2 wedstrijden schorsing krijgt (1 voorwaardelijk).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Klopt het dat de rode kaart van Vermaelen tegen Heerenveen kwijtgescholden is?

nee , het was ook 2 keer geel en gele kaarten stepen ze niet weg en hij heeft daarna ook niet gespeeld

Volgens mij kreeg hij direct rood. En daarvoor heeft ie 1 wedstrijd gekregen.

zat met verthongen in de war
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:zat met verthongen in de war

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:Oke thnx!

Paar gapers op het NEC forum beweerde dat. Vind het overigens vreemd dat Zomer 2 wedstrijden schorsing krijgt (1 voorwaardelijk).

viel mij ook op idd. wellicht had hij nog een voorwaardelijke straf? of ajakkes is weer eens milder gestraft, dat is natuurlijk ook niet onaannemelijk.
Reply
Winstonicus Wrote:
Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Klopt het dat de rode kaart van Vermaelen tegen Heerenveen kwijtgescholden is?

nee , het was ook 2 keer geel en gele kaarten stepen ze niet weg en hij heeft daarna ook niet gespeeld

Volgens mij kreeg hij direct rood. En daarvoor heeft ie 1 wedstrijd gekregen.

zat met verthongen in de war

Wat moet jij samen met Verthongen in de wetenschappelijk adviesraad?
May The Schwartz Be With You
Reply
Gisteren pas voor het eerst de beelden gezien van die mongolen die de Ajax training verstoorden. Goed opgelost door Bassie, maar daarna vergeet Ajax wel om deze schandalige actie te veroordelen.

Bedreiging van stewards/security.
Betreden van werkterrein werknemers Ajax.
Bedreigen van journalisten.
Bedreigende opstelling naar Ajax spelers en staf.


Ik vind het nogal wat bij elkaar. Actie voeren kan ook op een ludieke manier. Ik herinner me nog de zandzakken in Nijmegen.
En al die gasten staan zondag gewoon weer op de tribune. Ajax directie, laat je van je sterke kant zien en geef iedereen die aanwezig was een stadionverbod.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Gisteren pas voor het eerst de beelden gezien van die mongolen die de Ajax training verstoorden. Goed opgelost door Bassie, maar daarna vergeet Ajax wel om deze schandalige actie te veroordelen.

Bedreiging van stewards/security.
Betreden van werkterrein werknemers Ajax.
Bedreigen van journalisten.
Bedreigende opstelling naar Ajax spelers en staf.


Ik vind het nogal wat bij elkaar. Actie voeren kan ook op een ludieke manier. Ik herinner me nog de zandzakken in Nijmegen.
En al die gasten staan zondag gewoon weer op de tribune. Ajax directie, laat je van je sterke kant zien en geef iedereen die aanwezig was een stadionverbod.

Heb zo'n vermoeden dat 75% van wat daar op het trainingsveld stond dat stadionverbod al heeft.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Lol en dat zegt EJR... ik kan me nog een gestaakt wedstrijdje tegen Vitesse-thuis heugen, ook nog eens tijdens een competitiewedstrijd. Volgens mij ging het daar vrijwel hetzelfde aan toe, echter werd er toen geen dreigende opstelling naar de eigen spelers aangenomen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
7/2/2009 - Seizoenkaart pannenkoek-roeper voorlopig ingenomen

De Telegraaf meldt dat de seizoenkaart van de supporter, die Van Basten uitmaakte voor 'pannenkoek' voorlopig is ingetrokken. Dit zou vooral zijn gebeurd, omdat hij mogelijk spelers bespuugde, zich in een vak bevond waar hij niet thuishoorde en op weg daar naartoe links en rechts wat tikken uitdeelde. Pas na een gesprek met de club zal bepaald worden of hij zijn seizoenkaart terugkrijgt, zo meldt de krant.
Reply
harry_bierdop Wrote:Lol en dat zegt EJR... ik kan me nog een gestaakt wedstrijdje tegen Vitesse-thuis heugen, ook nog eens tijdens een competitiewedstrijd. Volgens mij ging het daar vrijwel hetzelfde aan toe, echter werd er toen geen dreigende opstelling naar de eigen spelers aangenomen.

Klopt, en daar zijn ook stadionverboden uitgedeeld, maar te weinig. Sterker nog, ze hadden iedereen die tegen Vitesse en Groningen op het veld kwam een SV mogen geven. Door die 2 acties heeft ADO het eerste jaar in de eredivisie een belachelijk hoog verplicht veiligheidsbudget van 1,3M.

En om dan de pannekoekerroeper wel een SV te geven getuigd van een zeer laffe Ajaxdirectie.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Als die pannenkoekman heeft gespuugd, bedreigd en/of gemept is het volkomen terecht dat hij een sv krijgt, hoe beschaafd zijn reactie in beeld dan ook is. Heeft niets te maken met laf bestuur, opzouten dan met die gast.
Die 'supporters' bij de training krijgen ongetwijfeld ook een stadionverbod maar als ze dat al hebben, valt er weinig meer te stadionverbieden, misschien een verlenging van het al bestaande verbod maar dat maakt natuurlijk geen indruk.

En EJR, haal die d-t fout ff uit bovenstaande posting :razz:
Reply
EJR Wrote:
harry_bierdop Wrote:Lol en dat zegt EJR... ik kan me nog een gestaakt wedstrijdje tegen Vitesse-thuis heugen, ook nog eens tijdens een competitiewedstrijd. Volgens mij ging het daar vrijwel hetzelfde aan toe, echter werd er toen geen dreigende opstelling naar de eigen spelers aangenomen.

Klopt, en daar zijn ook stadionverboden uitgedeeld, maar te weinig. Sterker nog, ze hadden iedereen die tegen Vitesse en Groningen op het veld kwam een SV mogen geven. Door die 2 acties heeft ADO het eerste jaar in de eredivisie een belachelijk hoog verplicht veiligheidsbudget van 1,3M.

En om dan de pannekoekerroeper wel een SV te geven getuigd van een zeer laffe Ajaxdirectie.

jouw vader is zeker een ado bobo. :razz:
Reply
Hoef Wrote:Als die pannenkoekman heeft gespuugd, bedreigd en/of gemept is het volkomen terecht dat hij een sv krijgt, hoe beschaafd zijn reactie in beeld dan ook is.

eensch.

maar die zak poep die zegt 'het is maar een spelletje' moeten ze ook ontslaan.
Reply


Forum Jump: