The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ronde 32
Tricky. PSV en Groningen natuurlijk, maar verder? Sparta heeft volgens mij wat schorsingen, NEC won niet van Roda dus waarom wel van NAC? Roda-Volendam werd voor de beker een gelijkspel, nu weer? AZ gaat flink feesten deze week en dus onderuit bij Ajax of kunnen ze juist lekker vrij ballen en zo winnen daar? Vitesse won uit bij Groningen en AZ maar liet het daarvoor afweten thuis tegen de Graafschap. Vitesse-Utrecht ook zo'n typische 0-0 wedstrijd? En bij ADO-Feyenoord weet je het ook maar nooit, zie Volendam-Feyenoord.

:-k

Sparta Rotterdam - De Graafschap
NEC - NAC Breda
Roda JC - FC Volendam
SC Heerenveen - FC Twente
Heracles Almelo - PSV
FC Groningen - Willem II
Ajax - AZ
Vitesse - FC Utrecht
ADO Den Haag - Feyenoord
Reply
Quiz:
Hoe vaak werd Marco van Basten topscorer van de Serie A?

Antwoord : 2 keer

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=12646&action=mail">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=12646&action=mail</a><!-- m -->

Voor de liefhebbers, zie ook Wikipedia Wink
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Op Wikipedia zal straks wel 1 of 3x staan waarna SD dat antwoord goed gaat tellen. Undecided
Reply
Peter Wrote:Tricky. PSV en Groningen natuurlijk, maar verder? Sparta heeft volgens mij wat schorsingen, NEC won niet van Roda dus waarom wel van NAC? Roda-Volendam werd voor de beker een gelijkspel, nu weer? AZ gaat flink feesten deze week en dus onderuit bij Ajax of kunnen ze juist lekker vrij ballen en zo winnen daar? Vitesse won uit bij Groningen en AZ maar liet het daarvoor afweten thuis tegen de Graafschap. Vitesse-Utrecht ook zo'n typische 0-0 wedstrijd? En bij ADO-Feyenoord weet je het ook maar nooit, zie Volendam-Feyenoord.

Zeg dan gewoon niks
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik som gewoon even de afwegingen op die we deze week moeten maken en die zijn behoorlijk tricky. :-k Maar eerst maar eens de bekerduels afwachten.
Reply
Velthuizen

De Cler
Marcellis
Fernández
De Jong

Pranjic
Slot
Lovre

Makaay
Toivonen
Suárez©
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen. Dead
Reply
Peter Wrote:Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen. Dead
Precies, dus Roda zou zomaar Volendam kunnen verpletteren, hup Roda !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen. Dead

ADO Feyenoord bedoel je! :-({|=
Reply
Und schulss.. v/d Laak (in de spits ipv Berg zondag) en Furby (ja ik weet dat ie volgens voetbalzone.nl niet speelt, maar vertrouw die site niet. Zag er op foto's van de training fit uit en verder wordt zn blessure nergens gemeld. Hopelijk heeft het andere weerhouden hem te kiezen.) als secret weppens.. verder standaard meuk. Hopelijk gebeuren er in de degradatiestrijd rare dingen dit weekend.. hup de Graafschap, hup Volendam, hup ADO! :razz:

Mist heb je mss later vanavond/morgen als er wat teams open staan weer zo'n statistiekje?
Reply
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:

Icon_question
Reply
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:

Icon_question

Jij hoopt dat Roda Volendam verplettert, ik hoop dat ADO Feyenoord verplettert. :8:
Reply
Er staan op dit moment nog niet zo veel teams open, 66 in de top 250.
Meestgekozen:

Granqvist 52
Suárez 47
Makaay 44
Afellay 32
Dzsudzsák 32
DeRoover 28
Cissé 25
Wijnaldum 24
Hofs 23
Cássio 20
Sansoni 20
Pranjic 18
Salcido 18
Schöne 18
Marcellis 15
Poepon 15
DaSilva 14
Babos 12
Verhaegh 12
Nilsson 11
Aissati 10
Bréchet 9
DeFauw 9
Holla 9
Toivonen 9
DeJong 8
Lovre 8
Adeleye 7
AndréBahia 7
DeLange 7
Delorge 7
Isaksson 7
Slot 7
Meeuwis 6
Oper 6
Sahar 6
VandeLaak 6
Zomer 6
Tomasson 5
Vermaelen 5

Rest < 5

Captains:

Granqvist 18
Dzsudzsák 12
Suárez 7
DeRoover 5
Afellay 4
Marcellis 4
Salcido 4

Rest < 3
Reply
Redelijk standaard lijkt me.

Castro

André Bahia
De Roover
Granqvist©
Marcellis

Dzsudzsák
Pranjic
Elm

Biseswar
Suárez
Oper
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mijn team deze week. Geen Heerenveen, want die gaan echt niet winnen van Twente. Falkenburg mag er wel eentje inschieten vanavond:

Babos

Granqvist©
Delorge
Marcellis
De Roover

Schöne
Falkenburg
Dzsudzsák

Cissé
Suárez
Makaay
Reply
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDT!!!!!!!! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDT!!!!!!!! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Feli Boca, mooie reeks.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kratovsk Wrote:Geen Heerenveen, want die gaan echt niet winnen van Twente.

Y not? Perez is al weken de grote gangmaker daar. Die is er niet bij. Verder kiest McLaren in lastige uitduels liever voor Tiote dan Janssen, maar die 1e is ook geschorst. Achterin misschien ze Stam en Douglas, dus Pranjic vs Wellenberg en dan loopt ook Rajkovic nog achterin, wat ik een matig speler vind. En dan is Arnautovic nog twijfelachtig. Ik verwacht aardig wat goals in die pot. 3-2 ofzo!

Iedereen heeft Roda trouwens, hup Volendam! 2-2 net als voor de beker!
Reply
Nou eerste 2 duels gelijk, 2 ruststanden ook gelijk. Weer zo'n ronde zonder punten tot dusverre..
Reply
Schöne goed bezig ondanks de nederlaag, jammer alleen dat ik ook Babos had. Gelukkig Twente nog 1-1 gemaakt, dus goede scores zitten er sowieso nog voor niemand in deze ronde.....
Reply
Met Roda helaas geen verschil kunnen maken....
Reply
1 club die ruim wint en juist daar kies ik niks van :cry: . Hopelijk kan ik m'n 10e plaats ongeveer vasthouden, maar zal wel wat zakken.

edit> even geteld, 60 incl quiz
Reply
kratovsk Wrote:1 club die ruim wint en juist daar kies ik niks van :cry: . Hopelijk kan ik m'n 10e plaats ongeveer vasthouden, maar zal wel wat zakken.

edit> even geteld, 60 incl quiz

En weer zoals vaker/eerder net buiten de prijzen vallen? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Valt wel mee, al een 4e plek in een periode gehad, dus m'n inleg heb ik er al wel uit dit jaar Wink. Maar 11e zou wel een lullige eindpositie zijn ja.
Reply
Ook bijzonder matig gescoord.. als Ajax niet eens meer kan winnen van AZ-B dat ook nog eens een helft met 10 man moet spelen. Dead Wel geinig dat PSV nog steeds 2e kan worden. Twente-AZ 0-1, Sparta Ajax 1-1 en Ajax-Twente 1-1 en tadaaa.. :razz:

Denk trouwens dat je met 2100 punten zeker binnen bent qua geldprijs. Dus voor mij ist zaak om 2x60 te scoren nog. Gelukkig zijn de laatste 2 rondes op papier makkelijker dan de vorige 2. In het slot van de competitie zie je echter de raarste uitslagen. :-s
Reply

Forum Jump: