The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax-Vitesse
Lekker voor het vertrouwen richting Kiev zo'n 1e half uur. Wat zou Suarez denken op de tribune? Confused

Volgens mij wordt Enoh zwaar onderschat als hij meedoet.
Reply
4-2 inmiddels.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
matige eerste helft, redelijke tweede helft.
Enoh wordt niet onderschat hoor, iedereen weet wat zijn kwaliteiten zijn en dat hij heel erg nodig is voor Ajax.
Overigens vond ik niet dat zijn vervanger, de debuterende Bonevacia het slecht deed; integendeel.

Ik vind dat Alderweireld met name uit vorm is achterin. Veel minder stabiel dan vorig seizoen, maar dat komt wel weer. Geen paniek. En dat jonge Vitesse is echt geen slechte ploeg hoor. Daar zitten wel wat talentjes tusen, technisch goed begaafd. Ik vind die Pluim echt goed (technisch dan weer wat minder) maar heel sterk aan de bal
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:matige eerste helft, redelijke tweede helft.
Enoh wordt niet onderschat hoor, iedereen weet wat zijn kwaliteiten zijn en dat hij heel erg nodig is voor Ajax.
Overigens vond ik niet dat zijn vervanger, de debuterende Bonevacia het slecht deed; integendeel.

Ik vind dat Alderweireld met name uit vorm is achterin. Veel minder stabiel dan vorig seizoen, maar dat komt wel weer. Geen paniek. En dat jonge Vitesse is echt geen slechte ploeg hoor. Daar zitten wel wat talentjes tusen, technisch goed begaafd. Ik vind die Pluim echt goed (technisch dan weer wat minder) maar heel sterk aan de bal

Technisch is hij in ieder geval ruim boven gemiddeld!! Mijns inziens beter dan bijvoorbeeld Luis Suarez.
Ik heb een droom.
Reply
vind je dat echt?
Toegegeven, ik heb niet heel veel van hem gezien, maar gisteren dropen de technische hoogstandjes er niet vanaf, itt enkele andere vitessenaren.
Wel beresterk en een drang om te blijven ballen
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:matige eerste helft, redelijke tweede helft.

Dat Jong Vitesse gaat de handen vol krijgen om in de eredivisie te blijven. Gelukkig voor hen doen er dit jaar nog zeker 5/6 echt slechte ploegen mee.

Uit in Kiev Ooijer in de ploeg?
Reply
Die keeper van vitesse is een drollenvanger, beter voor hun Piet Velthuizen blijven.
Reply
Ha Martin, je spreekt met Rik.’
‘(…)’
‘Rik! Rik van den Boog! De directeur van Ajax! Je baas! Die Rik!’
‘(…)’
Ja, Rik Flappentap, ja. Die Rik die je een contract van drie miljoen euro onder je neus heeft geschoven.’
‘(…)’
‘Luister, Martin. We hebben je pak gevonden.’
‘(…)’
‘Nee, niet je trainingspak. Je maatpak. Je officiële Ajax-kostuum dat je net als vorig jaar al na één dag kwijt was.’
‘(…)’
‘Hij lag in de kliko achter je kantoor.’
‘(…)’
‘Nee, daar weet jij vast niks vanaf.’
‘(…)’
‘We hebben ‘m laten wassen. Je kunt zaterdag tegen Vitesse eindelijk in je maatpak in de dug-out zitten, zoals het een Ajax-trainer betaamt. Anders gaan ze je op obscure websites als nusport weer vergelijken met Wiljan Vloet. Linksom of rechtsom: dat pak gaat aan.’
‘(…)’
‘Nee, Martin. Ik maak geen grapje.’
‘(…)’
‘Nee, Martin. Je krijgt geen extra geld om een net pak te dragen.’
‘(…)’
‘Fulham? Gaan we nou weer beginnen met dat Fulham? Ik weet net zo goed als jij dat je daar helemaal niet naartoe wilt. Nee, ook niet naar Aston Villa. Wat moet jij in Londen, Martin? Elke dag weer met lange tanden gebakken vis met frieten eten in plaats van haring bij de visboer om de hoek? Kom nou. Jij blijft gewoon hier.’
‘(…)’
‘Ja, ik weet hoe strak zo’n pak zit. Maar Sulejmani heeft een dikkere buik dan jij, en die past ook zo’n pak.’
‘(…)’
‘Nee, je mag je sportschoenen er niet onder aan. Je draagt gewoon de lakschoenen die we je hebben gegeven. Wij zijn Ajax, Martin. Niet het Amelandse Campingelftal.’
‘(…)’
‘Nee, die pet blijft af.’
‘(…)’
‘Ja, ik weet dat je er in een maatpak uitziet als je zwager met Kerstmis. Dat interesseert me niks.’
‘(…)’
‘Jij in een maatpak tegen Vitesse als ik Cristiano Ronaldo en Carles Puyol voor je koop? Vind je Roy Beerens en André Ooijer ook goed?’
‘(…)’
‘Nee, Ooijer is nog geen 85 jaar oud. Hij is misschien een tikkie over de top, maar…’
‘(…)’
‘Nou, vooruit. Een mokerslag over de top.’
‘(…)’
‘Ah, voor Beerens en Ooijer doe je alleen je pak aan tijdens de persconferentie. Nou ja. Ook goed. Dat is al heel wat. We hebben een deal.’
‘(…)’
‘Ja, Martin. Jij ook de vinkentering.’
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol: =D>
Reply
‘Ha Rik, ouwe pik!’
‘(…)’
‘Je spreekt met Martin. De trainer die je hachie als voorzitter van Ajax heeft gered.’
‘(…)’
'Denk je écht dat je nog op je plek had gezeten als we de Sjempjens Liek niet hadden gehaald?’
‘(…)’
‘Nou, dan.’
‘(…)’
‘Hé Rik, luistert effe.’
‘(…)’
‘Nee, ik hoef geen extra cente.’
‘(…)’
‘Het gaat over dat maatpak’
‘(…)’
‘Ja, alweer, ja. Ik weet dat we een deal hadden over hoe en wanneer ik dat onding zou drage. Maar bij deze verklaar ik de deal ongeldig.’
‘(…)’
‘Ten eerste: ik ben sinds vorige week de held van Amstâhdam. Ik gaat niet meer voor jou op me knieë. En ten tweede: je had me Roy Beerens beloof. Ik heb vanmorgen nog effe gekeken op het trainingsveld: geen Roy te bekennen. En zelfs geen Wesley Verhoek.’
‘(…)’
‘Nee, Wesley Verhoek was geen geintje. Die wilde ik er echt bij. Een Haags ettertje kunnen we wel gebruiken. En bovendien staat er dan tenminste iemand in het veld die me begrijp als ik aanwijzinge brul.’
‘(…)’
‘Kennen we die niet betale? Sodemietâh een end op, man. Ik heb van de week klauwe vol geld verdiend door van die Oosblokkâhs te winnen. Waar kwame ze ook alweer vandaan, die Koekalakosjenko’s?’
‘(…)’
‘Juistem. Oekraïne, ja. Hé Rik, ouwe pik, we hebben de Sjempjens Liek gehaald. Geld zat.’
‘(…)’
‘Wat? Schulde afbetale?’
‘(…)’
‘Clausules in de contracte van Oleguer en Sulejmani? Moeten we aftikken bij Barcelona en Heerenveen omdat we de Sjempjens Liek hebbe bereikt? Krèg nah vlekke. Welke idioot heeft die contracten afgeslote?’
‘(…)’
‘Ah, Marco. Dat verklaart een hoop.’
‘(…)’
‘Ja, ik weet tot we moete bezuinigen. In dat kader heb ik alvast een beetje meegedach. Ik heb mijn maatpak voor een paar geeltjes verkoch aan die Oosblokkâh van Vitesse. Als bonus omdat-ie me heef verlos van Aissati.’
‘(…)’
‘Nee, hij wilde de broek niet laten innemen. Hij zei dat hij wel vaker een veels te grote broek aantrekt.’
‘(…)’
‘Ik doe zondag tegen De Graafschap gewoon weer mijn trainingspak aan. Ook tijdens de persconferentie.’
‘(…)’
‘Ja, in Madrid doe ik straks precies hetzelfde.’
‘(…)’
‘Mourinho doet ze best maar. Ik ben geen modepoppie.’
‘(…)’
‘Dan zit jij maar met kromme tenen op de tribune. Ken mij het schele.’
‘(…)’
‘Jep. Maar wel een zak zonder pak, Rik. De groetâh!’
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Krèg nah vlekke. :lol:

Maar inderdaad wel zeer opmerkelijk dat Jol dat pak al niet meer aan heeft.
Reply

Forum Jump: