The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




online art store
#1
Hey Mac, zomaar een vraag hoor, maar kunnen we wat doen aan de voornamelijk Oost-Europese bezoekers die van alles aan de man proberen te brengen?
Reply
#2
nee, vooral niet klikken op de linkjes
Reply
#3
Dat lijkt me logisch, al ben ik razend nieuwsgierig wat voor moois men promoot.
Reply
#4
Hmm door het verwijderen van de OP lijkt het net of ik deze onzin ben gestart. :8:
Reply
#5
Haha heel irritant inderdaad...Als we toch aan het promoten zijn...www.promtrade.nl

Als je audiokabels of lichtbronnen of iets dergelijks nodig hebt....PM even mocht je interesse hebben.
Reply
#6
Ik ken ken nog wel een paar goede Russische, Litouwse en Oekrainse dames in Rotterdam dus als je interesse hebt.....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Ja ik gebruik mijn modrechten de laatste tijd ook weer regelmatig om dergelijke topics weg te halen...
Reply
#8
Ook echt een titel die net zo goed van die kneuzen had kunnen zijn :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Stille Wrote:Ik ken ken nog wel een paar goede Russische, Litouwse en Oekrainse dames in Rotterdam dus als je interesse hebt.....

=P~
Reply
#10
Mijn vraag over internetten in het buitenland kan best in dit rommeltopic lijkt me.

Ik ga vanaf vanavond tot donderdag naar Oostenrijk skieen. Nu heb ik dus een HTC Desire met allerlei APPS. Ik neem toch aan dat je voor het gebruik van die APPS internet nodig hebt? Ik heb zojuist via Vodafone een internet op reis Blox genomen waarmee je voor 10 euro een week lang kunt internetten(25MB geloof ik). Iemand hier ervaring mee(Stille, ML, Buurs, Ad)?
Ik ga daar echt niet veel internetten maar wil wel dagelijks even het sportnieuws volgen, uitslagen bekijken, forum bezoeken en volgende week team maken voor IW. Volgens die knakker van Vodafone kwam ik daarmee lang niet aan de limiet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Ik ga van 18 tm 21 maart naar Wenen en neem dan voor het eerst mijn Iphone (T-mobile) mee. Dat is in het finaleweekend van IW dus ik ben benieuwd wat de kosten gaan zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Waarschijnlijk niet inderdaad. Zorg ervoor dat je vooral geen filmpjes gaat kijken of muziek/radio gaat streamen ofzo.
Reply
#13
centre court Wrote:Mijn vraag over internetten in het buitenland kan best in dit rommeltopic lijkt me.

Ik ga vanaf vanavond tot donderdag naar Oostenrijk skieen. Nu heb ik dus een HTC Desire met allerlei APPS. Ik neem toch aan dat je voor het gebruik van die APPS internet nodig hebt? Ik heb zojuist via Vodafone een internet op reis Blox genomen waarmee je voor 10 euro een week lang kunt internetten(25MB geloof ik). Iemand hier ervaring mee(Stille, ML, Buurs, Ad)?
Ik ga daar echt niet veel internetten maar wil wel dagelijks even het sportnieuws volgen, uitslagen bekijken, forum bezoeken en volgende week team maken voor IW. Volgens die knakker van Vodafone kwam ik daarmee lang niet aan de limiet.
Nou, ik heb hier zeker ervaring mee, met precies hetzelfde. Vorig jaar een keer naar Duitsland gedaan en ik kwam met 70 euro extra kosten terug. Ik dacht dat ik die 25MB nooit op ging maken, maar dat valt dus vies tegen.

Wat je vooral moet hebben, is een app/tool die bijhoudt hoeveel data je downloadt. Die op 0 zetten voor je weg gaat, dan kun je het iig in de gaten houden.
En een tool om je dataverbinding aan en uit te zetten, maar dat zit er standaard op. Maar ik zou hem dus gewoon altijd uit zetten, tenzij je echt gaat checken, en daarna weer uit.

En je kunt ergens aanvinken dat je geen plaatjes wilt weergeven, dat zou ik ook doen, scheelt een hoop MB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Een paar keer tussenstanden IW op je mobiel kijken. Ik heb geen verstand van MB etc. Verbruik je dan veel?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Geen idee eigenlijk, maar je hebt wel van die rekendingetjes. En je kunt ook gewoon checken met zo'n teller en dan kijken wat 1 sessie verandert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
2x het scorebord openen is ongeveer 1 MB

het forum kun je ongeveer 7/8 keer laden.
maar naar iedere pagina is 1x..dus dat gaat ook snel.

ik raad je aan veel mobiele sites te gebruiken voor nieuws en die van de atp.
7/8 keer een mobiele site laden is ook ongeveer 1 MB...de meeste tenminste.

en wat Ad zegt, zet je datagebruik op nul wanneer je vertrekt.

maar het gaat erg snel kan ik je vertellen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Ik zie dat T-mobile een max heeft van 60 euro per maand. Als je tegen de 60 euro aanzet krijg je een sms dat je aan je limiet zit

p.s.. ik ga natuurlijk niet in 4 dagen voor 60 euro zitten internetten, alhoewel.. :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
En Buurs : hoe zit het met what's app?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Mijn vraag over internetten in het buitenland kan best in dit rommeltopic lijkt me.

Ik ga vanaf vanavond tot donderdag naar Oostenrijk skieen. Nu heb ik dus een HTC Desire met allerlei APPS. Ik neem toch aan dat je voor het gebruik van die APPS internet nodig hebt? Ik heb zojuist via Vodafone een internet op reis Blox genomen waarmee je voor 10 euro een week lang kunt internetten(25MB geloof ik). Iemand hier ervaring mee(Stille, ML, Buurs, Ad)?
Ik ga daar echt niet veel internetten maar wil wel dagelijks even het sportnieuws volgen, uitslagen bekijken, forum bezoeken en volgende week team maken voor IW. Volgens die knakker van Vodafone kwam ik daarmee lang niet aan de limiet.
Nou, ik heb hier zeker ervaring mee, met precies hetzelfde. Vorig jaar een keer naar Duitsland gedaan en ik kwam met 70 euro extra kosten terug. Ik dacht dat ik die 25MB nooit op ging maken, maar dat valt dus vies tegen.

Wat je vooral moet hebben, is een app/tool die bijhoudt hoeveel data je downloadt. Die op 0 zetten voor je weg gaat, dan kun je het iig in de gaten houden.
En een tool om je dataverbinding aan en uit te zetten, maar dat zit er standaard op. Maar ik zou hem dus gewoon altijd uit zetten, tenzij je echt gaat checken, en daarna weer uit.

En je kunt ergens aanvinken dat je geen plaatjes wilt weergeven, dat zou ik ook doen, scheelt een hoop MB.

Na Kroatië moet de rekening ook fors geweest zijn bij jou. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Stille Wrote:En Buurs : hoe zit het met what's app?

Die zou ik maar uitzetten.
Hij ververst continue.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Thanks boys! Maar ik ben een relatieve leek op dit gebied dus weet iemand waar en hoe je je dataverbruik op 0 kunt zetten? En Buurs... heb jij die APP die Ad noemt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
ik heb weinig apps.
bij nokia zit het er standaard op en bij htc waarschijnlijk ook wel.

ik zou het boekje er bij pakken.

ergens onder logboek oid.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: