The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




kampioen
#1
het is duidelijk, als dergelijke situaties wel worden gepromoveerd tot pingel dan word je kampioen. Helaas maar waar.
Ik heb een droom.
Reply
#2
Haha heerlijk die selectieve verontwaardiging. Die pingel voor Excelsior was er wel 1 dan?

Dit waren 2 100% non-pingels, 1-2 was de enige terechte uitslag geweest.

En dan weer zo'n scheids die het allemaal recht probeert te lullen. Undecided
Reply
#3
Laat FCT alias Sjaak toch blij zijn dat ze zelf 3 punten hebben gepakt. Bedroevend!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
Haggie Wrote:Laat FCT alias Sjaak toch blij zijn dat ze zelf 3 punten hebben gepakt. Bedroevend!!!

Ik ben ook zeker blij dat FCT 3 puntjes heeft gepakt. Maar je weet toch hoe het werkt? Je wilt meer, iedereen wilt meer. Als je dan ziet hoe PSV er weer 2 puntjes bij krijgt in de 90+3 dan is dat teleurstellend. Ok, bij die pingel van Excelsior heb ik ook mijn vraagtekens maar voorlopig was het toen wel 2-2.

En nog wat anders, en ja ik weet dat ik het eigenlijk niet moet zeggen en ik krijg het ook bijna niet over mijn lippen maar de term 'Lucky Ajax' bestaat toch echt niet meer in het hedendaagse voetbal; dat is toch echt verbasterd naar 'Lucky PSV' de laatste pak um beet 8 jaar!!!
Ik heb een droom.
Reply
#5
Sjaak Wrote:
Haggie Wrote:Laat FCT alias Sjaak toch blij zijn dat ze zelf 3 punten hebben gepakt. Bedroevend!!!

Ik ben ook zeker blij dat FCT 3 puntjes heeft gepakt. Maar je weet toch hoe het werkt? Je wilt meer, iedereen wilt meer. Als je dan ziet hoe PSV er weer 2 puntjes bij krijgt in de 90+3 dan is dat teleurstellend. Ok, bij die pingel van Excelsior heb ik ook mijn vraagtekens maar voorlopig was het toen wel 2-2.

En nog wat anders, en ja ik weet dat ik het eigenlijk niet moet zeggen en ik krijg het ook bijna niet over mijn lippen maar de term 'Lucky Ajax' bestaat toch echt niet meer in het hedendaagse voetbal; dat is toch echt verbasterd naar 'Lucky PSV' de laatste pak um beet 8 jaar!!!

:lol: Gast. Jij hebt dus echt nooit van selectieve verontwaardiging gehoord. Hoezo is PSV bevoordeeld als het net zoveel onterechte pingels krijgt als de tegenstander? Bij 2-2 was PSV juist zwaar genaaid en was het 'lucky Twente'! Nu is er niemand lucky. Terechte zege, had alleen 1-2 moeten zijn ipv. 2-3. (Niet dat ik t erg vind want ik heb Dzsudzsak. Undecided)
Reply
#6
twente heeft godverredomme aan het arbitrale corps te danken dat ze kampioen geworden zijn vorig jaar en nou zit er hier zo'n gast te zeiken?

het blijft sowieso lucky ajakkes (ne weer vertongen niet geschorst) en lucky twente, ook al zijn ze een keer per ongeluk benadeeld bij az.

en die twee pingels gisteren sloegen als kut op dirk. duidelijk is wel dat het uitermate moeilijk voetballen blijft op dat veel te kleine kunstgrasveld van excelsior. ze krijgen een beetje heracles achtig thuisvoordeel daar...
Reply
#7
Penalty voor Excelsior was tenminste nog met een reden: hands in de 16 (want dat kan niemand ontkennen), penalty voor PSV was echt lachwekkend, Koevermans haakt zijn benen in een vallende keeper.
Lucky PSV is echter meer van toepassing op de manier waarop die goal van Lens valt (en het feit dat diezelfde Lens niet gewoon rood krijgt wegens het duwen van de scheids).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Was geen opzettelijk hands( waar moet ie z'n handen dan laten?).
Koevermans was een stervende zwaan( geef hem eens ongelijk...).
Wel heeft PSV ( helaas) een Duitse kwaliteit door in de laatste minuten toe te slaan.( uitzonderingen daargelaten, bv tegen ADO).
ALs het zo vaak gebeurd, is het in mijn ogen geen lucky meer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Bumme Wrote:
Quote:Penalty voor Excelsior was tenminste nog met een reden: hands in de 16 (want dat kan niemand ontkennen), penalty voor PSV was echt lachwekkend, Koevermans haakt zijn benen in een vallende keeper.

wat een lariekoek joh. je redeneert weer eens naar een conclusie toe.

de vaststelling hands is niet relevant. het is geen hockey moet je weten. niet ieder bal die je tegen een arm schiet is strafbaar hands. dit imo duidelijk niet.

koevermans werd geraakt door die keeper. was niet veel aan de hand, of een overtredinkje in de 16? net zo weinig als bij die handsbal. gewoon allebei geen pingel. behalve als je eigenlijk naar de conclusie wilt redeneren dat psvee geluk heeft, dan moet je natuurlijk iets anders verzinnen. :roll:
Reply
#10
Bumme Wrote:Lucky PSV is echter meer van toepassing op de manier waarop die goal van Lens valt

Xtragaap4de

Waarom post je dit in vredesnaam en niet bijvoorbeeld "Lucky Ajax/Twente is echter meer van toepassing op de manier waarop die goal van Fernandez valt".

Weeeer die selectieve verontwaardiging. :|

Beide ploegen maken een lucky en krijgen een ontrechte pingel. Alleen PSV maakt een goeie goal, nog steeds een terechte uitslag.

Excelsior heeft overigens niet alleen voordeel met dat kleine kunstgrasveld, maar ook gewoon een prima elftal na de winterse versterkingen. Roorda-De Graaf-Clasie-Koolwijk is mi. het beste middenveld uit het rechterrijtje. Twente gaat het daar ook zwaar krijgen.
Reply
#11
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Lucky PSV is echter meer van toepassing op de manier waarop die goal van Lens valt

Xtragaap4de

Waarom post je dit in vredesnaam en niet bijvoorbeeld "Lucky Ajax/Twente is echter meer van toepassing op de manier waarop die goal van Fernandez valt".

Weeeer die selectieve verontwaardiging. :|

Beide ploegen maken een lucky en krijgen een ontrechte pingel. Alleen PSV maakt een goeie goal, nog steeds een terechte uitslag.

Was als reactie op Sjaak als in: als je dan toch de term Lucky PSV wil gebruiken doel dan op de eerste goal van Lens ipv op de strafschop, dat was een goedmaker tov die van Exclesior. Ook de goal van Fernandez was idd gelukkig, maar hier ging mijn opmerking dus helemaal niet over.....

Heeft dus niets met selectieve verontwaardiging te maken.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Bakkaletje......
Ik heb een droom.
Reply


Forum Jump: