The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Mooie uitgebreide voetbalpoule
Via http://www.voetbalpoules.nl is het heel eenvoudig een poule op te zetten.

Deze poule is een stuk uitgebreider dan die van gitter.
Ik vind het vooral jammer dat je bij gitter na de poulewedstrijden geen uitslagen meer hoeft te voorspellen.

Is hier interesse voor?

10 euro inleg.

Bij minimaal 10 personen regel ik het.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb maar een poule aangemaakt.

Naam: FTM Forum
WW: FTM

Iedere dag kun je je voorspellingen aanpassen tot 1 seconde voor aanvang van de wedstrijd.

Wanneer er minimaal 10 aanmeldingen zijn, stel ik voor 10 euro in te leggen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik doe mee met EK-poultje en Zweeler. Daar kunnen we ook subleagues maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is zweeler uitgebreid?

Dan doe ik daar ook wel mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, alleen Toto. EKpoultje is wel uitgebreid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik doe alleen mee met de super 11. Leuk spelletje. Voor de rest al weer teveel van die shit ingevuld :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waar is Baak eigenlijk?

Nu ze langzaam wegzakken bij FTM, zijn ze opeens bijna niet meer aanwezig op het forum Cool

Reply
Voor mij dit jaar geen poultjes. Ga eens lekker ongedwongen en objectief de wedstrijden kijken. Met die poultjes moet je altijd op een bepaalde uitslag hopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(07-06-2012, 03:58 PM)buurs Wrote: Waar is Baak eigenlijk?

Nu ze langzaam wegzakken bij FTM, zijn ze opeens bijna niet meer aanwezig op het forum Cool

Wist je nog niet dat Haggie niet meer in Nederland woont maar ergens in de Stille Oceaan zonder internet? Man is totaal onvindbaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(07-06-2012, 05:47 PM)Stille Wrote:
(07-06-2012, 03:58 PM)buurs Wrote: Waar is Baak eigenlijk?

Wist je nog niet dat Haggie niet meer in Nederland woont maar ergens in de Stille Oceaan zonder internet? Man is totaal onvindbaar

Scriptie tijden. Ik volg alles nog zeer zeker. Ik post alleen ff wat minder. Komt wel weer. Binnenkort maar weer flink zuipen met een cluppie.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply

Forum Jump: