Threads: 325
Allen,
Vanaf vandaag hebben we een nieuwe sponsor voor FTM:
www.olbg.com . Grappig is dat ik al contact met ze had voor het hele tennisbetting verhaal begon op dit forum maar dit sluit dus perfect aan en misschien kunnen jullie daar ook wel goede tips vandaan halen.
De afspraken met olbg zijn als volgt:
2 maanden lang een banner op de site
5 maanden lang een tekstlink
3 posts op het forum
Uiteraard blijven de FTM supporters gevrijwaard van zowel de banner als de tekstlink.
De banner + tekstlink gaan zullen vanaf vandaag live gaan.
Threads: 105
Goed geregeld Mac!
Threads: 1
Mac, kun je toelichten wat het nut is olbg.com? Op het eerste oog tonen ze vooral welke lage odds in de ogen van hun members zeker zijn.
Threads: 325
Op zich doen zij niet veel anders dan wat wij doen hier op t forum. Ze gaan alleen een stapje verder.
Ze zetten zogenaamde tipping wedstrijden op. Jij moet aangeven wie je denkt dat er gaat winnen. Daaraan zijn dan weer prijzen verbonden, dus hoe beter jij voorspelt des te hoger je komt en daarmee kun je dan een prijs winnen.
Op die manier krijgen ze dus heel veel informatie van gebruikers over wie zij denken dat een wedstrijd gaat winnen. Aan de hand van dat percentage gaan ze kijken wat de quotes zijn. Die 2 vergelijken ze met elkaar en aan de hand daarvan bepalen ze hun OLBG rating (2e column van rechts). Hoe beter de rating hoe meer groene vinkjes. (op die tips pagina)
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de logica van de sortering ook even niet inzie op die pagina.
Waarom het alleen maar lage quotes zijn weet ik ook niet precies, wellicht is dat toeval. Wel moet je je natuurlijk niet vergissen dat er alleen met hoge quotes veel geld te verdienen valt. Op dit forum wordt vooral geconcentreerd op quotes boven de 2 maar met quotes onder de 2 valt natuurlijk net zo goed geld te verdienen, alleen dan met kleinere stapjes. Ze kunnen echter in theorie net zo interessant of nog interessanter zijn als quotes boven de 2.
Het is gewoon altijd een afweging maken tussen hoe groot de kans is dat een speler wint en hoe groot de bettingkantoren denken dat de kans is. Hoe groter dat verschil des te interessanter is een bet.