The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hamburg / Gstaad / Atlanta
#91
Ik zag die Thiem in de Davis Cup en dacht die neem ik nooit meer...kost me al een hoop punten inmiddels
Kei Nishikori





Reply
#92
Vooral opvallend dat gasten het ineens 2 weken schijnen te kunnen. Ik noem een Sousa, Thiem, Paire etc. 

Ik moet het deze week hebben van Bolleli denk ik. Laat hem dan eens een flinke run maken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Grappige is dat vrijwel niemand in de top zich heeft gebrand aan Paire, Mannarino, Robredo, Thiem en Sousa.
Terwijl men normaliter toch wel opportunistisch is in dat soort dingen. En ze nog steeds een goede prijs/loting hadden om te rechtvaardigen om hen te nemen.

Bij mij stevent het weer eens af op een gemiddelde week.
Leuk, want er zijn er altijd wel die een dramatische week hebben, maar ik zou ook wel weer eens een echt goede week willen hebben.

Jano is jammer, Thiem is prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ik heb hem als enige ongeveer maar Istomin gaat in mijn ogen gewoon Sousa pakken zo. Anders had ik hem ook niet gehad natuurlijk. Was op gras al goed deze zomer en vorige week ook niet slecht op gravel. Sousa is wel klaar nu. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Het zou kunnen, maar ik denk dat ie het dan echt van vermoeidheid van Sousa moet hebben.

Ik zou als ik jou was me richten op Bolelli en hopen dat die 180 haalt, en hopen dat Isner door z'n enkel gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Ik ben banger voor fog dan voor isner. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
O ja, die mis je ook nog. Dan kan het zomaar een pittig weekje worden, met alleen Bolelli er tegenover.
En dan zit het nog niet eens tegen met GGL (en dus Bolelli).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Seppi even serieus nou hoor. Win je van Klizan en ga je het hier weggeven? 
Kei Nishikori





Reply
#99
Prima Andreas, anders wel weer een heel pover weekje...
Kei Nishikori





Reply
Prima Seppi, laatste hoop om Bolelli van de 180 af te houden. 90 mag.
Hup Sousa, op je tandvlees.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Sousa. Nu Goffin nog even zin hebben en dan zijn al die paupers er wel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Altijd als je denkt dat het niet meer gekker en erger kan. Istomin kan dat. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Godfin, vorige week dus duidelijk een tank.
Rol dat hele toernooi maar op dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-07-2015, 10:04 PM)centre court Wrote:
(27-07-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: Come on, big John!

Die komt van z'n leven niet voorbij Sock. 

Hoeft ook niet meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Big John...lastigste tegenstander opweg naar 250 gehad
Kei Nishikori





Reply
1 down, 3 to go.

33 aces, lekker hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vermakelijk potje tennis bij Giraldo en Lopez...Lopez in redelijke vorm dus lastig te verslaan
Kei Nishikori





Reply
Dit zag je al aankomen...TB naar Lopez 
Kei Nishikori





Reply
Giraldo eraf, zuur en niet op gerekend.
Maar zeker een knappe overwinning van Lopez
Kei Nishikori





Reply
En dan wint Pouille opeens easy van Paire.
Prima, maar had getankt in R1 dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Fabio, NID.
Nu Seppi nog even Bolelli pakken en de week kan iig niet heel slecht meer worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zoals elke week maak je goede en minder goede keuzes maar qua gekkigheid past deze week prima in m'n jaar. 

Een troef die ziek is voor z'n kwartfinale, troeven die mps en setpoints missen, gasten die bijv een 5-2 voorsprong 3e set weggeven. Spelers die eruit moeten die potjes er met veel moeite uitpielen. 

Kut week dus. Op naar volgende week. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat heeft toch iedereen? De een wat meer dan de ander, maar ik zou het deze week vooral zoeken in de verkeerde tactiek en slechte keuzes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Forza Fabio.
Nu Isner nog even zijn ding doen vandaag en morgen, en het is een aardige week.
Dan Fognini morgen voor de bonus, en 3 op rij tegen Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa wint na mooi gevecht! Goed voor FTM maar gunde het hem ook wel weer een keer..
Kei Nishikori





Reply
Erg leuke wedstrijd en mooi gevecht idd !
Fabio geeft het wel ff weg zeg ...4x break voor en 4x gelijk re-break en nog 2 setpoints missen ook pfffffff...
Reply
Klasse John. Zo NID zijn weinig toernooioverwinningen geweest dit jaar. 

Jammer van Fognini, maar prima week zo. 
Gemiddelde score in een week met grote verliezers. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: