The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Queen's / Halle
#61
(23-06-2017, 09:00 AM)Stille Wrote: Sinds 1,5 jaar eindelijk weer in de top 10, nou doorzetten met hopelijk zeges van Muller en Khachanov om mee te starten vanmiddag.

hoe heet je team dan?
raar trouwens dat je op dit forum een andere naam moet hebben dan bij het spel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#62
Nr 10 ben ik.  Was eerst bedoeling dat ik niet mee ging doen maar uiteindelijk toch wel gedaan

Maar jij heet rikbeter in spel en rikbetert op forum Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Dat hoeft ook helemaal niet. Zowel op het forum als bij het spel sta ik bekend als Mitch.
Reply
#64
Break voor Karen is binnen. Nu gewoon ff uitknallen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Jammer Rublev.....
alhoewel, de 2de set gaat voortvarend.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#66
Khachanov Eusa_clap
Muller Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Prima Gilles !  Eusa_clap Je zal hem toch niet hebben....
2-3-2
Reply
#68
goed zo Cilic, jij gaat gewoon zondag winnen!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#69
Mijn 3 halve finalisten zijn allen favoriet. Het kan zomaar nog een top 40 week worden. Dankzij mijn vreemde keuze cilic
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#70
Mega geluksbal op Mp tegen voor lopez  Idontgetit

Game erna geeft berdych het weg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
Belangrijkste pot van vandaag valt ook goed...prima Feli !  Weg met die Berdych Cool
2-3-2
Reply
#72
(19-06-2017, 10:29 PM)centre court Wrote: Zelf maar 1 echte keuze hoeven maken. Dimi of mahut/muller. Ik neigde naar die laatste totdat ik de h2h van dimi raonic zag. 4-1. Hup dimi. En boe boe mahut en muller.

Dit kan nog steeds beide kanten op. Muller wel missertje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
(19-06-2017, 10:25 PM)centre court Wrote: Die ongenaakbare koploper mist m.i. toch wel weer veel mustpicks hoor. Maar isner zal het toernooi wel weer winnen.

Eindelijk verliest ie eens flink.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Die muller is niet kapot te krijgen he.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Klasse Marin. Hup Gasquet en Lopez.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
(20-06-2017, 08:46 AM)Ad Wim Wrote: Cilic lijkt me ook een flinke gok. Simon en Struff zijn gewoon slechte keuzes imo.

Een gok die goed uitpakt! Goed gespeeld Marin.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#77
toch nog een heel behoorlijke week. 3 in de halve finale, waarvan ik beide favorieten in mijn gelederen heb, dus een zekere 200 erbij en een waarschijnlijke 400. Kom ik in de week top 30. Maak jullie borst maar nat, rik bestormt de ranglijsten!!!!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#78
Blij dat de keuze voor lopez zo dik beloond wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Federer. Onwaarschijnlijk goed. Geniaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Feli Feli ! 
Zeer gegund na al een aantal maal zo dichtbij te zijn geweest  Eusa_clap
2-3-2
Reply
#81
(24-06-2017, 09:09 PM)rikbetert Wrote: toch nog een heel behoorlijke week. 3 in de halve finale, waarvan ik beide favorieten in mijn gelederen heb, dus een zekere 200 erbij en een waarschijnlijke 400. Kom ik in de week top 30. Maak jullie borst maar nat, rik bestormt de ranglijsten!!!!

AdWim heeft 485 punten meer gehaald dan rikbeter.

Ik maak me nog niet zo'n zorgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
(22-06-2017, 02:59 PM)buurs Wrote:
(21-06-2017, 11:25 PM)Ad Wim Wrote: Of ik maak gewoon de juiste keuzes, buursmans. Probeer me maar eens in te halen.
Nee, Muller nooit overwogen.

Ik sta boven jou in de race, makker.
Daar gaat het om.

En nu dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
(25-06-2017, 07:06 PM)Ad Wim Wrote:
(24-06-2017, 09:09 PM)rikbetert Wrote: toch nog een heel behoorlijke week. 3 in de halve finale, waarvan ik beide favorieten in mijn gelederen heb, dus een zekere 200 erbij en een waarschijnlijke 400. Kom ik in de week top 30. Maak jullie borst maar nat, rik bestormt de ranglijsten!!!!

AdWim heeft 485 punten meer gehaald dan rikbeter.

Ik maak me nog niet zo'n zorgen...

W8 maar. ik kom terug.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#84
Bizar hoe gayliciano zich er doorheen heeft gesliced

Berdych had Mp en dan die geluksbal 

Cilic ook mp gehad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#85
Heerlijke week. 

En nogmaals geweldig dat de managers die lopez durven te kiezen met waw in de 1e maximaal profiteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
(25-06-2017, 02:09 PM)centre court Wrote: Federer. Onwaarschijnlijk goed. Geniaal.

Juist, maar nu hoor je verder niemand. Bij Nadal hangt de tong op de schoen, nu niks.
Terwijl Federer op z'n 35e even 4 van de 6 toernooien wint waar ie aan is begonnen dit jaar.
Kan niet wachten op Wimbledon. Hopelijk maakt ie zijn torenhoge favorietenrol waar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
(25-06-2017, 10:16 PM)Ad Wim Wrote:
(25-06-2017, 02:09 PM)centre court Wrote: Federer. Onwaarschijnlijk goed. Geniaal.

Juist, maar nu hoor je verder niemand. Bij Nadal hangt de tong op de schoen, nu niks.
Terwijl Federer op z'n 35e even 4 van de 6 toernooien wint waar ie aan is begonnen dit jaar.

En de enige partijen die hij verloor, van fucking donskoy en haas, had ie mp.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
(25-06-2017, 10:16 PM)centre court Wrote: Heerlijke week. 

En nogmaals geweldig dat de managers die lopez durven te kiezen met waw in de 1e maximaal profiteren.

Zo is dat en gokjes khachanov mayer ook super gedaan. Toch wat anders dan laf berdych kiezen ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: