Threads: 60
Ricochan Wrote:Adelaar is zojuist opgestapt !
Adelaar stapt op bij ADO Den Haag
Trainer Frans Adelaar is niet langer trainer van ADO Den Haag. Zijn vertrek komt een dag nadat het competitieduel met Vitesse in het Zuiderpark gestaakt werd, nadat een honderdtal ontevreden Haagse fans het speelveld had betreden.
Na 66 minuten werd bij een 3-0 stand in het voordeel van de Arnhemmers een hek geforceerd, waarna een deel van de fans vanuit het tribunevak Midden-Noord het veld opliep. Arbiter Ruud Bossen besloot daarop de wedstrijd staken.
Na overleg van Adelaar met het bestuur is de conclusie getrokken dat de coach niet meer normaal kan functioneren. ADO Den Haag staat laatste in de eredivisie met vijf punten uit twaalf wedstrijden.
Ik vind dit dom, heel dom.... Geef een huilende baby eten :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 93
Marshall Wrote:Ricochan Wrote:Adelaar is zojuist opgestapt !
Adelaar stapt op bij ADO Den Haag
Trainer Frans Adelaar is niet langer trainer van ADO Den Haag. Zijn vertrek komt een dag nadat het competitieduel met Vitesse in het Zuiderpark gestaakt werd, nadat een honderdtal ontevreden Haagse fans het speelveld had betreden.
Na 66 minuten werd bij een 3-0 stand in het voordeel van de Arnhemmers een hek geforceerd, waarna een deel van de fans vanuit het tribunevak Midden-Noord het veld opliep. Arbiter Ruud Bossen besloot daarop de wedstrijd staken.
Na overleg van Adelaar met het bestuur is de conclusie getrokken dat de coach niet meer normaal kan functioneren. ADO Den Haag staat laatste in de eredivisie met vijf punten uit twaalf wedstrijden.
Ik vind dit dom, heel dom.... Geef een huilende baby eten :roll:
Zeg maar waar je trek in hebt dan !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 208
Bonuspunten :razz: (geloof ik)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 18
En de grootste sponsor is ook opgestapt!
Gajes/tuig bedankt !
Bangkok resident.
Threads: 74
Ricochan Wrote:En de grootste sponsor is ook opgestapt!
Gajes/tuig bedankt !
Ooow?? Vertel? :roll:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Er staat nu iets genuanceerder op adofans.nl dat de sponsor er mee wil stoppen als die gasten geen stadion verboden krijgen, en die krijgen ze zeker niet...
Bangkok resident.
DSW weg als hoofdsponsor van ADO Den Haag
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalonline.nl">http://www.voetbalonline.nl</a><!-- w -->, 20 november 2006 14:10 - Zorgverzekeraar DSW, dochteronderneming van Stad Rotterdam heeft zich met onmiddellijke ingang teruggetrokkenen als hoofd- en shirtsponsor van ADO Den Haag . Mochten alle supporters die gisteren in de wedstrijd tegen Vitesse het veld betraden een stadionverbod krijgen, dan bestaat de mogelijkheid dat de zorgverzekeraar het besluit om terug te treden heroverweegt.
Het bedrijf wilde in eerste instantie, naar aanleiding van de gestaakte wedstrijd van zondagmiddag tegen Vitesse, niet meer geassocieerd worden met het Haagse publiek en zag geen perspectief meer in een verdere samenwerking met de hekkensluiter van de Eredivisie, maar blijkt nu hun standpunt enigszins te hebben bijgesteld.
Threads: 21
En de concurrentie van ADO lacht zich kapot...
D'r an met de lippe Wrote:de concurrentie van ADO :-k
D'r an met de lippe Wrote:En de concurrentie van ADO lacht zich kapot...
Den Bosch? Dordrecht? RBS ?
D'r an met de lippe Wrote:EJR Wrote:Het is niet zo moeilijk hoor Peter. 
Mischien is het handig voor jou om niet automatisch aan te nemen dat alles negatief bedoeld is als men het over Den Haag heeft. Er zijn vast wel eens ouders die eens met hun kinderen een westrijdje willen bezoeken. Het is in dat geval best aannemelijk dat ze eerder naar de Kuip zullen gaan dan naar het Zuiderpark. Als ADO ook een modern stadion krijgt gaan ouders met hun kinderen wellicht eerder naar ADO. En ik bedoel al helemaal niet met mijn citaat dat ADO veel dagjes mensen heeft want dat is echt niet zo, ik heb respect voor de ADO supporter. Bovendien ben ik 1 van de weinigen die de gebeurtenissen van gisteren opblaast. Ik praat ze zeker niet goed maar een paar jaar geleden gebeurde het ook bij PSV (tegen Kaiserslautern?) en ook bij Feyenoord. Maar als er wat gebeurd in Den Haag staan er meteen kranten mee vol.
Mijn *gaap* was richting peutertje Peter. Jij en Fabian sloegen met je reactie de spijker op zijnen kop. :wink:
Threads: 35
Bumme Wrote:D'r an met de lippe Wrote:En de concurrentie van ADO lacht zich kapot...
hup dordt :8: :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 312
EJR Wrote:D'r an met de lippe Wrote:EJR Wrote:Het is niet zo moeilijk hoor Peter. 
Mischien is het handig voor jou om niet automatisch aan te nemen dat alles negatief bedoeld is als men het over Den Haag heeft. Er zijn vast wel eens ouders die eens met hun kinderen een westrijdje willen bezoeken. Het is in dat geval best aannemelijk dat ze eerder naar de Kuip zullen gaan dan naar het Zuiderpark. Als ADO ook een modern stadion krijgt gaan ouders met hun kinderen wellicht eerder naar ADO. En ik bedoel al helemaal niet met mijn citaat dat ADO veel dagjes mensen heeft want dat is echt niet zo, ik heb respect voor de ADO supporter. Bovendien ben ik 1 van de weinigen die de gebeurtenissen van gisteren opblaast. Ik praat ze zeker niet goed maar een paar jaar geleden gebeurde het ook bij PSV (tegen Kaiserslautern?) en ook bij Feyenoord. Maar als er wat gebeurd in Den Haag staan er meteen kranten mee vol.
Mijn *gaap* was richting peutertje Peter. Jij en Fabian sloegen met je reactie de spijker op zijnen kop. :wink:
Hoe moet ik weten waarom een clubje als ADO een nieuw stadion krijgt? :razz:
Threads: 21
Marshall Wrote:D'r an met de lippe Wrote:de concurrentie van ADO :-k
Bumme Wrote:D'r an met de lippe Wrote:En de concurrentie van ADO lacht zich kapot...
Ik denk dat jullie met deze zinnen jezelf ook niet helemaal serieus nemen ofwel? Ik zat namelijk meer te denken aan Sparta, Willem II, Excelsior, NEC, RKC en Heracles. Nu staan wij al 9 punten boven ADO maar het is nog veel te vroeg om daar nu al conclusies aan te verbinden. Dat ik vol vertrouwen ben dat wij ADO voor kunnen blijven is een ander verhaal, maar uiteraard is het wel een concurrent.
EJR Wrote:Mijn *gaap* was richting peutertje Peter. Jij en Fabian sloegen met je reactie de spijker op zijnen kop. :wink:
Ok. Eén van mijn laatste zinnen in dat stukje tekst moest trouwens zijn één van de weinigen die de gebeurtenissen van gisteren NIET opblaast.
D'r an met de lippe Wrote:Marshall Wrote:D'r an met de lippe Wrote:de concurrentie van ADO :-k
Ik denk dat jullie met deze zinnen jezelf ook niet helemaal serieus nemen ofwel? Ik zat namelijk meer te denken aan Sparta, Willem II, Excelsior, NEC, RKC en Heracles. Nu staan wij al 9 punten boven ADO maar het is nog veel te vroeg om daar nu al conclusies aan te verbinden. Dat ik vol vertrouwen ben dat wij ADO voor kunnen blijven is een ander verhaal, maar uiteraard is het wel een concurrent.
EJR Wrote:Mijn *gaap* was richting peutertje Peter. Jij en Fabian sloegen met je reactie de spijker op zijnen kop. :wink:
Ok. Eén van mijn laatste zinnen in dat stukje tekst moest trouwens zijn één van de weinigen die de gebeurtenissen van gisteren NIET opblaast.
Jij blaast nooit iets op, hoewel je er altijd met je lippen an zit. :razz:
shirt sponsor per direct van het shirt, ze blijven nog wel even betalen...
Bangkok resident.
Toch kut hoor zo'n geintje!
100 man gooien in een keer de goede naam van ADO te grabbel!
Threads: 76
Bumme Wrote:Toch kut hoor zo'n geintje!
oow? Nu heeft ADO ineens een goede naam??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
harry_bierdop Wrote:Bumme Wrote:Toch kut hoor zo'n geintje!
oow? Nu heeft ADO ineens een goede naam?? 
Honger Harry? :razz:
Werkelijk waar schokkend om Adelaar zijn verhaal net te horen. Wat en de manier waarop, te gek voor worden dit allemaal. En dan dat interview met die supporters #-o
ADO supporters weten het nu iig zeker:
http://www.nu.nl/mmbase/images/883860
Threads: 97
Quote:ADO Den Haag-Vitesse wordt niet uitgespeeld
29/11/2006 12:46
De gestaakte wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse gaat de boeken in met een uitslag van 0-3. Het bestuur betaald voetbal van de KNVB heeft besloten dat de wedstrijd niet wordt uitgespeeld en dat de tussenstand als eindstand wordt aangemerkt.
Op zondag 19 november namen supporters uit onvrede over de prestaties van ADO bezit van het veld in Het Zuiderpark. Scheidsrechter Ruud Bossen besloot het duel met Vitesse te staken. Er moesten op dat moment nog 23 minuten worden gespeeld.
Voor de stand in de Eredivisie is de uitslag met name voor Vitesse van belang. De Arnhemmers stijgen van de veertiende naar de tiende plek. ADO blijft zeventiende.
Overigens krijgt het incident voor de Hagenaars wellicht nog een staartje. De tuchtcommissie van de KNVB is nog steeds bezig met een onderzoek naar de gebeurtenissen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
|