20-12-2006, 06:17 PM
Nu niet in paniek raken he, heren. Gewoon normaal door trainen. Want het gaat om de competitie.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
[b]Giel van de Poel[/b]
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FC CT- RBC
|
20-12-2006, 06:17 PM
Nu niet in paniek raken he, heren. Gewoon normaal door trainen. Want het gaat om de competitie.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
20-12-2006, 08:18 PM
Ik stond er helemaal niet in vandaag : Geen Cas achterin, dan vliegen de goals er zo in.
21-12-2006, 12:43 AM
Jongens, we stoppen ermee! Als het zo moet... :8:
Ik snap niet wie mijn wondersloffen heeft gejat... Eerste wedstrijd was ik de doelpuntenmachine die de media voorspeld hadden en in het vervolg raak ik geen enkele bal meer goed... Ik doe iets niet goed...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
21-12-2006, 01:25 AM
Mukkus Wrote:Hemmo 'ik loop de kantjes eraf' Beukman :roll: Bostoen laat gewoon nog ff zien dat hij niet in het 2e thuishoort .
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564) |
« Next Oldest | Next Newest »
|