Threads: 122
Geschorst zijn : Bakkal (1/3) en El Akchaoui (1/4)
En voor 1 wedstrijd: H. Mulder, Oper, Zuiverloon en R.de Vries.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 312
thank you.
The great old Ludwig von...
Heeft Zuiverloon even geluk. Zijn positie stond toch ter discussie? Nu wordt niet hij maar de andere potentiele rechtsback gedold door Koné en Farfan, waardoor die het plekkie van Zuiverloon wel kan vergeten. Slim Gianni. =D>
Threads: 137
Vette bek Peter, wacht eerst maar eens af, Heerenveen zal alles op de verdediging gooien denk ik en Alves kan er dan echt wel eentje inprikken. En vededigen kunnen de Heerenveners wel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Vret Mien Gras Wrote:Vette bek Peter, wacht eerst maar eens af, Heerenveen zal alles op de verdediging gooien denk ik en Alves kan er dan echt wel eentje inprikken. En vededigen kunnen de Heerenveners wel.
Niet als Hansson en Zuiverloon niet spelen, dan moeten ze het van Dingsdag en JongAPin hebben en dat zegt genoeg.
Threads: 208
Ik ben het VMG eens, zou nog weleens lastig kunnen worden tegen Hee....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 4
Altijd handig dat ik nu pas zie dat Bakkal is geschorst :oops:
Threads: 76
Hoef Wrote:Altijd handig dat ik nu pas zie dat Bakkal is geschorst :oops:
moet je maar niet zo vaak op vakantie gaan :razz: , dan zie je niet dat boklul op een schofterig twentse wijze loodgieter schenkel in tweeen trachtte te schoppen.
Threads: 4
Dat je me dan ook niet ff een sms stuurt, ontzettende klootviool