Threads: 65
Willem II - ADO Den Haag 2-1
NAC Breda - Sparta Rotterdam 2-1
NEC - RKC Waalwijk 2-1
Heracles Almelo - PSV 0-1
Vitesse - Roda JC 1-1
Feyenoord - FC Utrecht 2-1
Ajax - Excelsior 3-1
SC Heerenveen - FC Twente 1-1
FC Groningen - AZ 1-3
Threads: 131
Ja, je hebt het gered deze week! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 137
Lekker begin weer voor mij :lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Haha, ook 0-2 PSV goed en winst Nec.
Dit gaat een weekoverwinning worden, ik voel het aan mijn vriendin's water....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 114
Mukkus Wrote:NAC Breda - Sparta Rotterdam 3-1
NEC - RKC Waalwijk 1-0
We zitten mekaar op de hielen, Vret...
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 97
Ho ho, vlak mij niet uit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Vret Mien Gras Wrote:Frits Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Feyenoord - FC Utrecht 2-0
?? 
Wie heeft er nu de TTT vorig jaar gewonnen en staat er nu weer bovenaan :wink:
Het gaat gewoon 2-0 voor Feyenoord worden want Utrecht is ook niet in vorm en helemaal uit niet.
Ahum ahum, ik wil echt niet arro doen, maar ben ongelooflijk knetterdik nu en dacht maar aan 1ding, internet opzoeken en die keerl uit Utrecht even op z'n plaatsd wijzen. Pfoei wat een weekend.
Threads: 36
Vret Mien Gras Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Frits Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Feyenoord - FC Utrecht 2-0
?? 
Wie heeft er nu de TTT vorig jaar gewonnen en staat er nu weer bovenaan :wink:
Het gaat gewoon 2-0 voor Feyenoord worden want Utrecht is ook niet in vorm en helemaal uit niet.
Ahum ahum, ik wil echt niet arro doen, maar ben ongelooflijk knetterdik nu en dacht maar aan 1ding, internet opzoeken en die keerl uit Utrecht even op z'n plaatsd wijzen. Pfoei wat een weekend.

feli Vret
en thanks voor de tip om een fey verdediger te nemen. voortaan m'n team maken aan de hand van jouw uitslagen
Utrecht, it's vocking delicious
Threads: 41
NEC - RKC Waalwijk 1-0
Heracles Almelo - PSV 0-2
Feyenoord - FC Utrecht 2-0
SC Heerenveen - FC Twente 1-2
:eeeek: Vind ik toch een goed prestatie van mijzelf
En Vret. Als jij de weekwinnaar bent dan ben ik dat ook

. Allebei 13 punten.
Threads: 900
AssyriskaFF Wrote:NEC - RKC Waalwijk 1-0
Heracles Almelo - PSV 0-2
Feyenoord - FC Utrecht 2-0
SC Heerenveen - FC Twente 1-2
:eeeek: Vind ik toch een goed prestatie van mijzelf
En Vret. Als jij de weekwinnaar bent dan ben ik dat ook
. Allebei 13 punten.
Je moet beter tellen AssyriskaFF, Vret heeft idd 13 punten, maar jijzelf hebt er 15.
Daarmee ben je overigens niet alleen winnaar, je moet de weekoverwinning delen (met mij). :
Stand en nieuwe ronde volgen zo in een nieuw topic.
Threads: 41
Ow dus toch wel. Ik dacht dat je namelijk geen punten zou krijgen voor de juiste toto. Dacht dat dat alleen voor overwinningen was.
Maar bedankt Mitch!!