The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-FC Twente
#31
centre court Wrote:als alleen de uitslag telt kun je dus niet meer ''onverdiend'' verliezen. vind ik onzin. hoe vaak komt 't wel niet voor dat een team 90 min lang aanvalt en 12 kansen mist en dat de tegenstander 1x countert en scoort!? dan heeft dat team 't goed gedaan maar dan is de overwinning wel onterecht natuurlijk.

My point exactly. Kijk, we kunnen het wel met elkaar eens zijn. :razz:
Reply
#32
Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:als alleen de uitslag telt kun je dus niet meer ''onverdiend'' verliezen. vind ik onzin. hoe vaak komt 't wel niet voor dat een team 90 min lang aanvalt en 12 kansen mist en dat de tegenstander 1x countert en scoort!? dan heeft dat team 't goed gedaan maar dan is de overwinning wel onterecht natuurlijk.

My point exactly. Kijk, we kunnen het wel met elkaar eens zijn. :razz:

Maar je kan ook stellen dat de sukkelploeg die 12 kansen mist blijkbaar veel moeite heeft met waar het spelletje om draait: doelpunten maken. Als de tegenstander dan slechts 1 kans nodig heeft om een goal te scoren dan heeft die terecht gewonnen.
Of willen jullie liever dat op de tribune een 'onafhankelijke' jury gaat beoordelen wie dat het spelletje het leukst speelt? 8-[ ](*,) ga dan alsjeblieft turnen of ijsdansen of zo kijken.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Bredanaar Wrote:
Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:als alleen de uitslag telt kun je dus niet meer ''onverdiend'' verliezen. vind ik onzin. hoe vaak komt 't wel niet voor dat een team 90 min lang aanvalt en 12 kansen mist en dat de tegenstander 1x countert en scoort!? dan heeft dat team 't goed gedaan maar dan is de overwinning wel onterecht natuurlijk.

My point exactly. Kijk, we kunnen het wel met elkaar eens zijn. :razz:

Maar je kan ook stellen dat de sukkelploeg die 12 kansen mist blijkbaar veel moeite heeft met waar het spelletje om draait: doelpunten maken. Als de tegenstander dan slechts 1 kans nodig heeft om een goal te scoren dan heeft die terecht gewonnen.
Of willen jullie liever dat op de tribune een 'onafhankelijke' jury gaat beoordelen wie dat het spelletje het leukst speelt? 8-[ ](*,) ga dan alsjeblieft turnen of ijsdansen of zo kijken.


my point exactly. :wink:
Reply
#34
en wat nou als 1 ploeg 5x scoort maar alle 5 de doelpunten worden onterecht afgekeurd en het andere team scoort 1x in de 92e minuut vanuit buitenspel positie maar die wordt wel geteld? is het dan nog steeds terecht?
Reply
#35
nee DAN is het onterecht
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#36
Mac Wrote:en wat nou als 1 ploeg 5x scoort maar alle 5 de doelpunten worden onterecht afgekeurd en het andere team scoort 1x in de 92e minuut vanuit buitenspel positie maar die wordt wel geteld? is het dan nog steeds terecht?

allemaal subjectief, als een doelpunt van ajakkes afgekeurd wordt vind ik het terecht en jij niet. :razz:

bij dit spelletje wint degene die de meeste goedgekeurde doelpunten heeft gemaakt. moet je de scheids maar zodanig beinvloeden dat hij hem de volgende keer wel goedkeurt, dat moet jij als ajakkessied toch weten, die hebben alleen maar al die prijzen gehaald met onterecht goedgekeurde doelpunten. :razz:
Reply
#37
ok mooi, deze post sla ik op en ga ik voortaan elke keer gebruiken als je weer wat te klagen hebt over de scheids, KNVB of media oid Wink
Reply
#38
Quote:al die prijzen
Undecided :-k

o.....je bedoelt natuurlijk de JC-schaal? :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#39
Mac Wrote:ok mooi, deze post sla ik op en ga ik voortaan elke keer gebruiken als je weer wat te klagen hebt over de scheids, KNVB of media oid Wink

hoho, ik mag wel blijven zeiken over het scheidsrechterkorps he....
Reply


Forum Jump: