19-01-2008, 01:34 PM
net als gisteren.... had gewoon 4-1 moeten zijn
Utrecht, it's vocking delicious
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Exc - Fey
|
19-01-2008, 01:34 PM
net als gisteren.... had gewoon 4-1 moeten zijn
Utrecht, it's vocking delicious
19-01-2008, 02:05 PM
Ja absoluut, maar dit is ook mooi!
19-01-2008, 03:05 PM
Gefeliciteerd Mindlight!
Zal wel een geweldige ervaring voor je zijn geweest, zelf baal ik er uiteraard van. Dat jullie de volgende wedstrijd maar mogen verliezen :wink:
19-01-2008, 03:31 PM
Ja dinsdag wordt zwaar, we doen het nooit goed bij jullie uit. Maar dit moet vertrouwen geven.
Ik teken voor een gelijkspel. Wel kut die dinsdagavondwedstrijden trouwens, gelukkig hebben we geen combi.
19-01-2008, 03:44 PM
mindlight Wrote:Ja dinsdag wordt zwaar, we doen het nooit goed bij jullie uit. Maar dit moet vertrouwen geven. Ga je er nog heen? Competitie wordt in een paar maanden tijd door je strot geramd omdat er nog tijd moet zijn voor die kut play-offs. Gelijkspel neem ik niet genoegen mee, maar dat komt omdat wij de thuis spelende ploeg zijn. Na de 1-1 bij jullie was ik wel enigzins tevreden.
19-01-2008, 03:56 PM
D'r an met de lippe Wrote:mindlight Wrote:Ja dinsdag wordt zwaar, we doen het nooit goed bij jullie uit. Maar dit moet vertrouwen geven. Dat kan ik me voorstellen, ik vind nog steeds dat we die hadden moeten winnen . Maar ik ben erbij hoor dinsdag
19-01-2008, 04:11 PM
Haha oke. Als het goed is krijg je bij aankomst een gratis broodje kaas of ham. Gebruikelijke gastvrijheid van Heracles :wink:
19-01-2008, 04:14 PM
D'r an met de lippe Wrote:Haha oke. Als het goed is krijg je bij aankomst een gratis broodje kaas of ham. Gebruikelijke gastvrijheid van Heracles :wink: Klopt ja, wordt voor mij de vierde keer Almelo geloof ik Misschien moeten we maar eens een topic over die pot openen.
19-01-2008, 04:21 PM
mindlight Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Haha oke. Als het goed is krijg je bij aankomst een gratis broodje kaas of ham. Gebruikelijke gastvrijheid van Heracles :wink: Netjes! Topic is een goed idee, maar vanavond eerst nog met het busje naar Arnhem. Al verwacht ik niet dat wij er punten pakken, maar je weet nooit. Dat voetbal onvoorspelbaar is bleek gister wel :razz:
19-01-2008, 04:32 PM
Absoluut, succes gewenst (maar niet teveel )
19-01-2008, 05:25 PM
En toen was Feyenoord weer terug bij af. Ik ben erg benieuwd naar de sancties van van Marwijk.
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
19-01-2008, 07:19 PM
Ad Wim Wrote:Omdat een verdediger afgerekend wordt op de fouten die hij maakt. En ik zie hem dus al jarenlang klungelen in samenvattingen. En dat vind ik reden genoeg om me af te vragen waarom jij hem zo goed vindt, want ik zie jou hem ophemelen en je hebt zelfs geopperd om hem te selecteren voor Oranje... ik heb in deze draad helemaal geen mening gegeven over greene, jij stelt hier dat ik hem zo goed vind, ik heb alleen maar een gedeelte van een post van jou gequote waarin je weer eens zegt dat je (weer) eens iets niet snapt, ik zeg helemaal niets over greene, dat had ik namelijk bewust niet meegequote. over greene. 2 seizoenen geleden voetbalde hij goed. toen heb ik gezegd dat (mede gezien andere beschikbare backs) helemaal niet zou misstaan in oranje. daarna presteerde hij minder en hij is pas net terug van een erg lange blessure en staat normaal gesproken niet in de basis bij feyenoord. gister was hij trouwens helemaal het noemen niet waard, in vergelijking met de dramatische lucius en hofland (en buijs). je miste duidelijk weer de kern. over de fouten van heitinga maak je je overigens niet echt druk. daarvan vind je het wel normaal dat hij in oranje staat. jij lult doorgaans met alle ajakkes winden mee, en dat is een van de redenen dat ik jou op voetbalgebied niet echt serieus neem.
19-01-2008, 07:22 PM
Peter Wrote:waf Wrote:plaatst overigens ook de overwinning van psvee in de kuip iun een heel ander perspectief. ik weet nu dat psvee echt niet zo goed was als het leek, wij zijn hopeloos uit vorm en spelen slecht. daarvoor speelden we al zo bij hoerenveen. :wink:
19-01-2008, 07:24 PM
mindlight Wrote:Schitterend =D> De drie belangrijkste wedstrijden zijn zovast gewonnen (sparta, ajax en feyenoord), nu handhaven dan maar. van harte feli! erg mooi voor je en het is je van harte gegund. ik hoop dat jullie erin blijven. ik had nooit een hoge pet op van hem, maar ik vind hetgeen lokhoff presteert uitermate knap.
19-01-2008, 07:27 PM
Ja ik ook, qua persoonlijkheid niet uit te staan die man, maar hij doet het uitstekend.
19-01-2008, 07:27 PM
wat kan ik hier kwaad om worden:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://video.google.com/videoplay?docid=2968104736067916853&hl=nl">http://video.google.com/videoplay?docid ... 6853&hl=nl</a><!-- m -->
19-01-2008, 07:35 PM
triest idd...
zulke mensen horen niet in een stadion, maar keurig een meldingsplicht te hebben tijdens een wedstijd
Mijn gras is groener
19-01-2008, 07:38 PM
mindlight Wrote:wat kan ik hier kwaad om worden: Waar gaat dit filmpje over, geef eens uitleg?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
19-01-2008, 07:45 PM
is dat nodig dan? zielig mannetje dat stoer probeert te doen tegen de vrijwilliger (die hem waarschijnlijk terecht heeft gewezen tijdens de wedstrijd) en hem daarbij bijna door een ruit gooit. Vervolgens is ie zo ongelofelijk trots op zn actie dat ie het filmpje dat ie heeft gemaakt op internet zet. Beetje stoer lopen doen tegen de supporters van de tegenpartij is nog tot daar aan toe maar dit soort dingen tegen mensen die zich inzetten voor je eigen club, bah.
19-01-2008, 07:50 PM
Was een Feyenoorder...
20-01-2008, 12:12 PM
Mac Wrote:is dat nodig dan? zielig mannetje dat stoer probeert te doen tegen de vrijwilliger (die hem waarschijnlijk terecht heeft gewezen tijdens de wedstrijd) en hem daarbij bijna door een ruit gooit. Vervolgens is ie zo ongelofelijk trots op zn actie dat ie het filmpje dat ie heeft gemaakt op internet zet. Beetje stoer lopen doen tegen de supporters van de tegenpartij is nog tot daar aan toe maar dit soort dingen tegen mensen die zich inzetten voor je eigen club, bah. Ja dat is nodig. Ok, nu weet ik iets meer. Wat een koekwous. En dat hij het opneemt en op internet zet, pfff.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|