The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Graafschap
Quote:Kromkamp lijkt De Graafschap te halen

Trainer Sef Vergoossen van PSV kan zondag in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap vermoedelijk weer beschikken over Jan Kromkamp. De rechterverdediger ontbrak donderdag in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Helsingborgs IF wegens een knieblessure.

"Ik verwacht dat Jan zondag gewoon weer kan spelen", zei Vergoossen, die zaterdag na de laatste training pas een definitieve beslissing neemt. Eduardo Alcides was de enige PSV'er die aan het met 2-1 gewonnen duel in Zweden fysieke klachten overhield. De Braziliaan klaagde over een pijnlijke lies. Zijn inzetbaarheid voor zondag komt niet in gevaar.

Vergoossen overweegt ondanks het drukke programma vast te houden aan zijn basisspelers. "We moeten proberen om elke keer het sterkste elftal op te stellen. Wel met in het achterhoofd dat er nog een heel pakket wedstrijden aan zit te komen. Qua fitheid van de spelers moeten we de situatie van wedstrijd tot wedstrijd bekijken."
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
0-1
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:0-1
door wie ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
door wie ?

schone. psv blijft geen geluk houden tegen de kleintjes. gaat deze keer mis.
Reply
Dus jij hebt 2x Graafschap in je team ?
Reply
Ik speel dat spel niet dit jaar.
Reply
Alcides is mijn cappie dus die schele moet spelen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Eduardo Alcides was de enige PSV'er die aan het met 2-1 gewonnen duel in Zweden fysieke klachten overhield. De Braziliaan klaagde over een pijnlijke lies. Zijn inzetbaarheid voor zondag komt niet in gevaar.

<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl">http://www.telegraaf.nl</a><!-- w -->
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:http://www.telegraaf.nl

Jammer, Ekslem Sad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:
de nieuwe Wrote:
door wie ?

Geluk.. dat roept iedereen al 9 jaar. Xtragaap4de
Gewoon 4-0 morgen, zij missen hun centrale verdedingsduo Jansen (griep)-Keller (geschorst) dus ik verwacht goals van Danko. :8:
Reply
Peter Wrote:
centre court Wrote:
de nieuwe Wrote:
door wie ?

Geluk.. dat roept iedereen al 9 jaar. Xtragaap4de
Gewoon 4-0 morgen, zij missen hun centrale verdedingsduo Jansen (griep)-Keller (geschorst) dus ik verwacht goals van Danko. :8:

Inderdaad.
Simpele overwinning PSV, met goals van Lazoviesterd en Koevermans.

Quote:De Graafschap heeft een moeizame trainingsweek achter de rug. Diverse spelers werden de afgelopen dagen bevangen door het griepvirus. Het laatste slachtoffer is Michael Jansen. De verdediger stond vrijdag al op het trainingsveld toen hij zich genoodzaakt voelde zich ziek af te melden. Jansen is onzeker voor de wedstrijd zondag.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lazoviesterd? Das echt wel de slechtste naamsverbastering in jaren. :p
Reply
Peter Wrote:Lazoviesterd? Das echt wel de slechtste naamsverbastering in jaren. :p

Ok deze dan; "oorlogsmisdadiger".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
0-1 maken en 1 minuut later alweer de 1-1 tegen krijgen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:0-1 maken en 1 minuut later alweer de 1-1 tegen krijgen :|

Guttegut ja.. wat een pech he. En ze schoten de 1e helft ook nog op de paal! Lucky PSV alom! Het was dan weer lucky de Graafschap dat ze niet eerder een penalty tegen kregen (kon al 3x, waarbij de overtreding op Bakkal net voor de 2-1 zeker pingel+rood voor van Fessem was) en dat Danko weer 3x alleen voor de keeper mist.

Dramatisch gespeeld, vooral de normaal meest degelijke krachten Salcido (echt geen bal geraakt, als ik een cijfer moet geven ist met veel pijn en moeite een krappe 3) en Simons (overal net te laat) lieten het aardig afweten. De Graafschap had mss best recht op een puntje, maar op Schone en in iets mindere mate die Tarvadinges na is dat ook echt een dramatische ploeg.

Meest positieve aan deze middag was de gele kaart voor Salcido waardoor hij geschorst is. Hij staat al een paar weken te stuntelen en veroorzaakt alleen maar onrust. Prima dat we die een keer moeten missen. Maar goed, de 2-2 hing lange tijd in de lucht, er werd nog een balletje van de lijn gehaald maar uiteindelijk gewoon weer 3 punten dichter bij de titel.
Reply
Peter Wrote:Guttegut ja.. wat een pech he. En ze schoten de 1e helft ook nog op de paal! Lucky PSV alom!
Gelukkig bevestig je dit in de rest van je post :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Guttegut ja.. wat een pech he. En ze schoten de 1e helft ook nog op de paal! Lucky PSV alom!
Gelukkig bevestig je dit in de rest van je post :lol:

Misschien moet jij het begrip lucky er nog maar eens op naslaan.
Reply
Peter Wrote:waarbij de overtreding op Bakkal net voor de 2-1 zeker pingel+rood voor van Fessem was

Dat was dus écht geen pingel... v. Fessem legt heel even de hand in de zij/op de heup van Bakkal, maar daar zal hij echt niet door uit balans zijn geraakt... Hij gaat echt overdreven liggen met de benen de lucht in alsof hij onderuit geschoffelt wordt... Dat was een gele kaart voor Bakkal voor een schwalbe en een vrije trap voor de Graafschap...
Reply
Hmm dat wil ik vanavond nog wel eens terugzien dan. Mij leek het een 100% pingel.
Reply
Slecht gevoel De Jonge na PSV-uit
door onze Telesportredactie
Eindhoven -
Jan de Jonge, coach van De Graafschap, baalde na afloop van de wedstrijd tussen PSV en de Graafschap (4-1). "Ik heb een heel vervelend gevoel”, zei hij. „Uiteindelijk is het een terechte nederlaag. We hebben grote delen van de wedstrijd behoorlijk tot goed gevoetbald. Als we dit weten door te trekken, komt De Graafschap op een prima plek in de eredivisie terecht.”

-
Hee verrek, dat zeiden de trainers van Willem II, VVV, Excelsior en Sparta de laatste weken ook na PSV. Wat een pech voor PSV dat al die ploegen hun beste voetbal tegen ons spelen. :8:
Reply
Moment met Farfan 1e helft -> penalty
Moment met Bakkal -> geen penalty inderdaad
Gegeven penalty -> terecht rood, maar geen penalty (net buiten de 16)
Reply
Ik vond dat PSV uiteindelijk gelukkig heeft gewonnen, ook al doet de uitslag van 4-1 anders vermoeden... De eerste helft vond ik de Graafschap misschien zelfs wel beter, bij de 1-1 schoot Robbemond de bal maar net naast via de handen van Gomes en schoot Tarvadinges op de paal, daar had het zomaar 1-2 of zelfs 1-3 kunnen staan... Vlak voor rust moet Bakkel het dan ook afmaken oog in oog met van Fessem... 2de helft krijg PSV een corner waaruit de 1-2 van Bakkal valt, in mijn ogen had dat geen corner mogen zijn maar ging daar een overtreding van Simons aan vooraf, ik meen op Buijs die de bal over de achterlijn speelde... Bij de 1-3 was het idd terecht rood maar ook geen strafschop, de overtreding werd er duidelijk buiten gemaakt... Niet echt overtuigend voor de zeer waarschijnlijk aankomend landskampioen...

Ow en wat is die Vergoossen een lafbek zeg... Ik heb hem eerder rare wissels zien maken, nu ook weer, je staat bij rust op 1-1 en haalt er dan een aanvaller af om er een enigzins verdedigend ingestelde middenvelder (Mendez) voor in de plaats te zetten... Dan speel je alleen nog met Lazovic als echte aanvaller en dan de diepgaande Dudzsak en Bakkel daarbij... Wacht het nog 15 min aan en gooi dan Koevermans erbij ofzo, je wil toch winnen???
Reply
Gomes stond er iig lekker op bij de 0-1 :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:Gomes stond er iig lekker op bij de 0-1 :lol:

Gomes kennende houdt hij de komende twee weken de nul om deze fout goed te maken. Hij had er flink de P in.
Salcido verdiende vandaag een 1, voor de ene pass die goed aankwam.

Graafschap leuke ploeg om te bekijken, valt goed aan maar kan niet verdedigen. Als beide ploegen alle kansen gemaakt hadden was het 12-6 geweest.
Reply
hahaha blijf het fantatisch vinden. PSV wint wéér met zoveel geluk, niet overtuigend, niet om aan te zien, laf. Man, wat een geluk heeft dat PSV zeg.. je snapt niet dat PSV gewoon 4 jaar lang zoveel geluk kan hebben he Peter :wink: Undecided .

Dit PSV speelt gewoon met elke tegenstander, geeft het gevoel dat er wat te halen valt en slaat vervolgens dodelijk toe zoals ze dat al doen vanaf Guus H. Niks met geluk te maken, gewoon kwaliteit (net zoals ik trouwens altijd hebt gezegd dat lucky ajax geen lucky ajax was maar dat scoren in de laatste minuut ook gewoon een kwaliteit is en vaak ook een gevolg van je tegenstander daarvoor al 40 minuten onder druk te hebben gezet).

Ondanks dat ik normaal gesproken, aan het begin van een seizoen, meestal hoop dat feyenoord kampioen wordt vind ik dat dit PSV zeker de titel verdiend. Met afstand de beste van Nederland op het moment.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Ik vond dat PSV uiteindelijk gelukkig heeft gewonnen, ook al doet de uitslag van 4-1 anders vermoeden... De eerste helft vond ik de Graafschap misschien zelfs wel beter, bij de 1-1 schoot Robbemond de bal maar net naast via de handen van Gomes en schoot Tarvadinges op de paal, daar had het zomaar 1-2 of zelfs 1-3 kunnen staan...

Die 2 kansen konden er inderdaad in, maar als je zo gaat redeneren moet je niet 1-3 maar 3-3 als ruststand opperen. PSV ging 2x alleen op de keeper af en dat waren grotere kansen dan de 2 die jij memoreert om tot een 1-3 stand te komen en de zege zodoende als gelukkig af te doen. Dat de Graafschap een deel van de 1e helft beter was klopt overigens, maar vooral tussen de 2-1 en de 3-1 waren zij echt stukken beter en hing de 2-2 gewoon in de lucht.

BIERTEAM.NET Wrote:Ow en wat is die Vergoossen een lafbek zeg... Ik heb hem eerder rare wissels zien maken, nu ook weer, je staat bij rust op 1-1 en haalt er dan een aanvaller af om er een enigzins verdedigend ingestelde middenvelder (Mendez) voor in de plaats te zetten... Dan speel je alleen nog met Lazovic als echte aanvaller en dan de diepgaande Dudzsak en Bakkel daarbij... Wacht het nog 15 min aan en gooi dan Koevermans erbij ofzo, je wil toch winnen???

Was een noodgedwongen wissel, Farfan had griep en Vergoossen zei achteraf dat hij beter niet eens had kunnen starten omdat het gewoon niet ging. Koevermans brengen ipv Mendez kan inderdaad, maar dan gooi je het hele systeem overhoop en ga je 4-4-2 spelen. Vergoossen wil juist de rust en duidelijkheid behouden en dus kosten wat kost 4-5-1 blijven spelen. Dat deed hij dus door Mendez op de plek van Bakkal te zetten, Bakkal op de plek van Afellay en Afellay op de plek van Farfan. Best wat voor te zeggen. Het was iig geen wissel waardoor PSV verdedigender ging spelen zoals jij suggereert.

Verder volledig met je eens dat 2-2 terechter was geweest dan 4-1, maar een nipte zege voor PSV zou absoluut niet onverdiend te noemen zijn omdat het op een paar momenten en puur door individuele klasse verslaan van een tegenstander ook een kwaliteit is. PSV heeft daar nu eenmaal de spelers voor, de Graafschap niet. Dat was gisteren het enige verschil tussen beide ploegen.
Reply
harry_bierdop Wrote:hahaha blijf het fantatisch vinden. PSV wint wéér met zoveel geluk, niet overtuigend, niet om aan te zien, laf. Man, wat een geluk heeft dat PSV zeg.. je snapt niet dat PSV gewoon 4 jaar lang zoveel geluk kan hebben he Peter :wink: Undecided .

Dit PSV speelt gewoon met elke tegenstander, geeft het gevoel dat er wat te halen valt en slaat vervolgens dodelijk toe zoals ze dat al doen vanaf Guus H. Niks met geluk te maken, gewoon kwaliteit (net zoals ik trouwens altijd hebt gezegd dat lucky ajax geen lucky ajax was maar dat scoren in de laatste minuut ook gewoon een kwaliteit is en vaak ook een gevolg van je tegenstander daarvoor al 40 minuten onder druk te hebben gezet).

Ondanks dat ik normaal gesproken, aan het begin van een seizoen, meestal hoop dat feyenoord kampioen wordt vind ik dat dit PSV zeker de titel verdiend. Met afstand de beste van Nederland op het moment.

NEC-PSV kon wel eens de kampioenspot worden als PSV van Ajax wint, dus bij deze meld ik vast dat ik tegen die tijd wel 2 kaartjes wil als je dat weer eens kunt regelen. Wink
Reply

Forum Jump: