The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mac's dubbele challenge
#1
maar weer even een nieuw topic aangezien het oude helaas weg is. De laatste week van mn challenge. Gister heel veel gespeeld alleen geen cash. Ik heb ook besloten van het cashgamen af te stappen. Ik ben er gister toch wel achter gekomen dat ik toernooien en sit en go's veel leuker vind om te spelen en daar gewoon veel beter in ben ook. Ik speelde eigenlijk heel weinig toernooien maar ik haal zo vaak the money als ik ze speel (itm % van ruim 30% op OPR). Ik moet gewoon even het geluk hebben dat er dan een flipje goed valt en ik haal ook de final table.

Maar goed gister was ik naar gittermaster gegaan en samen met deshotas zouden we een toernooiavondje houden. Eerst zouden we een stukje gaan varen maar toen we aankwamen was de eerste bad beat er al: de boot lag half onder water. Met vereende krachten is het ons gelukt de boot helemaal onder water te krijgen en we waren nog meer de lul. Er zou iemand het water in moeten dus wij even terug naar het huis van gitter om wat spullen op te halen en even het plan van aanpak vast te stellen.

Dat gaat natuurlijk niet zonder ondertussen een spelletje op te starten en ik schreef me in voor een 20$ sng op everestpoker. Het vervelende aan everest sng's vind ik dat die blindlevels in het begin zo ongelofelijk langzaam gaan en op t eind veel te snel. Daardoor duurt de sng behoorlijk lang maar heb je toch nog een crapshoot op t eind. Maar het ging lekker ik kreeg Azen en Koningen vrij snel achter elkaar en kreeg ze nog afbetaald ook waardoor ik dikke chipleader was. Vanaf toen de tafel echt behoorlijk aangestampt. Er zaten 3 ongelofelijk tighte shorties links van me en die hun blinden heb ik gewoon constant gepakt waardoor ik op een gegeven moment gewoon op bijna 6k stond (nummer 2 op 1500 ofzo). Redelijk snel haalden we iig the money maar aangezien ik chipleader was wilde ik meer. Na even gespeeld te hebben ging de gozer rechts van me op sitout met ruim 2500 punten. Gast links van me had 1500 dus dat vond ik niet heel ongunstig maar het werd toch een redelijk zware battle. Uiteindelijk schakel ik m uit en ik denk lekker nu even snel raisen en ik word 1e aangezien die gozer nog altijd op sitout zat. Maar wat gebeurde er...'opeens' was hij terug! Hij vond het blijkbaar zo belangrijk om 2e te worden ipv 3e dat hij op sitout is gaan zitten. HU had ik een redelijk dikke voorsprong maar die werd al snel teniet gedaan doordat hij hitte als een beest. Uiteindelijk weet hij zelfs op voorsprong te komen en moet mijn 9Ts het winnen van zijn Ax. Dat gebeurt en daarna maak ik het vrij snel af. Hoppa goed begin 100$ in de pocket.

Ondertussen hadden we besloten dat gitter en deshotas het water in zouden gaan en Martijn (het broertje van gitter) kwam ook nog even helpen. Ondertussen was het begonnen met hard regenen en onweren, weer een bad beat. Daar aangekomen bleek het toch niet zo makkelijk als we dachten...water is namelijk zwaar! Gelukkig hadden we een heel relaxte voorbijganger die zn hond aan het uitlaten was die nog even kwam helpen. Na een half uur in de stromende regen staan trekken aan het touw en proberen de boot om te keren was het eindelijk gelukt. We waren volledig doorweekt en volgens mij waren ze dan ook niet echt blij met ons toen we al druppende de AH binnenkwamen en ze eigenlijk beter met een dweil achter ons aan hadden kunnen banjeren.

Bij gitter aangekomen was het bijna 6 uur en begon een van mn favoriete toernooien op pokerstars, de 22$ freezeout met dubbele stack. Ik begon goed hier en wist al snel te dubbelen maar daarna ging het al snel bergafwaarts. Ik kreeg heel weinig en was ook veel te passief waardoor ik langzaam gewoon afblindde. 10 plekken voor de bubble kreeg ik AJ in middenpositie en besloot het er toch maar in te gooien en niet als een pussy richting the money te folden. Helaas kreeg ik een call van AK en geen 3 outer hier en ik was out als een van de bubble boys.

Ondertussen was de daily fifteen grand begonnen waar deshotas en ik aan meededen. Deshotas had m de avond ervoor ook gespeeld waar hij er als 10e uitging en daar nog steeds ziek van was dus eigenlijk had ie er niet veel zin in maar toch ingeschreven. Hier ging het wat beter alhoewel ik op een gegeven moment wel op sterven na dood was met 1200 chips en blinds 100/200 maar ik wist toch mn stack vrij snel weer op een normaal niveau te krijgen zonder ook maar een suckout te maken. Hier eindigden we allebei dan ook in the money maar erg dik was het niet. 28$ was mijn deel. Ondertussen de $8.80 freezeout opgestart en daar speelde ik echt fantastisch. Ik zat inmiddels lekker in het ritme en wist op precies de juiste momenten de juiste plays te maken. Paar keer geraised op de flop met niks en elke keer gooide die gast weg en dat zijn zulke belangrijke plays in dit soort toernooien aangezien dat heel lekker bouwt aan je stack. Ook nog een vreselijk slechte 3 barrel afgecallt met third pair waar ik tegen een total bluff zat. Ik wist dan ook met een ruim avg stack the money te bereiken. Hier kreeg ik een kleine bad beat. We kregen een 3way allin, ik met mn koningen een, iemand met half mijn stack met AJ en een bigstack met 44. Alles goed tot de river waar de verschrikkelijke A valt en ik genoegen moet nemen met de side pot die ongeveer even groot was als mijn stack voor de hand. Geen ramp dus maar het had een mooie uitbreiding van mn stack geweest. Vanaf dat moment ging het ook minder, mn raises preflop werden allin gegooid en ook een cbet op de flop werd allin gegooid waardoor ik short stack raakte. We waren inmiddels bij de laatste 40 aanbeland (de leuke prijzen begonnen pas aan de FT trouwens). Ik steal nog wat zodat ik iig rond 1/2avg blijf zitten wanneer ik 88 krijg op de BB. UTG raist en de button callt. Ik heb hier nog wel redelijk wat fold equity en bij een call waarschijnlijk een coinflip die ik best wil aangaan op dat moment dus ik gooi het allin. UTG callt (slecht teken) en de button fold. UTG laat AT zien (slechte call imo maar goed moet ie zelf weten). Ik schreeuwen om lage kaarten maar blijkbaar ben ik geen Rolf Slotboom want een ongelofelijk lelijke 10 valt op de river. Ik eindig als 35e met een schamele 24$ prijzengeld...ja je leest t goed zelfs nog minder als in die fifteen grand waar ik een stuk minder diep kwam.

Vandaag was mn laatste kans voorlopig om de sunday million te spelen aangezien ik vanaf volgende week moet werken dus ik besloot als afsluiting een qualifier te spelen. een 8,80 double shootout 6 max. 1 ticket en de nummer 2 t/m 5 winnen nog een geldprijsje dus als je de eerste shootout won was je bijna zeker dat je je kosten eruit had. De eerste shootout won ik eigenlijk vrij simpel. Er zat een dikke aap aan tafel met geluk maar die wist ik in de heads up te slopen. aan de 'ft' duurde het even voor de eerste eruit ging maar vanaf toen ging het snel en zonder dat ik t echt door had en zonder dat ik uberhaubt een speelbare hand gehad had zat ik HU met een 9:1 chipachterstand. Ik krijg 33 en moet hier natuurlijk gaan flippen, hij draait A6 open voor idd de coinflip. Flop QKK, turn een 9...river een A...aargh weer die kutriver maar goed ook weer een flip. voor 20$ moest ik het doen en helaas geen SM voor mij.

Al met al wel redelijk goed gespeeld...6 toernooien gespeeld waarvan ik er bij 4 itm ben gekomen. Lijkt me vrij uniek, jammer dat die ft er niet inzat maar dat komt nog wel een keer. De dag afgesloten met ruim 100$ winst wat voor mij toch een redelijk bedrag is. Helaas gingen gitter en deshotas iets minder (of gitter moet nog de 109$ gewonnen hebben maar dat denk ik niet aangezien dat hier wel had gestaan dan Wink). Wel de meeste sicke beats voorbij zien komen bij hun. De mooiste was de volgende: Gitter heeft AT, tegenstander A9. Flop komt TKK...oftewel in de pocket zou je denken. Turn K, river K...split pot! maar ook zoveel 3 outers gezien echt niet normaal.

ook qua afvallen een goeie dag trouwens, anderhalf uur proberen een boot de kant op te trekken verbrand wel aardig wat calorieen denk ik Wink.

Lang verhaal geworden, maar behalve dan dat we niet hebben kunnen varen toch een leuke dag gehad.
Reply
#2
haha, mooi stukje Mac, wat dat afvallen betreft; shoarmaschotel en m&m's, chocola... Denk dat dat bootje dat niet compenseert Wink
Heb de 109 niet gewonnen, omdat deelfde aap die eerder mijn 2 pair callde met een gigabet op een str draw. Nu wederomn mijn gigabet callde op een straight draw...
10 10 K op board na flinke raise preflop.
Ik AK.
Gooi mijn hele stack erin en hij callt en hit straight. Gewoon precies diezelfde gast weer.
Anyway, was wel lachen gisteren. Heb vanmorgen alweer bijna 1k terug, dus gaat weer wat beter... Maar gisteren was af en toe echt sick
The great old Ludwig von...
Reply
#3
haha nee dat denk ik ook niet Wink alhoewel ik me redelijk heb ingehouden met de m&m's en de chocola (die laatste kreeg ik ook niet veel kans voor Tongue).

pffft wat een aap was dat ja, wel sick dat ie gewoon 2x zn straight hit! Gelukkig was ik er toen niet meer bij, volgens mij ging dat kapotte beeldscherm door de huiskamer.
Reply
#4
De laatste dag van mn challenge. Morgen eerste werkdag en het is dus tijd om terug te kijken.

Eigenlijk kun je zeggen dat mn challenge behoorlijk gefailed is. Ik heb lang niet zoveel handjes gespeeld als ik zou willen en bovendien ook niet de winst behaald waar ik op hoopte. Wel winstgevend gespeeld op de 100NL wat dan weer een positief iets is (al was t maar over paar duizend handjes) en betekent dat ik die limiet ook kan beaten. Stiekem dacht ik dat al wel maar is mooi om dat bevestigt te zien. Zoveel anders is de 100NL niet, er wordt wat meer ge3bet maar verder valt de aggressiviteit me reuze mee.
Ook ben ik dichtbij een SM ticket en een WCOOP ticket geweest (heads up en laatste step), jammer dat t niet gelukt is maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat me wel een keer gaat lukken, zo hoog is dat niveau niet.
Als laatste heb ik besloten terug te gaan naar toernooien en sng's. Toernooien daar ligt toch wel mn kracht denk ik, helaas heb ik daar vaak te weinig tijd voor maar sng's zijn dan een goed alternatief en ik denk dat daar een aardige edge te halen valt.

Ik heb niet op de weegschaal gestaan maar de 65 kilo heb ik niet gehaald. Denk dat ik tussen de 67 en 68 zit nu. Op zich geen ramp, m'n conditie is wel vooruit gegaan en ook wat spierkracht erbij maar toch nog dat verdomde buikje dat er steeds net niet af wil. Misschien helpt t als ik zo weer 40 uur per week werk ipv 40 uur per week op m luie reet zit hier.

Al met al geen van mn hoofddoelstellingen behaald, wel lol gehad en er positieve dingen uit weten te halen en dat is ook belangrijk. Thx voor de mensen die me gesteund hebben en vooral gitter die me wel een beetje heeft doen inzien dat teruggaan naar de sng's en toernooien een positief effect op me zou hebben.
Reply
#5
Mac Wrote:maar toch nog dat verdomde buikje dat er steeds net niet af wil.

100 sit-ups per dag. Zets all.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
hehe ben bang van niet. Qua buikspieren is er niks mis namelijk aangezien ik bij jiu jitsu regelmatig 300+ buikspieroefeningen moet doen. Probleem is gewoon dat er een vetlaagje overheen zit Wink en dat gaat er over t algemeen alleen af helaas door cardio te doen.
Reply
#7
Een vetlaagje is normaal, dus waar maaaaaaaak je je druk over? Of moet je over een maand op de cover van Men's Health staan? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
ik wil er goed uitzien voor de gay parade aanstaande zaterdag! dan wil ik graag zonder shirt over de amsterdamse grachten varen Wink
Reply
#9
Dan zou ik eerst m'n kont maar eens laten bleken Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
deze wil ik jullie niet onthouden trouwens...gitter en deshotas dachten dat de gay parade vorige week al was :waf:

[Image: 3079349985wwiwpx3.jpg]

[Image: 3079350035b6gdjv8.jpg]

maar het eindresultaat mocht er zijn:
[Image: 3099663535a9uoai4.jpg]
Reply
#11
hahahahahahahahahahahah, zeker mijn hyves bekeken Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#12
Undecided

@Gitter: Toch lullig dat je je ex vriendin op je arm hebt laten stempelen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
:razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Moeten die foto's niet in omgekeerde volgorde? cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#15
1e foto: gitter in het begin van sit n go en weet niet waar hij het moet zoeken
2e foto: gitter weet het toch tot de bubble te schoppen en gaat blind all in
3e foto: suck out; gitter maakt een 'boat' op de river(stars)

:8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Tis net of Deshotas op de eerste foto water uit de boot aan het scheppen is :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: