The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Twente - NEC
Feli Harry met een punt, en terecht ook. One shot, on kill.
Het was geen beste wedstrijd van FCT.

Wat vindt je van onze nieuwe Veste?

[Image: fctkf1.jpg]
[Image: w640.png]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vond de Veste erg mooi. De vlag die bij opkomst (hierboven) naar beneden kwam was echt fenomenaal, ik ben echter ook niet anders gewend van vak P :wink: .

De sfeer was echter niet veel anders als in het oude Arke, misschien zelfs wel een beetje tegenvallend maar dat kwam misschien omdat ik een echte hel verwacht had. Ik meen het echt serieus als ik zeg dat ik het twente publiek, samen met de feyenoord aanhang die altijd overal zijn, het bestse publiek van NL heeft echter vind ik wel dat het de afgelopen jaren niet beter wordt. Het wordt wel mooier qua acties met vlaggen, tifosi etc etc maar niet qua echte sfeer tijdens de wedstrijd.
Ik weet nog wel de jaren dat VOH nog bij twente speelde. Die jaren was het elk jaar, voor de supporters van de tegenstander, echt een hel om naar Enschede te gaan. Ik weet nog een jaar (het jaar dat we 1-2 voorstonden en VOH een hattrick maakte in de 2e helft en we alsnog verloren) dat we met redellijk wat man vroeg aankwamen in het stadion (45 min voor begin van de wedstrijd) en compleet vak P al vol zat en niks anders zong als "Welkom in de hel van Enschede" en dat een half uur lang. Geloof mij, dan ben je als supporter als verslagen, op het veld misschien nog niet maar je loopt wel al achter op de tribune.
Kan me ook nog herinneren dat we 2-5 wonnen voor de beker in Enschede met goals van Tumba, van Rijswijk en de rest van de mongolen en ik 5 min na de wedstrijd over het voorplein liep (zat toen op de hoofdtribune) en nog steeds het hele stadion los hoorde gaan. Die tijd is echt voorbij. Als ik eerlijk ben, ben ik niet meer zo bang voor de sfeer in Twente. Het is nog altijd stukke beter als in menig stadion in NL maar niet meer zo erg dat je je bek maar dicht houdt omdat zingen toch geen nut heeft.

Viel me ook op dat er veel maar dan ook echt véél, ondanks dat het tot de nok toe uitverkocht was, lege stoeltjes waren en zeker ná de rust en dan ook op vak P. Niet de kant waar jullie zaten (Balthazar en Kennedy) maar de kant recht tegenover het uitvak.

Waar ik ook weinig van snapte was Boschker die op langs de lijn zei dat Twente misschien wel blij moest zijn met een punt en ik voor me gevoel ook blij was met een punt voor NEC (maar dat kan ook komen door de late goal van ons)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ooow ja en tukkers, feli met een punt. 7 maanden ongeslagen :8: !

Iedereen verliest behalve wij!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Klopt, de sfeer was altijd beter.
Ik hoop dat het een kwestie van tijd is. Er zijn ook trouwe supporters naar boven verhuist om de sfeer optimaal te laten gelden. Het viel mij dus op dat verschillende song door elkaar gingen helaas. We moeten wennen aan de uitbreiding en ik hoop dus dat het afstemmen een kwestie van tijd is.
Kufo scoort vaak tegen de "groten" en tegen de "kleineren" is hij duidelijk aanwezig maar scoort weinig. Voor Lange Jan vreesde iedereen aangezien hij altijd gevaarlijk is voorin. En dan ook nog het publiek wat hem aanmoedigde maakte het voor velen inderdaad een ware hel.

Wat niet is kan nog komen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
harry_bierdop Wrote:Vond de Veste erg mooi. De vlag die bij opkomst (hierboven) naar beneden kwam was echt fenomenaal, ik ben echter ook niet anders gewend van vak P :wink: .

Helemaal mee eens. Op Tifo gebied zijn de heren van Vak-P een topper binnen het Nederlandse voetbal. Respect en complimenten daarvoor!

harry_bierdop Wrote:Ik meen het echt serieus als ik zeg dat ik het twente publiek, samen met de feyenoord aanhang die altijd overal zijn, het bestse publiek van NL heeft

Dit vind ik grote onzin. En dat eigenlijk vetgedrukt. Wat is de maatstaf hiervoor? Kijk, ik vind ook wel dat fct over een grote en trouwe aanhang beschikt dat zich flink laat horen tijdens wedstrijden maar wat maakt hen beter dan bv. de Fortuna aanhang dat week in week uit ellende ziet? Zet er dan luidruchtigste neer, daar kan ik mij deels in vinden, maar beste is grote onzin. Referend naar mijn eigen club, waarom zouden ze in Enschede de beste supporters hebben terwijl 25 kilometer verderop een hondstrouwe aanhang, met bovengemiddelde toeschouwersaantallen voor eerste divisie begrippen, 20 jaar eerste divisie voetbal heeft moeten aanzien? Hiermee probeer ik niet te zeggen dat wij de beste supporters hebben, hiermee geef ik slechts aan dat dit begrip voor mij niet eens bestaat. Er is gewoon geen maatstaf voor en het valt niet te vergelijken.

Vret Mien Gras Wrote:een ware hel.

Nou Vret, het is na deze uitbreiding ook een ware hel hoor. Al die rode stoeltjes... ik hoop niet dat ik na 18 oktober naar een opticien moet.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Nou Vret, het is na deze uitbreiding ook een ware hel hoor. Al die rode stoeltjes... ik hoop niet dat ik na 18 oktober naar een opticien moet.

Ach, na jaren Heracles te volgen zul je vast al wel scheel kijken :razz:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Nou Vret, het is na deze uitbreiding ook een ware hel hoor. Al die rode stoeltjes... ik hoop niet dat ik na 18 oktober naar een opticien moet.

De bewegingen van Garcia-Garcia waren inderdaad onnavolgbaar met het blote oog :razz:

Goed je best doen tegen Volendam he, anders ga ik wél scheel kijken :wink:
Jullie verspelen de punten veels te vaak tegen onze concurrenten, het is toch geen complot?
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:

De bewegingen van Garcia-Garcia waren inderdaad onnavolgbaar met het blote oog :razz:

Goed je best doen tegen Volendam he, anders ga ik wél scheel kijken :wink:
Jullie verspelen de punten veels te vaak tegen onze concurrenten, het is toch geen complot?

Na die vette lip van LL en Davydof hoop ik op een monsterzege.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Dit vind ik grote onzin. En dat eigenlijk vetgedrukt. Wat is de maatstaf hiervoor? Kijk, ik vind ook wel dat fct over een grote en trouwe aanhang beschikt dat zich flink laat horen tijdens wedstrijden maar wat maakt hen beter dan bv. de Fortuna aanhang dat week in week uit ellende ziet? Zet er dan luidruchtigste neer, daar kan ik mij deels in vinden, maar beste is grote onzin. Referend naar mijn eigen club, waarom zouden ze in Enschede de beste supporters hebben terwijl 25 kilometer verderop een hondstrouwe aanhang, met bovengemiddelde toeschouwersaantallen voor eerste divisie begrippen, 20 jaar eerste divisie voetbal heeft moeten aanzien? Hiermee probeer ik niet te zeggen dat wij de beste supporters hebben, hiermee geef ik slechts aan dat dit begrip voor mij niet eens bestaat. Er is gewoon geen maatstaf voor en het valt niet te vergelijken.

Tuurlijk is beste publiek relatief. Het is gewoon een optelsom van trouw, grootte, luidruchtig (+ soort liederen/songs), steun in moeilijke tijden + die fanatastische tifo acties altijd (al hebben wij tegenwoordig met Legio Noviomagum ook een zeer bekwaam tifo collectief) die er voor zorgen dat ik hun gewoon het hoogste aansla. Tuurlijk kijken ze bij fortuna elke week naar bagger en hebben jullie ook lang in eerstedivisie gespeeld (zelfde geldt overigens ook gewoon voor ons, NEC speelt pas sinds een jaar of 6 structureel in de middenmoot), die mensen zijn ook hele trouwe supporters. Ik bedoelde met beste aanhang meer hoe ze als geheel de club/het team steunen en hoe ze de tegenstander/het uit-publiek tegenwerken (groot woord maar je snapt wat ik bedoel. Als ik naar twente ga dan ga ik niet met de intentie om daar een hoop kabaal te gaan maken want dat heeft toch geen nut,met 300 man). Overigens weet ik ook wel dat ze bij Heracles ook heel veel zingen etc etc (ligt denk ik ook aan de mensen in de regio. Je ziet dat hele fanatieke steunen toch best veel bij Twente, Heracles, Groningen) maar doordat het niet zo heel grote aanhang is maakt het minder indruk. De steun voor het team zal er niet minder om zijn.

In Nijmegen is de sfeer niet zo super. Het ligt niet eens zo zeer aan de stand maar meer aan de soort wedstrijd. Op 1 of andere manier kan bij ons bij een wedstrijd die 0-1 of 0-0 ofzo is veel meer sfer zijn als dat we 4-0 voor staan tegen noem maar een club. Het lijkt wel of er bij ons meer sfeer is naarmate er meer strijd is op het veld. Aan de andere kant is het dan wel zo dat ALS er een beladen wedstrijd is het stadion ook compleet kan veranderen in een heksenketel waarbij er 90 minuten lang sfeer is, tegenstanders uitgefloten (en beinvloed cq geintimideerd worden) en ga zo maar verder. Helaas kan je zo'n sfeer niet elke wedstrijd creëren, want je ziet wel dat effect heeft op het veld (en de uitslagen).

Donderdag zal wel weer zo'n wedstrijd worden, zullen we ook hard nodig hebben denk ik :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
wat vind jij van de samenwerking met top oss harry?
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Na die vette lip van LL en Davydof hoop ik op een monsterzege.

Ik hoop met je mee. Proberen wij iets voor jullie te doen (zal dan voor de derde keer op rij worden :razz: ) door Groningen het vuur aan de schenen te leggen.

harry_bierdop Wrote:Tuurlijk is beste publiek relatief. Het is gewoon een optelsom van trouw, grootte, luidruchtig (+ soort liederen/songs), steun in moeilijke tijden + die fanatastische tifo acties altijd (al hebben wij tegenwoordig met Legio Noviomagum ook een zeer bekwaam tifo collectief) die er voor zorgen dat ik hun gewoon het hoogste aansla. Tuurlijk kijken ze bij fortuna elke week naar bagger en hebben jullie ook lang in eerstedivisie gespeeld (zelfde geldt overigens ook gewoon voor ons, NEC speelt pas sinds een jaar of 6 structureel in de middenmoot), die mensen zijn ook hele trouwe supporters. Ik bedoelde met beste aanhang meer hoe ze als geheel de club/het team steunen en hoe ze de tegenstander/het uit-publiek tegenwerken (groot woord maar je snapt wat ik bedoel.

Oke, duidelijk! Had al wel zoiets verwacht, maar kon het toch niet nalaten om het even te relativeren. Als we het toch over publiek hebben, aanstaande weekend Feyenoord - Ajax vind ik tig keer boeiender dan Ajax - Feyenoord. Dat spreekt ook wel boekdelen denk ik. Heerlijk zo'n intimiderende Kuip, als het even kan ga ik proberen om deze wedstrijd bij iemand te kijken.

harry_bierdop Wrote:Als ik naar twente ga dan ga ik niet met de intentie om daar een hoop kabaal te gaan maken want dat heeft toch geen nut,met 300 man). Overigens weet ik ook wel dat ze bij Heracles ook heel veel zingen etc etc (ligt denk ik ook aan de mensen in de regio. Je ziet dat hele fanatieke steunen toch best veel bij Twente, Heracles, Groningen) maar doordat het niet zo heel grote aanhang is maakt het minder indruk. De steun voor het team zal er niet minder om zijn.

Dat kan ik mij voorstellen, beetje hetzelfde gevoel als wij met 150 man naar NAC zullen afreizen denk ik. In Enschede laten wij wel altijd goed van ons horen, maar deze wedstrijd is dan ook erg beladen en bovendien staan wij daar ook met een uitverkocht uitvak en dus 800 man. Tijdens het eerste eredivisie seizoen sinds onze promotie in 2005 het uitvak uitgeblazen in Enschede toen zo'n beetje het hele stadion 'degradatie Almelo' zat te zingen. Dat was indrukwekkend moet ik bekennen. Ben het ook met je eens dat de sfeer in Almelo waarschijnlijk minder imponerend is dan de sfeer in Enschede, al zijn de intenties van beide supportersschares hetzelfde inderdaad. Ik kan mij nog herinneren dat fct met 0-3 voor stond afgelopen seizoen maar de Almelose liederen bleven door het Polman knallen. Daarnaast denk ik overigens wel, hoewel de Engelse tribunes daar ook hun steentje aan zullen bijdragen, dat onze zijtribune fanatieker\gekker is dan de zijtribunes bij de grotere clubs. Hoop dat er niks verloren gaat van dit 'intieme' sfeertje bij een eventuele uitbreiding van het Polman.

harry_bierdop Wrote:In Nijmegen is de sfeer niet zo super. Het ligt niet eens zo zeer aan de stand maar meer aan de soort wedstrijd. Op 1 of andere manier kan bij ons bij een wedstrijd die 0-1 of 0-0 ofzo is veel meer sfer zijn als dat we 4-0 voor staan tegen noem maar een club. Het lijkt wel of er bij ons meer sfeer is naarmate er meer strijd is op het veld. Aan de andere kant is het dan wel zo dat ALS er een beladen wedstrijd is het stadion ook compleet kan veranderen in een heksenketel waarbij er 90 minuten lang sfeer is, tegenstanders uitgefloten (en beinvloed cq geintimideerd worden) en ga zo maar verder. Helaas kan je zo'n sfeer niet elke wedstrijd creëren, want je ziet wel dat effect heeft op het veld (en de uitslagen).

Donderdag zal wel weer zo'n wedstrijd worden, zullen we ook hard nodig hebben denk ik :Big Grin

Ik kan mij er opzich wel iets bij voorstellen. Spanning brengt emotie met zich mee. Ben nog niet in Nijmegen geweest en kan dit jaar ook weer niet, baal daar wel van. Volgend jaar moet het er maar is voor komen dan, als we tenminste onze eredivisiestatus behouden. Succes en veel plezier gewenst donderdag, hoop uiteraard dat de NL clubs doorbekeren!
Reply

Forum Jump: