Threads: 312
De waarschijnlijke AZ-opstelling. Geen spits te bekennen.  :
Doel: Romero
Verdediging: Swerts - Jaliens - Moreno - Moisander
Middenveld: Van der Velden - De Zeeuw - Mendes da Silva - Schaars - el Hamdaoui - Dembele
Threads: 208
Ik tel er 2...
Dit winnen wij overigens niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 114
Als AZ nu hun beste wedstrijd in een half jaar speelt, wint PSV met 1-3.
Oh, my god, we bought Kenny!
Indekker!:p
Dembele scoort maar 5x per seizoen en is geen spits, Hamdaoudinges ook hooguit een nr. 10.
We winnen dit met 0-2. Goals Koef en van Gaal raus door een spits die tekort zou komen voor het AZ niveau.
Threads: 208
Beste Peter, ik hoef me nergens voor in te dekken! Doe jij dat nou maar die overige 33 wedstrijden...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Na deze pot Volendam en de Graafschap thuis. Oppassen voor onderschatting, voor je het weet speel je daar een keer 0-0!
Threads: 35
Nicky van der velden =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 103
Peter Wrote:Na deze pot Volendam en de Graafschap thuis. Oppassen voor onderschatting, voor je het weet speel je daar een keer 0-0!
Ik denk dat de spelers van Volendam daar wel mee om weten te gaan hoor, maar toch bedankt voor de waarschuwing.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 5
Peter Wrote:De waarschijnlijke AZ-opstelling. Geen spits te bekennen. :
Dembele, El hamdaoiu en vd Velden zijn volgens mij alle 3 gewoon aanvallers...
Bij PSV daarentegen tel ik alleen Koevermans...
Als dat aanvallers zijn zijn Afellay, Dzsudzsak en Mendez dat ook. :roll:
AZ overigens stukken beter. PSV drama zo zonder Salcido achterin.
Threads: 114
1-0 voor Altijd Zielig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 131
Peter Wrote:Als dat aanvallers zijn zijn Afellay, Dzsudzsak en Mendez dat ook. :roll:
AZ overigens stukken beter. PSV drama zo zonder Salcido achterin.
Alsof het alleen aan die speler ligt. Koef kreeg zeker 3 hele goede kansen op een goal. Zitzak en Appelvlaai speelden matig, Bakkal en Simons kwamen nauwelijks in het spel voor en die Brechet vind ik tot nu toe geen aanwinst. Met name dankzij Marcellis en in mindere mate Jacob won AZ niet dikker...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
altijd lekker zo'n uitslag
The great old Ludwig von...
Threads: 21
Voor het competitieverloop inderdaad een lekkere uitslag, maar ik had gehoopt dat AZ een flink pak slaag had gekregen. Waren ze dinsdag (AZ vs Heracles, bekerwedstrijd) lekker nerveus en onzeker geweest :wink:
mwoah, nu zijn ze misschien juist weer te gemakzuchtig dinsdag
The great old Ludwig von...
gittermaster Wrote:mwoah, nu zijn ze misschien juist weer te gemakzuchtig dinsdag 
Als je het team na een 3-0 nederlaag bij ADO al de hemel in prijst, dan is het niet geheel ondenkbaar de ze nu buiten de schoenen lopen idd :razz:
Threads: 35
Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter, waar blijf je nou?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 137
Bocaloca Wrote:Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter, waar blijf je nou?
Dordrecht heeft verloren en Ajax heeft punten laten liggen, dus jij bent niet de aangewezen persoon om Peter te etteren :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Vret Mien Gras Wrote:Bocaloca Wrote:Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter, waar blijf je nou?
Dordrecht heeft verloren en Ajax heeft punten laten liggen, dus jij bent niet de aangewezen persoon om Peter te etteren :razz:
:lol:
Anyway, Peter lacht aan het eind van het seizoen toch wel weer het hardst.
Trouwens Vret, voor het uitvak in H'veen hing hij er voor het eerst maar gister in het Polman hing ie er weer: Oldenzaal groet Heracles.
Ik wist dat je het zou snappen ooit!
Bocaloca Wrote:Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter, waar blijf je nou?
Was op een feestje en vandaag met een zware kater daarvan op bed lachend de uitslag van Fey-Ajax vernomen, hoezo?
1e half uur was voor AZ, laatste kwartier voor rust voor PSV daarna niks gezien. 2e helft schijnt drama te zijn geweest van PSV-zijde, dus terechte nederlaag en weinig moeite mee.
Threads: 2
Peter Wrote:zware kater
Weer grotemensencola ipv cola-light gedronken?
Threads: 84
Peter Wrote:Nee kinderchampagne.
Kinderpindakaas! =D>
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GSURKN-B_Ho[/youtube]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Bocaloca Wrote:Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter, waar blijf je nou?
Anyway, Peter lacht aan het eind van het seizoen toch wel weer het hardst.
Trouwens Vret, voor het uitvak in H'veen hing hij er voor het eerst maar gister in het Polman hing ie er weer: Oldenzaal groet Heracles.
Ik wist dat je het zou snappen ooit!
Ik heb afgelopen zaterdag moeten ballen tegen Oranje Nassau, met jullie Polman op de achtergrond. We hebben die Heracles getinte club een poepje laten ruiken, letterlijk aangezien mijn keutel niet wou wegspoelen. Overigens gewonnen met 5-2.
Maar goed, ook in Oldenzaal wonen mensen met een klein budget en die gaan naar Heracles netzoals vele Ajacieden hebben gedaan en nu naar AZ gaan :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb afgelopen zaterdag moeten ballen tegen Oranje Nassau, met jullie Polman op de achtergrond. We hebben die Heracles getinte club een poepje laten ruiken, letterlijk aangezien mijn keutel niet wou wegspoelen. Overigens gewonnen met 5-2.
Heel Almelo is zwart en wit hé. Die 2 tegentreffers waren zeker jou schuld, omdat jij het niet kon nalaten om een blik op het huis van de zwart-witten te werpen en dus niet meer oplette in het veld.
Vret Mien Gras Wrote:Maar goed, ook in Oldenzaal wonen mensen met een klein budget en die gaan naar Heracles netzoals vele Ajacieden hebben gedaan en nu naar AZ gaan :razz:
Ik denk eerder dat die Oldenzalers de zwart-witte bijbel hebben gelezen en zodoende de rasechte traditieclub uit Almelo verkozen hebben boven het kille fusiekloontje uit Enschede :razz: De prijzen voor de seizoenskaarten zijn de laatste jaren met meer dan 200% toegenomen dus ik denk dat het verschil ook niet meer zo heel groot is hoor. Het Polman is toe aan uitbreiding.
Threads: 84
D'r an met de lippe Wrote:Heel Almelo is zwart en wit hé.
Oei, is het dan niet lastig om steeds op de brommert naar Vriezenveen of Tubbergen te rijden voor de Foe jong Hai? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Treesong Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Heel Almelo is zwart en wit hé.
Oei, is het dan niet lastig om steeds op de brommert naar Vriezenveen of Tubbergen te rijden voor de Foe jong Hai? :razz:
Treesong is ook bekend in Tukkerland! Tubbergen is trouwens ook (deels) zwart-wit, in Vrienzenveen wonen vooral veel cultuurbarbaren.
D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik heb afgelopen zaterdag moeten ballen tegen Oranje Nassau, met jullie Polman op de achtergrond. We hebben die Heracles getinte club een poepje laten ruiken, letterlijk aangezien mijn keutel niet wou wegspoelen. Overigens gewonnen met 5-2.
Heel Almelo is zwart en wit hé. Die 2 tegentreffers waren zeker jou schuld, omdat jij het niet kon nalaten om een blik op het huis van de zwart-witten te werpen en dus niet meer oplette in het veld.
Vret Mien Gras Wrote:Maar goed, ook in Oldenzaal wonen mensen met een klein budget en die gaan naar Heracles netzoals vele Ajacieden hebben gedaan en nu naar AZ gaan :razz:
Ik denk eerder dat die Oldenzalers de zwart-witte bijbel hebben gelezen en zodoende de rasechte traditieclub uit Almelo verkozen hebben boven het kille fusiekloontje uit Enschede :razz: De prijzen voor de seizoenskaarten zijn de laatste jaren met meer dan 200% toegenomen dus ik denk dat het verschil ook niet meer zo heel groot is hoor. Het Polman is toe aan uitbreiding.
Twee tegengoals kwamen niet door mij.
Ik scoorde zelfs de 1-0 met een prachtig schot van buiten de 16 vol in de kruising. Teamgenoot schreeuwde even later nog tegen de scheids dat hij een kleurloze is, ik vroeg sarcastisch of ik 5 minuten straftijd kreeg en kreeg het ook (thuis niks te vertellen zeker) met een gele kaart die hij ook nog heeft doorgegeven aan de KNVB, de vuile kleurloze kutscheids. Had ik hem beter kunnen beledigen want dit voelt zuur aan. Genaaid door een kleurloze clubscheids.
Dus praat me er niet van....
|