The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

NEC - Heracles Almelo
1-0 Tshibamba

En mag er ook met 2x geel vanaf, waar hebben we dat eerder gezien...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
en daardoor scoort heracles nog een keer Icon_evil daar gaat m'n keeper en verdediger van NEC ](*,)
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
na Heerenveen en NEC uit en Feyenoord en Groningen thuis nog ongeslagen... Best netjes voor een (volgens de twente-supporters) kleurloze ploeg Wink
Mijn gras is groener
Reply
Ongelooflijk wat een triest zooitje zeg.

Ten e1e NEC zelf, of eigelijk meneer Tshibamba... wat een eigenheimers allemaal. Meteen een maand salaris boete, wedstrijd premie inhouden en een maandje terug zetten naar het 2e. Daarna speel je maar 5 minuten tegen 11 man want Douglas er af en gewoon 10 vs 10. Niks anders als achteruit lopen, geen voetbal meer te bekennen en volgens mij hadden ze nog niet eens door dat ze tegen 10 man speelden.

Notworthy Notworthy voor Saïdi. Was echt HE-LE-MAAL leeg aan het eind, kon niks meer. Man van de wedstrijd ook.. veel acties, is een stuk sterker geworden en wint gewoon het meerendeel van zijn kopduels omdat ie gewoon ziek hoog springt.

Ten 2e de Belgische scheids, wat een knuppel zeg. Floot echt compleet de wedstrijd aan gort. Helemaal hartstikke dood floot ie het. Daarnaast gaf ie kaarten waar ie ze niet moest geven en andersom.

Ten 3e wat een stelletje kansloze aanstellers uit Almelo zeg. Dat ze hier niet komen om mooi voetbal te spelen snap ik en boeit me ook niks want alleen de punten tellen. Echter het enige wat ze konden was op de grond vallen, liggen, zitten, janken a la Von Bommel en piepen (alsof ze net uit hun ei kwamen :wink: )

Ten 4e Het grootste bij elkaar geraapte zooitje is nog wel SV Nijmegen 2 (waar Harry aanvoerder van is/was). 9-1 ten onder tegen SCE 2, die helemaal niet zo denderend zijn. Maar ja wat wil je als je een team hebt van 7 mensen, dat elk week aangevuld dient te worden (volgens het bestuur) met reserves van het 1e en A junioren maar elke week sta je als je geluk hebt met 11 man (waarvan er altijd wel 2 half geblesseerd rond strompelen) en zonder vlagger (altijd leuk als je uit speelt).

Ten 5e: Voor competitiemanager is het ook al niks. Zomer zit in het ziekenhuis vanwege slechte ogen ( Undecided ) en speelde dus helemaal niet. El Ak houdt dus niet de nul en had met een beetje geluk zo een assist en een goal kunnen hebben en Zonneveld speelde ook niet.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ongelooflijk wat een triest zooitje zeg.

Ten e1e NEC zelf, of eigelijk meneer Tshibamba... wat een eigenheimers allemaal. Meteen een maand salaris boete, wedstrijd premie inhouden en een maandje terug zetten naar het 2e. Daarna speel je maar 5 minuten tegen 11 man want Douglas er af en gewoon 10 vs 10. Niks anders als achteruit lopen, geen voetbal meer te bekennen en volgens mij hadden ze nog niet eens door dat ze tegen 10 man speelden.

Notworthy Notworthy voor Saïdi. Was echt HE-LE-MAAL leeg aan het eind, kon niks meer. Man van de wedstrijd ook.. veel acties, is een stuk sterker geworden en wint gewoon het meerendeel van zijn kopduels omdat ie gewoon ziek hoog springt.

Ten 2e de Belgische scheids, wat een knuppel zeg. Floot echt compleet de wedstrijd aan gort. Helemaal hartstikke dood floot ie het. Daarnaast gaf ie kaarten waar ie ze niet moest geven en andersom.

Ten 3e wat een stelletje kansloze aanstellers uit Almelo zeg. Dat ze hier niet komen om mooi voetbal te spelen snap ik en boeit me ook niks want alleen de punten tellen. Echter het enige wat ze konden was op de grond vallen, liggen, zitten, janken a la Von Bommel en piepen (alsof ze net uit hun ei kwamen :wink: )

Ten 4e Het grootste bij elkaar geraapte zooitje is nog wel SV Nijmegen 2 (waar Harry aanvoerder van is/was). 9-1 ten onder tegen SCE 2, die helemaal niet zo denderend zijn. Maar ja wat wil je als je een team hebt van 7 mensen, dat elk week aangevuld dient te worden (volgens het bestuur) met reserves van het 1e en A junioren maar elke week sta je als je geluk hebt met 11 man (waarvan er altijd wel 2 half geblesseerd rond strompelen) en zonder vlagger (altijd leuk als je uit speelt).

Ten 5e: Voor competitiemanager is het ook al niks. Zomer zit in het ziekenhuis vanwege slechte ogen ( Undecided ) en speelde dus helemaal niet. El Ak houdt dus niet de nul en had met een beetje geluk zo een assist en een goal kunnen hebben en Zonneveld speelde ook niet.

En ten 6e: Het leven is een groot feest! Je moet alleen zelf de slingers ophangen!! :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
haha ja ach ja... vanavond maar ff een ton shippen in de turbo take down om het een beetje dragelijk te maken :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hoeren everton.
heeft me 200 euro gekost....
The great old Ludwig von...
Reply
Ga maar terughalen bij Tschibamba
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
vond 1,55 een mooie qoutering voor een overwinning van nec. Krijg je dit gejank
The great old Ludwig von...
Reply
D'r an, een Bas Dost item.
Heracles in de picture eindelijk :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik ben de hele dag weggeweest dus kon niet naar het stadion en heb ook geen beelden kunnen zien, maar begreep dat het een dramatische pot voetbal is geweest. Best irritant trouwens om niks mee te krijgen van de wedstrijd maar dat is een ander verhaal. Heracles heel erg verdedigend ingesteld las ik, normaal gesproken krijg je dan het deksel op de neus. Ben dan ook erg blij met dit punt, we zijn goed aan de competitie begonnen. Nu maar is het uitgaansleven induiken... wordt morgen weer veel koffie drinken op school maar daarvoor ben je dan ook nog student vind ik :wink:
Reply
harry_bierdop Wrote:Ga maar terughalen bij Tschibamba

bij de 1-1 was het al 10 tegen 10. :wink:

wat een dommel lul dat hij zijn shirt uittrekt zeg...
Reply
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ga maar terughalen bij Tschibamba

bij de 1-1 was het al 10 tegen 10. :wink:

wat een dommel lul dat hij zijn shirt uittrekt zeg...

...en nu maar wachten op een reactie van dommel :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Als ie dat shirt niet uittrekt is het 11 vs 10 en zetten ze niet eens meer aan voor een slotoffensief. Nogmaals, had sterk het idee dat ze niet (allemaal) in de gaten hadden dat het 10 vs 10 was. Ze bleven maar achteruit lopen...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply

Forum Jump: