The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Heracles Almelo - Willem II
Enig idee over de opstelling D'Ran? Douglas en Quansah zijn weer fit toch? Meteen in de basis?
Reply
en ik heb bridji als opvulpannenkoek. speeltie?
Reply
Dies iig blessé geloof ik.
Reply
dan heb ik hem gewisseld voor fladdermus. ook blesse zeker?
Reply
waf Wrote:dan heb ik hem gewisseld voor fladdermus. ook blesse zeker?

Geen basisplek.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
We hebben een NSB-er op het forum:

[Image: Graafschap1.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:Heracles Almelo heeft zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Willem II niet de beschikking over Kwame Quansah. De aanvaller, die woensdag nog na ruim een maand blessureleed zijn rentree bij de beloften maakte, verstapte zich een dag later tijdens de training.

"Hij heeft een nieuw probleempje gekregen in zijn knie. Dit wordt eerst onderzocht en hij zal dus niet bij de groep zitten", aldus trainer Gert Heerkes over de fysieke gesteldheid van de Ghanees.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Goed scoutwerk Vret :wink:

Lekkere 3-punter! Willem II was, zoals ik eigenlijk al wel had verwacht, helemaal niet zo goed als de ranglijst deed vermoeden. Het was ook van onze kant geen beste wedstrijd, maar gelukkig zaten we aan de juiste kant van de score. Erg mooi voor Breukers dat hij een basis plaats had ondanks het spelen van Boakye. Hoewel ik liever Quansah zie centraal op het middenveld natuurlijk, maar neemt niet weg dat Breukers een enorme groei doormaakt. En dat Boakye terug is zie je aan alles, meteen weer genoten van het opkomen tot aan de 16 meter en de wisselwerking met Douglas om de bal vervolgens het strafschop gebied in te pompen. Ook fijn dat in de slotfase nog even de tussenstanden in Doetinchem en Den Haag op het scorebord verschenen. Op naar Alkmaar, al draait het een week later tegen Sparta pas weer écht om!

Bridji en Fledderus zijn trouwens beide geblesseerd, Bridji kan zelfs het hele seizoen niet meer in actie komen. Van Fledderus is het ook erg jammer, hij heeft nog nauwelijks speelminuten kunnen maken terwijl hij werd binnengehaald als grote naam. Goed dat er dit seizoen met opzet is gekozen voor een iets bredere selectie ipv enkel een paar dure aankopen.
Reply
Trouwens 41 man in het uitvak, ongekend respect. Staan ze een keer hoog...
Een waardeloze aanhang is het, en het wordt elk seizoen (zowel thuis als uit) weer bevestigd.
Reply
als je supporter bent (en blijft) van willem 2, dan past louter diep respect. nisk mis met de aanhang.

kijk, jullie kunnen alleen kiezen voor fc twatten of hercules. het is teen of tander. als brabo kun je alle kanten op.
Reply
Je vergeet Go Ahead :razz:

Leuk dat zij voor W2 kiezen, maar van een stad van ruim 200.000 inwoners mag toch ook wel verwacht worden dat zij publiek trekken. Het gaat mij even om hoe de W2 aanhang zich gedraagd. Altijd praatjes. Hoogtepunt blijft het zelfbenoemde 'ajax van het zuiden'. Ik zou mij doodschamen met zo'n nickname maar oke. Ik ben nu 3x in Tilburg geweest en elk seizoen is het hetzelfde liedje. Een hels fluitconcert is het enigste wat je uit die aanhang krijgt. Het gemor begint al vanaf minuut 1, verschrikkelijk. En dan ook nog is 41 man meenemen naar Almelo Undecided Ik verheug mij er weer op om eind februari met zo'n 300\400 Heraclieden de W2 aanhang uit te lachen.

p.s. nu aankomend weekend er niet mee aankomen dat wij maar met 100 man in Alkmaar staan he. Ten eerste is dat altijd nog een dubbele wat W2 meeneemt naar een belangerijke wedstrijd en ten tweede is er het verschil tussen een zekere 5-0 nederlaag en een goede kans op uitwinst.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Een hels fluitconcert.

Die kruis ik af op m'n Evert Bingokaart! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
D'r an met de lippe Wrote:een zekere 5-0 nederlaag

juist dan moet je er staan!

ik ken die grote bek van willem 2 supporters niet zo. en ik kan begrijpen als ze gaan fluiten als het niet draait tegen een clubje als hercules. :razz:
Reply
waf Wrote:

ik ken die grote bek van willem 2 supporters niet zo. en ik kan begrijpen als ze gaan fluiten als het niet draait tegen een clubje als hercules. :razz:

Ik sta er waarschijnlijk ook wel zaterdag :wink: Hangt nog even van een paar kleine dingen af.
Maar dat is wel makkelijk gezegd trouwens, zeker als je aanhanger bent van een club die geregeld uitwedstrijden wint. En je laatste zin is nu net wat ik bedoel. Die Willem II'ers denken dat hun club heel wat is en ergeren zich als ze niet domineren tegen Heracles, maar ondertussen hebben ze niet het besef dat hun club de laatste jaren niks meer is dan Heracles. Sterker: de laatste 3 jaar eindigde Heracles hoger!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:

Ik sta er waarschijnlijk ook wel zaterdag :wink: Hangt nog even van een paar kleine dingen af.
Maar dat is wel makkelijk gezegd trouwens, zeker als je aanhanger bent van een club die geregeld uitwedstrijden wint. En je laatste zin is nu net wat ik bedoel. Die Willem II'ers denken dat hun club heel wat is en ergeren zich als ze niet domineren tegen Heracles, maar ondertussen hebben ze niet het besef dat hun club de laatste jaren niks meer is dan Heracles. Sterker: de laatste 3 jaar eindigde Heracles hoger!

ik ga sowieso zelden naar uitwedstrijden. en als ik ga alleen maar op uitnodiging. :razz:

maar respect voor degenen die wel gaan!
Reply

Forum Jump: