The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Forum Awards 2008: Winnaars en uitslagen!
Blijkbaar stond het verhaal toch niet op mijn stagecomputer. Daarom bij dezen!

Zeer geachte forummers,

Het kalenderjaar 2008 (volgens de door Dionysius Exiguus gehanteerde jaartelling) ligt bijna achter ons. Anders dan voorgaande jaren worden dit jaar in december de Forum Awards uitgereikt. Voorheen gebeurde dat traditioneel in mei, aan het eind van het voetbalseizoen.

In het derde jaar onder de vlag van CompetitieTeam werd opnieuw lief en leed gedeeld door jullie allen. Dat leverde tussen januari en december enkele verhitte discussies op, met op de valreep zelfs een ware vrienden- en vijandentrend. Nieuwe fora kwamen er dit jaar niet bij; CT onderging geen heftige veranderingen. Niettemin was het weer een heuglijk jaar.

De kredietcrisis werd breed uitgemeten, The League werd populair, gans het forum zocht mee naar Natalee Holloway, brandde Joran van der S. af en haalde Vergeten Sporters uit de oude doos. Als vanouds behoorden Playboy – Wie oh wie heeft de primeur-contest!, ’t Wereldje, Voetbalfilmpjes, games!!, Geschorsten/geblesseerden en De DoodTo tot de threads die met extra interesse werden bekijken.

Er was echter ook een neergang zichtbaar.

Andere beroemde topics, zoals Het Grote FC Twente topic, Nachtdienst, Galatasaray zal Europa wederom domineren, Het Afonso A.-topic, Wie kent er nog een leuke mop?, ’t Wereldje en (OT) De Gouden Kooi stierven namelijk gaandeweg 2008 een langzame en soms tragische dood.

Ook namen enkele forummers stilletjes afscheid van de burelen waar zij ooit zo glorieerden. We noemen Saartje, T00L, Marshall, Bor de Wolf en Matador!. Forummers die zich door de jaren heen manifesteerden als eigengereide en soms boeiende figuren, maar ook forummers die dit jaar niet verder kwamen dan tien berichten of een veelvoud daarvan. Is het forum onderhevig aan nivellering, of sloegen deze mensen slechts een nieuwe weg in op hun levenspad?

Voor de zesde maal verschijnen hier de uitslagen van de Forum Awards. Nieuwe winnaars treden aan, oude winnaars nemen afscheid via een onbetekenend zijdeurtje. Winnaars; van harte gefeliciteerd met jullie onderscheidingen, óf: krab je nog eens achter je oren wat je hier überhaupt doet. Verliezers; doe je best om er volgend jaar tussen te staan!

Als altijd wens ik jullie een prettig en gezegend kerstfeest en een schitterend uiteinde.

Zeventien [17] forummers stuurden mij in de afgelopen twee weken hun nominaties. Speciaal aan deze mensen: hartelijk dank voor jullie medewerking en tijd. De organisatie voor Editie VII (het getal van de volheid) in 2009 laat ik over aan een ieder die dat tegen die tijd wil.

[Image: vip_winners2.jpg]

Quote:WINNAARS EN UITSLAGEN FORUM AWARDS 2008

Beste forummer (18 stemmen) (Winnaars 2007: Mukkus, Ekslem, waf)
1. Treesong (6)
2. Bumme (3)
3. Kuiper, waf, gittermaster (2)
4. Berend Botje, Mac, Moker (1)

Beste nieuwkomer (18 stemmen) (Winnaar 2007: de nieuwe)
1. No Vote (15)
2. Cornholio, D’r an met de lippe, Stille (1)

Grappigste forummer (18 stemmen) (Winnaar 2007: Mukkus)
1. Bumme (5)
2. Treesong, Mukkus (3)
3. Berend Botje, Vret Mien Gras (2)
4. Moker, harry bierdop, waf (1)

Fred Naaigaren Award (Nuttigste forummer) (18 stemmen) (Winnaar 2007: Mac)
1. Mac (8)
2. Fred Naaigaren, Mitch, Kuiper, No Vote (2)
3. Bumme, Voyou (1)

Beste avatar (18 stemmen) (Winnaar 2007: Mukkus)
1. Mukkus (5)
2. Waf (4)
3. Lamme Lennie, Riekki, No Vote (2)
4. Moker, Overdune, Voyou (1)

Beste onderschrift (18 stemmen) (Winnaar 2007: No Vote)
1. No Vote (7)
2. Ad Wim, Balthazar (2)
3. Lamme Lennie, Bumme, Box Brother, Treesong, Bumme, Gerben Zonderland, harry bierdop

Beste initiatief (18 stemmen) (Winnaar 2007: Pokerforum)
1. No Vote (5)
2. The League, pokertoernooi, Bookies (3)
3. TTT (2)

Afscheid van het jaar (18 stemmen) (Winnaar 2007: DENIZ)
1. Ad Wim en Bor de Wolf (4)
2. No Vote (3)
3. Keyzer (2)

Comeback van het Jaar *NIEUW* (18 stemmen) (Nog geen categorie in 2007)
1. Moker (16)
2. Dommel, No Vote (1)

Innominis Award (Irritantste forummer) (18 stemmen) (Winnaar 2007: Ad Wim)
1. Moker (4)
2. Peter (3)
3. Mukkus, Meazza, Ad Wim (2)
4. Fabian, Bocaloca, waf, Dommel, buurs (1)

Meest oninteressante forummer (18 stemmen) (Winnaar 2007: Ad Wim)
1. Moker (4)
2. Bredanaar, Ekslem, Bocaloca, Dugarry, Meazza (2)
3. waf, Peter, Ad Wim, Mukkus (1)

EB Sports Award (Gloryhunter) (18 stemmen) (Winnaar 2007: Peter)
1. Peter (8)
2. EB Sports (4)
3. Bor de Wolf, Ad Wim, Hoef, waf, buurs, harry bierdop (1)

[OT]/[ON] Discussie van het Jaar (18 stemmen) (Winnaar 2007: Wat eten we vandaag?)
1. No Vote (6 stemmen)
2. Nattie alie is met haar hol away (5 stemmen)
3. Moet Moker een ban krijgen?, Vergeten sporters, Het Afonso A. Topic, Jeroen Verhoeven, PSV – Groningen, FTM-teams, Wat eten we vandaag? (1 stem)

Topic van het Jaar (18 stemmen) (Winnaar 2007: Wat eten we vandaag?)
1. Jeroen Verhoeven (5)
2. Wat eten we vandaag? (3)
3. Opmerkelijke voetbalberichten (2)

Woord van het jaar (18 stemmen) (Winnaar 2007: sloeber)
1. [gay] (6)
2. swaffelen (3)
3. No Vote (2)

Forum Oeuvreprijs (18 stemmen) (Nog geen categorie in 2007)
1. waf (4)
2. Treesong, No Vote (3)
3. Bumme, Mac (2)
4. Bakke, Peter, EJR, D’r an met de lippen (1)

En dan nog enkele feiten…

- In 2006 waren er 33 inzendingen, in 2007 16, dit jaar 17.

- De grootste winnaar van 2008 is Moker, die niet eens het gehele jaar actief was. Toch gaat hij terug naar Al Maghreb met liefst drie trofeeën in zijn Gucci-tas; die voor Comeback van het Jaar, de Innominis Award en Meest oninteressante forummer.

- Mac, Mukkus en Peter prolongeren hun gewonnen award van vorig jaar; respectievelijk de Fred Naaigaren (Nuttigste Forummer) Award, Beste avatar Award en EB Sports Award (Gloryhunter).

- De grootste verliezer is onmiskenbaar Ad Wim. Sleepte hij vorig jaar nog twee prijzen in de wacht, dit jaar blijft zijn schoorsteenmantel leeg. Ook Mukkus moet een kleine teleurstelling incasseren; in 2007 eindigde hij drie keer bovenaan een lijstje, dit jaar maar één keer.

- Er waren in totaal negen zelfnominaties in de diverse categorieën.
Reply
Bakke Wrote:Topic van het Jaar (18 stemmen) (Winnaar 2007: Wat eten we vandaag?)
1. Jeroen Verhoeven (5)
2. Wat eten we vandaag? (3)
3. Opmerkelijke voetbalberichten (2)

:yeah:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
dank bakke voor het oppakken van deze awards. TREE EN waf gefeliciteerd met de 2 belangrijkste overwinningen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb niks ingezonden, ben naar mijn mening hier niet actief genoeg voor op het forum, maar ik zie dat er nog wel iemand aan mij gedacht heeft :wink:
Bedankt daarvoor =D>
Reply
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

En ik heb niet eens campagne gevoerd! =D>

Dank u allen voor deze eer :8:

En een gelukkig en roze 2009 voor iedereen! [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Een psvfan die in een dramajaar de gloryhunteraward wint en treesong beste forummer? Kan dit niet serieus nemen Wink gelukkig is mukkus niet tot grappigste forummer gekozen, want dat zou echt triest zijn geweest.
Reply
Bakke Wrote:- De grootste verliezer is onmiskenbaar Ad Wim. Sleepte hij vorig jaar nog twee prijzen in de wacht, dit jaar blijft zijn schoorsteenmantel leeg. Ook Mukkus moet een kleine teleurstelling incasseren; in 2007 eindigde hij drie keer bovenaan een lijstje, dit jaar maar één keer.
Ho ho, ik pak de Afscheid van het jaar Award! Weet echter niet of ik nou net als Bor 4 stemmen heb gehaald, of dat vier mensen ons gezamenlijke afscheid genoemd hebben...
En als je die No Vote niet meetelt, pak ik ook nog een gedeelde onderschrift-award Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jezus, wat een verhaal, ik denk ik log definitief uit, maar gelukkig op de valreep erbij. =D>

feli winnaars, maar vooral feli moker die 4 prijzen (met de belangrijkste, de inieminie trofee) :razz:
Reply
Undecided nice
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Speciaal voor mijn fans:
[Image: keep_up_v2.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:cry: Bedankt voor de 2 stemmen forumvrinden :cry:

Alle winnaars gefeliciteerd! =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)