The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Deadlines FTM
#31
Elikian Wrote:Je kunt ook voor Rosmalen bv het budget verlagen ofzo, ipv de deadline? Als je denkt dat er echt niks meer te kiezen is.
Zeker een optie...Ad?

TMS Cincinatti en Montreal verschoven naar zondagavond 23:55.
Reply
#32
kooltje Wrote:
Elikian Wrote:Je kunt ook voor Rosmalen bv het budget verlagen ofzo, ipv de deadline? Als je denkt dat er echt niks meer te kiezen is.
Zeker een optie...Ad?

TMS Cincinatti en Montreal verschoven naar zondagavond 23:55.
Ik denk dat een budget van 15000 ook voor maandag 22.00 uur prima is. In de prakrijk blijkt er nog voldoende te kiezen zijn. Het probleem met een klein budgte is, dat je dat al redelijk op gebruikt met must-picks en dat de rest dan voor weinig variatie zorgt.
Al wordt het pas echt duidelijk als bekend is welke spelers meedoen en er op maandagavond nog in zitten.
Reply
#33
En om mijn mening nog even te onderstrepen: met een kleiner budget had ik Davydenko zeker niet genomen en had Buurs minder op mij kunnen uitlopen.
Reply
#34
Hoewel dat laatste ook weer zal meevallen, het team van Buurs is ook niet zo sterk.
Gil gaat er af tegen Melzer, Ancic komt ook niet heel ver op gravel en Capdeville is helemaal een lachertje. Alleen Koellerer is bij afwezigheid van Davydenko een goede keuze.
Reply
#35
andre Wrote:Hoewel dat laatste ook weer zal meevallen, het team van Buurs is ook niet zo sterk.
Gil gaat er af tegen Melzer, Ancic komt ook niet heel ver op gravel en Capdeville is helemaal een lachertje. Alleen Koellerer is bij afwezigheid van Davydenko een goede keuze.

Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Ik denk ook dat ik deze week kan uitlopen op buurs. [-o< Maar dat durf ik eigenlijk niet hard op te zeggen, want het zal toch wel weer anders lopen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Uitlopen op Buurs? Dat zal ie leuk vinden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Uitlopen was niet zo'n juiste woordkeuze.... :oops: :oops:
Inlopen dan maar. \Big Grin/ \Big Grin/
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#39
andre Wrote:Hoewel dat laatste ook weer zal meevallen, het team van Buurs is ook niet zo sterk.
Gil gaat er af tegen Melzer, Ancic komt ook niet heel ver op gravel en Capdeville is helemaal een lachertje. Alleen Koellerer is bij afwezigheid van Davydenko een goede keuze.
Normaal hou ik er niet zo van om me zelf te quoten, maar omdat het Buurs betreft kon ik een glimlach niet onderdrukken. Toch 8 games gehaald met z'n 3'en.
EDIT: Ancic ook nog 7 games.
Reply
#40
:lol:
Reply
#41
hij begint NU al haarscheurtjes te vertonen met niet te verklaren keuzes.. :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
kuiper Wrote:Uitlopen was niet zo'n juiste woordkeuze.... :oops: :oops:
Inlopen dan maar. \Big Grin/ \Big Grin/

Uitlopen was wel een goede woordkeuze, Kuiper :8:
Maar dan wel vanuit mijn oogpunt Undecided

Kuiper en Ad keurden mijn team af en haal toch weer meer punten dan deze 2 :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Uitlopen was niet zo'n juiste woordkeuze.... :oops: :oops:
Inlopen dan maar. \Big Grin/ \Big Grin/

Uitlopen was wel een goede woordkeuze, Kuiper :8:
Maar dan wel vanuit mijn oogpunt Undecided

Kuiper en Ad keurden mijn team af en haal toch weer meer punten dan deze 2 :lol:
Niet op mij als je het even netjes had neergezet...
Fijn dat jij in ieder geval gelukkig bent
Reply
#44
Jij had toch geen kritiek op mijn team?

mijn team was ook absoluut niet goed, maar als mensen kritiek uiten terwijl ze zelf een nog minder team hebben....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
buurs Wrote:Jij had toch geen kritiek op mijn team?

mijn team was ook absoluut niet goed, maar als mensen kritiek uiten terwijl ze zelf een nog minder team hebben....
Dat is iedere week met Ad...
Reply
#46
Typisch weer een kort-door-de-bochtopmerking van onze huisproleet.

En buurs verwart me met andre. Ik heb alleen gezegd dat ie uit vorm is, en dat is ook zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Dat klopt Ad, maar ik mag toch wel opmerken dat ik Buurs' team niet goed vind (ook al scoor ik zelf nog minder)?
Reply
#48
Van mij wel andre, maar blijkbaar van onze twee lichten hierboven niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
:lol:
Reply
#50
Bij deze
Reply
#51
Dank Smile
Reply


Forum Jump: