The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




20k -> 0 binnen 1 minuut
#1
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pokercollege.nl/Forum/pcdefault.aspx?g=posts&t=36208">http://www.pokercollege.nl/Forum/pcdefa ... ts&t=36208</a><!-- m -->

auch...
Reply
#2
Read it... verschrikkelijke donk ](*,)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
wat een bizar verhaal zeg.. heb 2 uur aan een stuk gelezen en dan heb ik nog grote stukken overgeslagen ook.
Tjeez, het grappigste van het verhaal is wel dat de vader van die gozer anders wel ff naar de rechtbank stapt... lmao...
zijn zoon maakt geld op van een ander en de vader stapt wel ff naar de rechtbank om de ander aan te klagen
The great old Ludwig von...
Reply
#4
En zo heeft de minderjarige ''goedzak'' dus even heel weinig te vertellen. Goed gezien van de foute papa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
uiteraard, hij maakt in de rechtszaal waarschijnlijk geen kans. Of hij moet zn mama overhalen te liegen. Als mama zegt dat zij het zelf bij elkaar heeft gespeeld wordt het weer een ander verhaal. Dan moet foute papa gaan bewijzen dat mama het niet bij elkaar heeft gespeeld maar zoonlief en dat wordt een stuk lastiger.

Maar goed eigenlijk zou dat niet uit moeten maken. Papa moet z'n zoon eens opvoeden en hem gewoon voor 3 euro per uur bij de maccie laten werken om zn schuld van 15k terug te laten betalen.
Reply
#6
ik weet niet of hij in de rechtzaal geen schijn van kans maakt....
Ik denk dat het twee verschilende zaken zijn. De een dat hij 20k tegoed heeft en de ander hoe hij aan dat geld gekomen is... Ik denk wel dat hij kans maakt. Maar uiteraard levert dat alleen verliezers op, dus onderling regelen lijkt mij het meest logisch, al lijkt het erop dat die vader niet echt redeijk is...

maar ff iets anders hierover..
Hoe snel zou het hard van die gozer geklopt hebben toen hij op de call button drukte en AA zag...
Ik heb het al als ik all in ga voor 400 dollar, laat staan als dit voor 20k is...
The great old Ludwig von...
Reply
#7
laat staan als het de 20k van iemand anders is Big Grin
Reply
#8
ja man echt..... Ik denk dat ik mijn laptop dicht zou slaan nadat ik op call had gedrukt...
Even een rondje lopen, hapje eten, ijsje halen op de markt en dan langzaam eens terug naar huis en met gekruiste vingers mijn laptop weer opstarten... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Die KOP is zelf zo stom om zijn ww weg te geven aan een vriend waarvan hij weet dat hij tilt!!!! .
Die moeder van KOP is zo stom om haar minderjarige zoon te laten kaarten om geld.
Die vriend van Kop is zo stom om voor echt geld van Kop te spelen.
Die vader van die vriend is zo stom om te zeggen dat zijn zoon niet 5 jaar moet werken voor dat geld..

Een mooi stom stel bij elkaar dus als je het mij vraagt...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: